In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,



Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.



Wij zullen haar vreselijk missen.....



Passie en Roos











voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp



Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje wat erg! Ik weet niet wat ik zeggen moet.



Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had.
Man, dat is schrikken. Wat een ontzettend kut nieuws zeg.

Ze hoorde voor mij echt bij dit forum.



MV rust zacht.



En veel sterkte voor al haar dierbaren.
Rust zacht Mylene Valerie



Alle reacties Link kopieren Quote
wat vreselijk wens iedereen die er betrokken bij is heel erg veel sterkte.

MV ga je missen op het forum
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een vreselijk verdrietig nieuws.

Condoleances voor de nabestaanden...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ongeloof. Verbijstering. Verdriet. Mylene is niet meer..... ik kan het niet bevatten.

De afgelopen tijd heb ik dagelijks wel even aan haar gedacht, ik maakte me zorgen, ze had zich al zo lang niet laten zien op het forum.



Wat zal ik haar bijdragen hier missen. Altijd een lief woord, een mooi recept, grappen en grollen, hoe trots ze altijd was op haar katten en hoeveel ze van hen hield. Ben er kapot van



Hoop dat er goed voor haar zo geliefde katten wordt gezorgd en veel, heel veel sterkte voor haar nabestaanden en iedereen die haar dierbaar was. Rust zacht lieve Myleen
...
Getver, ik schrik mij rot! Al jarenlang lees ik regelmatig haar recepten en tips... Bah! Sterkte voor de forummers die haar IRL gekend hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje ik schrik hier wel van. Via het wakker-topic wist ik dat ze ziek was en in het ziekenhuis lag, maar ik wist niet dat het zo slecht ging. Ik dacht gisteren nog, dat wakker-topic is niet echt meer wat het is geweest zonder MV, hopelijk is ze snel terug. En nu dit verdrietige nieuws. Ik kende haar niet heel goed en toch vind ik het heftig.

Sterkte voor alle nabestaande en rust zacht mylene
O nee!!!!

Wat verschrikkelijk!

Ze was zo lief altijd.

Echt, wat vreselijk.....



Sterks Roos, wat een schok.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat erg

Vond haar een fijne forummer en las haar heel graag. Onder mijn vorige nick nog pb's uitgewisseld. Miste haar al een tijd op het forum maar ben erg geschrokken. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen op het forum die dichtbij haar stond



Mylene_Valerie, rust zacht
Man ik schrik me rot...wat erg...

Veel sterkte aan haar nabestaanden en andere dierbaren.
Jeuzes. Ik wist wel dat het niet goed ging... maar zo erg niet goed? Ik schrik me echt te pletter. En haar poezies ook .



Lieve MV ouwe kletsmajoor, ik zal je missen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jee ik weet even niks te schrijven.



voor allen
Allemachtig! Ik weet niet wat ik lees...



Heel veel sterkte voor iedereen die haar moet missen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren Quote
Allemachtig...



Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren Quote
O wat vreselijk

Rust zacht MV.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2016 @ 18:31:

O nee!!!!

Wat verschrikkelijk!

Ze was zo lief altijd.

Echt, wat vreselijk.....



Sterks Roos, wat een schok.Ze was idd altijd heel lief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een tijd intensief met haar geschreven en ben ook nog bij haar thuis geweest toen waar ik naast een aantal lieve andere forumsters ook haar drie 'boys' heb mogen ontmoeten.



Hoewel ik niet veel meer op het forum ben, kom ik soms nog kijken en het viel me wel op dat ze helemaal niet meer schreef, terwijl ze andere keren in het ziekenhuis nog wel een manier vond om het forum te blijven bezoeken. Was al bang dat dat geen goed teken was.



Heel veel sterkte voor haar familie en voor haar lieve forumvriendinnen onder wie Roos en Passie.



Met een glimlach denk ik terug aan al die heerlijke recepten en de vele vele poezenplaatjes.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow wat erg zeg. Wat een schrik. Heel veel sterkte voor iedereen om haar heen. Rust maar zacht, MV.
Ik zal haar missen..



sterkte aan de familie en vrienden
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah nee, wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd voor haar familie en vrienden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeee



Ik wist dat ze in het ziekenhus lag maar zo ziek.



Gecondoleerd aan de familie
Je bent zelf een theepot
Ohh shit, oh shit, oh shit. Deze had ik echt niet zien aankomen. Tranen, ongeloof en verbijstering.



Lieve MV, ik hoop dat je warm ontvangen wordt door je papa en je broertje. Vergeten doe ik je niet



Heel veel sterkte voor de naasten

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven