Is het al vijf uur?

30-12-2008 16:36 256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben chaggereinig. Wil aan de drank. Is het al vijf uur?

Wat vind jij van alcohol?

Totaal aantal stemmen: 79

Maakt meer kapot dan je lief is (13%)
Er zit altijd wel ergens een vijf in de klok (32%)
Ik geniet en drink met mate (38%)
Ik geniet en drink met mijn maten (15%)
geen mening (3%)
*
Eleo , als je een fles met een dikke kurk leegdrinkt , kan die kurk toch in plaats van luierbroekje.........................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Topic maar omdopen naar het Zuiptopic?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Klopt, het is van Bots. De zanger is de eigenaar van een van mijn stamkroegen daar (de Groot). Hij is nu dood geloof ik. Ze zeggen dat hij zich het hoekie om heeft gedronkgezongen.

HPL is het nog gelukt me dieje plekwimpers?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik doe ook mee met uw welnemen: ben door ernstige spit al anderhalve week aan bed gekluisterd. Geen dolle Kerst, geen feestelijk Oud & Nieuw morgen; mijn avatar recht aandoende ben ik de fles port aan het leegdrinken. Cheers!
Ad fundum Loor, kom op. Lets beat Amy. Dat is een echte wannabe-alco
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 december 2008 @ 19:01:

Eleo , als je een fles met een dikke kurk leegdrinkt , kan die kurk toch in plaats van luierbroekje.........................

Ik doe niet in bed *&$#@- en, dat doet de rest van de familie!

Die drank is alleen om door weer een doorwaakte poep en kotsnacht heen te komen......
Rondje van Paque!!!

Meer liederen over drank, Rubberen Robbie: http://nl.youtube.com/watch?v=UhGsku9X8KE

Booze of choice: Rood graag richting dit Keesje!

/ Maar niet ver voor het eten, dat hakt me er teveel in, dan heb ik rond 22 00 een kater...
quote:Dhelia schreef op 30 december 2008 @ 17:53:

[...]

Heel goed. Is wél errug leuk werk... Maar veel te herkenbaar.

Ben nu helemaal chagrijnig. Had expres alleen de bedden van offspring afgehaald om te wassen zodat ik vanavond lekker vroeg naar bed kon, filmpje kijken of zo, zonder dat ik eerst mijn bed moest opmaken. Heeft een van onze nieuwe aanwinsten (katten) op 't bed gezeken.

Al een beetje gesetteld in V, trouwens? Bevalt 't?

Ja, heel goed! Maar nu dus even niet. Ik denk; waarom ben ik nou zo fucked over dit ene avondje alleen met de koters?

Nou, het zit alsvolgt.

sinds we hier wonen, is PP bijna nog geen avond met eten thuis geweest. Want hij werkt laat door en dan moet hij nog uit R komen en is hier pas rond 8-en. Ik kan uiteraard niet met de kinderen wachten met eten; rond die tijd moeten ze al in bed liggen. 4 van de 5 keer eeet ik dus alleen met ze.

Dat was nog tot daarentoe.

Maar nu is het vakantie; iedereen die ik ken of bel is deze dagen vrij of met vakantie en PP werkt gewoon. De kinderen zijn de hele dag thuis,dat vind ik al zwaar genoeg en hij komt gewoon om half 8, half 9 half 11 thuis.

Ik ben er klaar mee. Van mijn part gaan we harte Rotterdam wonen als het dan verdorie moet!
Mijn Keeslief vind het nog steeds gemeen van me dat hij niet zo´n aquarium voor zijn whiskey mocht als die van Paque...

Deze is voor Leo, om aan te sterken.
wreed wezen MDK!! dat je m dat niet gunt...
Nijn, kom dan toch ook in hartje Rotterdam wonen, het is hier hartstikke leuk! En ik heb nog een halve (*edit*, kwart) fles port. Tawny, wat wil een mens nog meer.
Arme Nijn! Maar kannie niet met de trein dan? Is dat niet sneller?

/ En later aan de slag, tis toch kerstvakantie, scheelt spits naar het werk en iig daar om je te helpen met de ochtendspits in huize Nijnstra

Ook een borrel richting Leo die vrieskoude moet trotseren en volgesch*ten bedden
quote:Paque_in_Pink schreef op 30 december 2008 @ 18:38:

en ik heb de hoogst eigenaardige gewoonte om sigaretten te snacken bij mijn wijn...

Godzijdank ben ik daarmee gestopt. Anders stond ik nu al de hele middag nonstop te kouwkleumen bij de achterdeur met zo n vieze stinkstok.

Ik heb het gedaan met mijn favoriete ships; AH paprika ribbelships. Over emo-food gesproken!

Heb net mijn ongenoegen naar PP uitgesproken, dat luchtte al een beetje op. Ben wel halfzat nu maar ach wat mag ut skelen.
Da's een lekker nummer, Mevrouwdekees!
Ik had nog wat Doritos in de kast liggen.
Nijn of in het slaperige Schiedam, waar de trein je met 5 minuten naar Rotterdam brengt en het nog saai veilig is voor kinderen.

/ en de voorraad whiskey een voetbaleftal Ieren nog een kater zou bezorgen.

// Paque; ja ik ben een ontaarde vriendin
Nijn, is dat niet ook een kwestie van prioriteiten stellen van PP? (en ben je daar terecht zo chaggerijnig om?)
Wees blij!
quote:Very Cherry schreef op 30 december 2008 @ 19:08:

Ad fundum Loor, kom op. Lets beat Amy. Dat is een echte wannabe-alco Idd VC, die Amy ben ik meer dan zat. Zou ik wel eens een drinking contest mee willen doen. Alhoewel, ik kan me van een speed avontuurtje herinneren dat je dan iedereen eruit zuipt..
Goddomme Leo, wat zielig! Dan heb ik nog een luxeprobleem, daarmee vergeleken!

Meiden, wat fijn, die muziek allemaal. en dan nog dat rondje van Paque. Heb je ook nog een lekker rummetje ertussen staan? Ik ben niet zo n whisky-fan.

Lorelai; doe es wat leuks vertellen over Rotjeknor? Het enige wat ik ervan weet is dat ik er ooit een exvriendje heb gehad. Kende destijds de weg van Amsterdam naar zijn huis en dat was dat.
quote:hekate schreef op 30 december 2008 @ 19:28:

Nijn, is dat niet ook een kwestie van prioriteiten stellen van PP? (en ben je daar terecht zo chaggerijnig om?)

Klopt Hekate, jij pikt de keutel. Hij gaf dat zelf ook al toe over de telefoon net.

Ik zei dat ik er straks met hem een hartig woordje over wil wisselen. Hij rijdt nu vast met samengeknepen billen naar huis.

*lacht hard en vals*
MdK; Schiedam.... ik ga gelijk es op Funda kijken...
quote:Nijntje schreef op 30 december 2008 @ 19:19:

[...]

Ja, heel goed! Maar nu dus even niet. Ik denk; waarom ben ik nou zo fucked over dit ene avondje alleen met de koters?

Nou, het zit alsvolgt.

sinds we hier wonen, is PP bijna nog geen avond met eten thuis geweest. Want hij werkt laat door en dan moet hij nog uit R komen en is hier pas rond 8-en. Ik kan uiteraard niet met de kinderen wachten met eten; rond die tijd moeten ze al in bed liggen. 4 van de 5 keer eeet ik dus alleen met ze.

Dat was nog tot daarentoe.

Maar nu is het vakantie; iedereen die ik ken of bel is deze dagen vrij of met vakantie en PP werkt gewoon. De kinderen zijn de hele dag thuis,dat vind ik al zwaar genoeg en hij komt gewoon om half 8, half 9 half 11 thuis.

Ik ben er klaar mee. Van mijn part gaan we harte Rotterdam wonen als het dan verdorie moet!Hee, da's k*t! Kan me voorstellen dat je dan toe bent aan drank! (En buurmannen in foute sauna's...) Is dit nu even een baaldag, of nog niet genoeg "geaard" in V? Ik zou graag roepen 'we spreken wat af' maar ben nog maar één dag in V, maar da's om te werken, en dan ook paar dagen weg, dus dat schiet niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven