Inspiratieloos!

20-08-2012 19:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer een felicitatie tekst te verzinnen voor mensen die een nieuwe zaak openen, maar ik kom niet verder dan:

- Succes!

- Een succesvolle toekomst gewenst!

- Dat al jullie dromen uit mogen komen!



Zoals jullie zien ben ik dus niet zo goed in verzinnen, maar wel heel goed in kopieëren Ik hoop dat ik met jullie hulp met een goeie, orginele felicitatie aan kan komen. Hopelijk hebben jullie meer inspiratie dan ik!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel geluk met dit nieuwe hoofdstuk / met jullie nieuwe start!



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf hem op bij mijn eigen 3, morgen moet ik een keus maken. Bedankt voor het meedenken iig!
Alle reacties Link kopieren
Veel klanten en bergen omzet gewenst!
Als je googled op 'felicitatieteksten eigen zaak' kom je wel wat sites tegen met gedichtjes e.d.

Niet heel bijzonder maar misschien brengt het Je op een idee en kan je er vervolgens je persoonlijke draai aangeven.
Als je googled op 'felicitatieteksten eigen zaak' kom je wel wat sites tegen met gedichtjes e.d.

Niet heel bijzonder maar misschien brengt het Je op een idee en kan je er vervolgens je persoonlijke draai aangeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chadidja schreef op 20 augustus 2012 @ 20:02:

Veel klanten en bergen omzet gewenst!Whaha! Zoiets was ook al door mijn hoofd geschoten maar denk niet dat dat erg gewaardeerd wordt Al vind ik hem wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
@ Appagante: Ben gisteren aan het googlen geweest, maar kwam dus niet veel verder dan de 3 zinnen in mijn OP. Het moet ook niet een te lange tekst worden, het liefst gewoon 1 pakkende zin.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe zaak

Een nieuwe start

Een nieuwe toekomst

Tot binnenkort!
Hm, jammer. Dan iets van



Ideeën zijn mooi, maar zonder uitvoering (of moed is misschien beter, blijven het ideeën. Mooi dat jullie deze droom waarmaken.



Of zoiets?
Hm, jammer. Dan iets van



Ideeën zijn mooi, maar zonder uitvoering (of moed is misschien beter, blijven het ideeën. Mooi dat jullie deze droom waarmaken.



Of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
@Isabon: deze ben ik gister ook tegengekomen, maar vind hem zelf niet helemaal van toepassing... Het is een uitbereiding van wat ze nu al hebben en ik werk er zelf ook. Bedankt voor het meedenken iig.



@Appagante: Dat is wel een mooie om verder uit te werken. Hij staat genoteerd!



Nog meer ideeën zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
misschien;



' tjonge, dat jullie dat aandurven in deze economische malaise..een zaak openen, maar evengoed succes ermee '..
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik hoop ook voor ze dat het goed gaat, maar het is inderdaad nogal een gok. De tijd zal het leren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven