Jouw mooiste 'lelijke' cadeaus

13-11-2015 19:42 104 berichten
Vanavond kreeg ik de lelijkste bos bloemen in lange tijd maar ze zullen blijven staan tot ze állemaal hartstikke dood zijn want het waren de allerliefste bloemen van de allerliefste.

Wat zijn de mooiste (liefste) 'lelijke' cadeaus die jij ooit kreeg?
Alle reacties Link kopieren
Zusje en ik hadden het plan opgevat om deze keer Helemaal Zelf een cadeautje voor Moederdag te kopen van ons zakgeld. Nee, mama hoefde geen hints te geven en nee...papa mocht niet helpen. We wilden mama verrassen met het mooiste cadeautje dat we konden vinden. En waar vind je het mooiste cadeautje volgens kinderlogica? In de speelgoedwinkel natuurlijk. Veel zakgeld hadden we niet, maar in de guldenbak zijn we toch nog goed geslaagd. Zelf vonden we de sleutelhanger in de vorm van een skelet vet cool...wat zou mama opkijken! Nou...dat deed ze.
Ik vind hier dingen van.
Het leek me leuk om dit topic weer omhoog te brengen in deze decembermaand.
Wat is jouw mooiste lelijke cadeau?
Die van mij is een knoflookkerstbal, gekregen van iemand waarvan ik überhaupt geen cadeau verwacht had. Heel leuk!
anoniem_63fdb806c8c36 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 16:01
7.69% gewijzigd
Ik heb ooit een bord voor notitiebriefjes voor mamma geknutseld. Helemaal zelf gemaakt, met papier en lijm en verf.

Ze heeft het jaren gebruikt, de schat. :heart:
As we speak krijg ik een elastiekje met een paar treurige blauwe, roze en oranje fluoriserende kralen en wat plastic figuurtjes om mijn pols geschoven. Kinderen :flirting:

In de liefde een paar Echt Lelijke oorbellen, want dat paste zo goed bij mij, 'ik heb zoveel stijl'. Wat je je dan laat afvragen hoe iemand tegen je aankijkt :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven