Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:34:

Ja daaaag, ik heb drie zoontjes en maar 1 dochter. Ik heb nul kleertjes meer maar ik koop dan alles nieuw?Ik heb vooral nog een leuke meisjesnaam over.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ja Suus, echt mega irritant als ze in discussie gaan, vooral als ze ergens ook nog een kern van waarheid raken!

Ik hoor al dat jullie qua weerwoord van kinderen nog niet veel gewend zijn.
Ow vertel! Laten we Djoels even adviseren over meisjesnamen voor het geval ze zelf een hele slechte smaak heeft!
Het kind is er vast al. Ik projecteer even mijn eigen bevalling: gisteren gestript, vannacht vette weeen en vanmorgen is het kindeke geboren. Djoels ligt nu lekker uit te puffen in een ziekenhuisbedje.

Is er al een baby-pool?
Kun jij geen spoedcursus geven Solo?
quote:floor72 schreef op 10 februari 2010 @ 12:38:

Ja Suus, echt mega irritant als ze in discussie gaan, vooral als ze ergens ook nog een kern van waarheid raken!

Eh dat ontken ik gewoon. En Sol, mijn oudste is 14 en Christus te Paard wat is dat een vervelend element aan het worden zeg hee!
Mijn all time favorite weerwoord naar mijn kinders toe is: Omdat IK het zeg.
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:40:

Ow vertel! Laten we Djoels even adviseren over meisjesnamen voor het geval ze zelf een hele slechte smaak heeft!Ik weet toevallig wel hoe de dochter van Djoels gaat heten, daat hoeven we niks meer aan te doen.
Ik gok op; Levinia Priscilla!

Maar.. maar.. ik heb nog geen kinderen en ook nog steeds geen viva vib, dus ik vind dat ik het allerallermeeste recht heb op het meisje!
Heeft iemand Djoels op hyves?
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:40:

[...]

Eh dat ontken ik gewoon. En Sol, mijn oudste is 14 en Christus te Paard wat is dat een vervelend element aan het worden zeg hee!Oei, mijn oudste is 11, maar zijn leeftijd ver vooruit. Heb hem door de week uit huis geplaatst, das eigenlijk de beste tip die ik kan geven.
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:41:

Mijn all time favorite weerwoord naar mijn kinders toe is: Omdat IK het zeg.

Hier; Niet klikken en geen 'Ja maar..'

Dan blijken ze ook ineens niet zo heel veel meer te vertellen te hebben.
Hoe kom je daar nou bij Kabouter?? Ga eerst maar zegeltjes sparen voor die vieb. Dan praten wij verder of je haar ook een middagje mag lenen.

Ik zeg Leentje Sien
quote:eleonora schreef op 10 februari 2010 @ 12:42:

Heeft iemand Djoels op hyves?Ja ik, maar ik denk dat ze eerder hier zal posten dan op hyves een statusupdate doen hoor
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Roflol Sol sorry maar ik moet er echt even hard om lachen, meer uit zelfspot als uit humor.... Mijn oudste zit op het randje om een poosje lekker bij zijn vader te gaan bivakkeren en ik moet nog maar zien of jongste zoon ( autist) hier kan blijven als ie ouder word. Hij is nu nog klein en alleen verbaal sterk, maar ik houd mijn hart vast voor als ie straks ook lichamelijk sterker gaat worden....
Wat gaaf dat je de naam weet Solo!

Ik gok op Shania Desteny!
Het is Djoels geraaijen om eerst hier een update te doen. Niet bij Haaives..dat heb ik niet eens!
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:43:

Hoe kom je daar nou bij Kabouter?? Ga eerst maar zegeltjes sparen voor die vieb. Dan praten wij verder of je haar ook een middagje mag lenen.

Ik zeg Leentje Sien

*pakt haar zegelboekje* En hoe verzamel ik ze dan??
Kelly Shanikwa?
Hahaha, net bijgelezen, wat een heerlijk topic is dit!!!!

En wat leer ik veel, die kaarsentip is een goeie, heb nog even te gaan dus kan nog genoeg oprekken
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Je moet tellen hoevaak de letter K op het forum voorkomt ( dus alle postings enzo ook meerekenen)

Je stuurt het juiste antwoord op en dan ontvang je je eerste tien zegels en de volgende opdracht.
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:44:

Roflol Sol sorry maar ik moet er echt even hard om lachen, meer uit zelfspot als uit humor.... Mijn oudste zit op het randje om een poosje lekker bij zijn vader te gaan bivakkeren en ik moet nog maar zien of jongste zoon ( autist) hier kan blijven als ie ouder word. Hij is nu nog klein en alleen verbaal sterk, maar ik houd mijn hart vast voor als ie straks ook lichamelijk sterker gaat worden....Hier twee autisten, dus ik voel met je mee.
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 12:46:

Je moet tellen hoevaak de letter K op het forum voorkomt ( dus alle postings enzo ook meerekenen)

Je stuurt het juiste antwoord op en dan ontvang je je eerste tien zegels en de volgende opdracht.En waarheen? Heb ze net alle 3002578941258 geteld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven