Overig
alle pijlers
Jouw mooiste 'lelijke' cadeaus
vrijdag 13 november 2015 om 22:38
Ik kreeg van mijn vriend voor Valentijnsdag een houten haas..... Ja. Ik weet ook niet echt waarom, we hebben helemaal geen beelden in huis, we hebben helemaal niets met hazen en wat het met Valentijn te maken heeft weet ik ook niet.
Maar hij vond hem zo schattig en moest meteen aan mij denken (wij zijn tien jaar samen en echt, er is nog nooit iets met een haas ter sprake gekomen).
Het beestje staat nu in een plant. Het heeft gelukkig een houten schutkleur.
Maar hij vond hem zo schattig en moest meteen aan mij denken (wij zijn tien jaar samen en echt, er is nog nooit iets met een haas ter sprake gekomen).
Het beestje staat nu in een plant. Het heeft gelukkig een houten schutkleur.
vrijdag 13 november 2015 om 22:38
vrijdag 13 november 2015 om 22:40
vrijdag 13 november 2015 om 22:53
quote:merano schreef op 13 november 2015 @ 22:38:
Zoiets maar dan een bloempot:
[img]http://i.marktplaats.com/00/s/Mjc0WDM2N ... X/$_85.JPG[/img]
Van de oma van mijn vriend toen ik ongeveer 20 was. Ze had zelf een hele vensterbank vol in die stijl en dacht dat ik er wel heel blij mee zou zijn. Whoehahaha!
Van de oma van mijn vriend toen ik ongeveer 20 was. Ze had zelf een hele vensterbank vol in die stijl en dacht dat ik er wel heel blij mee zou zijn. Whoehahaha!
vrijdag 13 november 2015 om 23:03
vrijdag 13 november 2015 om 23:26
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:29:
[...]
Nee, echt een Jezus maar dan in de vorm van een badeend.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/318CX5S6WVL.jpg
Kun je dit zien?
Wat een heerlijk topic.
[...]
Nee, echt een Jezus maar dan in de vorm van een badeend.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/318CX5S6WVL.jpg
Kun je dit zien?
Wat een heerlijk topic.
vrijdag 13 november 2015 om 23:54
Van mijn vader :
een 'snowglobe', met sneeuw, zonder water. Met een molentje, en batterijen. Als je hem aan doet gaat de sneeuw als een tornado rond, gaan er in het molentje heule lelijke lampjes branden... én , én hoor je enorm vals 'imagine' van John Lennon schetteren ..
Echt...welke chinees dat in elkaar heeft gezet krijgt een medaille...
Ik heb hem al 15 jaar, heb regelmatig de batterijen al moeten vervangen. Geweldig lelijk ding.
een 'snowglobe', met sneeuw, zonder water. Met een molentje, en batterijen. Als je hem aan doet gaat de sneeuw als een tornado rond, gaan er in het molentje heule lelijke lampjes branden... én , én hoor je enorm vals 'imagine' van John Lennon schetteren ..
Echt...welke chinees dat in elkaar heeft gezet krijgt een medaille...
Ik heb hem al 15 jaar, heb regelmatig de batterijen al moeten vervangen. Geweldig lelijk ding.
Dus.
vrijdag 13 november 2015 om 23:59
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 20:36:
Hebben jullie - in het geval van moeders - de pgagtige Moederdag cadeaus bewaard ook?
Daar heb ik een hele vensterbank voor.
Staat vol met bekers, pennen houders, placemeds en monsterlijke fotolijstjes.Ik heb ooit in groep 4 een clowntje met een pakje moeten maken, pakje helemaal zelf genaaid en volgeporpt met van dat schuimom er een lichaamsvorm aan te geven. Dat ding staat nogsteeds op mijn moeders nachtkastje, vind ik zo lief . Hij is echt spuuglelijk trouwens.
Hebben jullie - in het geval van moeders - de pgagtige Moederdag cadeaus bewaard ook?
Daar heb ik een hele vensterbank voor.
Staat vol met bekers, pennen houders, placemeds en monsterlijke fotolijstjes.Ik heb ooit in groep 4 een clowntje met een pakje moeten maken, pakje helemaal zelf genaaid en volgeporpt met van dat schuimom er een lichaamsvorm aan te geven. Dat ding staat nogsteeds op mijn moeders nachtkastje, vind ik zo lief . Hij is echt spuuglelijk trouwens.
zaterdag 14 november 2015 om 00:58
quote:merano schreef op 13 november 2015 @ 22:38:
Van de oma van mijn vriend toen ik ongeveer 20 was. Ze had zelf een hele vensterbank vol in die stijl en dacht dat ik er wel heel blij mee zou zijn. Als je nog een bijpassend zeepbakje wil.... die heb ik! Van de oma van mijn man gekregen toen we zijn gaan samenwonen
Van de oma van mijn vriend toen ik ongeveer 20 was. Ze had zelf een hele vensterbank vol in die stijl en dacht dat ik er wel heel blij mee zou zijn. Als je nog een bijpassend zeepbakje wil.... die heb ik! Van de oma van mijn man gekregen toen we zijn gaan samenwonen
zaterdag 14 november 2015 om 10:12
Ik heb eens een kapmanteltje gekregen van de leraar waar ik een beetje verliefd op was. Het ding was van plastic met gebroken witte vitrage-achtige nylonstof eroverheen. Ik was er helemaal verrukt van hoewel hij niet goed sloot van voren en het plastic al gauw gescheurd was bij het lint. Ik vond die leraar gewoon fantastisch en voelde me heel speciaal met het cadeautje.
Tenslotte toch weggegooid maar ik heb de foto's nog.
Tenslotte toch weggegooid maar ik heb de foto's nog.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 14 november 2015 om 10:47
Van mijn lief, een zilverkleurig beeld van een mannen -en vrouwenhand op een hart. De man schuift een ring, compleet met diamantje om de vinger van de vrouw. Het hart is versierd met roosjes en er hangt ook nog een kristallen hartje aan.
Ontzettend kitscherig en totaal niet mijn smaak. Maar het beeldje staat in volle glorie in mijn woonkamer. Gewoon omdat ik het zo lief van hem vond.
Ontzettend kitscherig en totaal niet mijn smaak. Maar het beeldje staat in volle glorie in mijn woonkamer. Gewoon omdat ik het zo lief van hem vond.
zaterdag 14 november 2015 om 11:24
Van een van mijn beste vriendinnen, die vorig jaar januari overleed, kreeg ik een zelfgemaakte zonnejurk. Ze was heel ziek maar wilde toch, voor mij, iets maken, omdat ik lastig kon vinden wat ik zocht.
De jurk werd veel te groot.
Hij viel bijna van me af als ik 'm aantrok en toch zal ik 'm nooit weg doen.
Mijn lieve, lieve schat maakte 'm voor me. Soms slaap ik er in.
Verder ben ik er gewoon zuinig op.
De jurk werd veel te groot.
Hij viel bijna van me af als ik 'm aantrok en toch zal ik 'm nooit weg doen.
Mijn lieve, lieve schat maakte 'm voor me. Soms slaap ik er in.
Verder ben ik er gewoon zuinig op.
zaterdag 14 november 2015 om 17:29
Hilarisch topic.
Ik denk dat ik een tante ooit een hele lelijke klok kado heb gegeven. Het ding was enorm groot. Zeker zo een 80 cm, wit en met allemaal fruit erop. Ze had het nog keurig in de keuken opgehangen, maar ik denk dat ze het toen had opgehangen, omdat ik langskwam. Ik vind het nu in elk geval spuuglelijk. Geen idee waarom ik toen dacht dat het mooi was.
Verder zijn bijna alle kadootjes van mijn moeder spuuglelijk. Een sjaal die ze bij iemand kocht die ze zelf maakt. Spuuglelijk is het. Ooit een rode jurk, waarin ik helemaal verdween als ik het aan had. Een ketting met een uiltje eraan. Laatst nog een armband. Ik bewaar het allemaal uit beleefdheid, maar ik ben als de dood als er weer een gelegenheid komt dat zij met kadootjes komt aanzetten. Zelf vind ze het allemaal prachtig.
Ik denk dat ik een tante ooit een hele lelijke klok kado heb gegeven. Het ding was enorm groot. Zeker zo een 80 cm, wit en met allemaal fruit erop. Ze had het nog keurig in de keuken opgehangen, maar ik denk dat ze het toen had opgehangen, omdat ik langskwam. Ik vind het nu in elk geval spuuglelijk. Geen idee waarom ik toen dacht dat het mooi was.
Verder zijn bijna alle kadootjes van mijn moeder spuuglelijk. Een sjaal die ze bij iemand kocht die ze zelf maakt. Spuuglelijk is het. Ooit een rode jurk, waarin ik helemaal verdween als ik het aan had. Een ketting met een uiltje eraan. Laatst nog een armband. Ik bewaar het allemaal uit beleefdheid, maar ik ben als de dood als er weer een gelegenheid komt dat zij met kadootjes komt aanzetten. Zelf vind ze het allemaal prachtig.