Overig
alle pijlers
Jouw mooiste 'lelijke' cadeaus
vrijdag 13 november 2015 om 19:50
Zo'n houten bord met zo'n domme tekst.
In dit huis houden er van elkaar, *allemaal dom gedoe* In dit huis voelen wij ons thuis.
Echt super lief, buurvrouw vind dat zelf helemaal leuk enzo en weet ook wel dat ik het helemaal niks vind. Maar heb toch zo'n bord van haar gekregen.
Dat ding staat nu op zolder. Maar als ze langs komt hang ik het snel even op en zodra ze weg is gaat het ding weer naar zolder.
Dit idee dus.
In dit huis houden er van elkaar, *allemaal dom gedoe* In dit huis voelen wij ons thuis.
Echt super lief, buurvrouw vind dat zelf helemaal leuk enzo en weet ook wel dat ik het helemaal niks vind. Maar heb toch zo'n bord van haar gekregen.
Dat ding staat nu op zolder. Maar als ze langs komt hang ik het snel even op en zodra ze weg is gaat het ding weer naar zolder.
Dit idee dus.
vrijdag 13 november 2015 om 19:51
Vorige week van mijn schoonmoeder een amaryllisbol (yak!), 3 hyacinthen in een lelijk potje - kringloopwaardig- en een buitenplantje. Van mijn eigen moeder een metalen gietertje met opdruk met een buitenplantje.
Gelukkig kan ik het meeste buitenzetten en zijn het plantjes, die niet het eeuwige leven hebben, vermoed ik.
Gelukkig kan ik het meeste buitenzetten en zijn het plantjes, die niet het eeuwige leven hebben, vermoed ik.
vrijdag 13 november 2015 om 19:53
Ik kreeg van m'n zoon een kleiwerkje.. Kon ik op m'n buro zetten. Héél erg z'n best op gedaan, maar hoe liefdevol ik er ook naar keek een bloem zag ik er niet in, wel een grote drol.. Incluis de drolbruine kleur.
De allermooiste bloem die ik ooit heb gehad.. Van m'n kleine drollie..
Enne Leo, geniet van de bloemen van de allerliefste.. hoe iets lelijks zo mooi kan zijn.
Enne Leo, geniet van de bloemen van de allerliefste.. hoe iets lelijks zo mooi kan zijn.
Nou ja.. dat dus..
vrijdag 13 november 2015 om 19:56
vrijdag 13 november 2015 om 19:56
vrijdag 13 november 2015 om 19:59
quote:bloosje schreef op 13 november 2015 @ 19:53:
Ik kreeg van m'n zoon een kleiwerkje.. Kon ik op m'n buro zetten. Héél erg z'n best op gedaan, maar hoe liefdevol ik er ook naar keek een bloem zag ik er niet in, wel een grote drol.. Incluis de drolbruine kleur.
Een drollenbloem!
Ja, zo lief, die bloemen.
Chrysanten.
Afschuwelijk....
Maar ik was helemaal ontroerd.
Een drollenbloem!
Ja, zo lief, die bloemen.
Chrysanten.
Afschuwelijk....
Maar ik was helemaal ontroerd.
vrijdag 13 november 2015 om 20:04
Bij mijn eerste huwelijk een set van een grote en kleine kommetjes voor bowl, plastic in kristal vorm. Speciaal voor ons uitgezocht en de geefster was er zo content mee dat ik het onverwoestbare ding nog gebruik en er inmiddels aan gehecht ben.
Een macaroni met verf op een plankje werkstuk van mijn kind dat een rood hartje voor moet stellen voor Moederdag (eerste Moederdag knutsel ooit) maar er uit ziet als of er iemand niet lekker is geworden op een plankje na een bord pasta.. Hij staat nog steeds op mijn kantoor.
Een macaroni met verf op een plankje werkstuk van mijn kind dat een rood hartje voor moet stellen voor Moederdag (eerste Moederdag knutsel ooit) maar er uit ziet als of er iemand niet lekker is geworden op een plankje na een bord pasta.. Hij staat nog steeds op mijn kantoor.
vrijdag 13 november 2015 om 20:06
quote:Chloe15 schreef op 13 november 2015 @ 19:51:
Vorige week van mijn schoonmoeder een amaryllisbol (yak!), 3 hyacinthen in een lelijk potje - kringloopwaardig- en een buitenplantje. Van mijn eigen moeder een metalen gietertje met opdruk met een buitenplantje.
Gelukkig kan ik het meeste buitenzetten en zijn het plantjes, die niet het eeuwige leven hebben, vermoed ik.Met die bollen kun je hartstikke leuke drinken doen/maken! Kijk maar eens op pinterest.
Gelukkig kan ik het meeste buitenzetten en zijn het plantjes, die niet het eeuwige leven hebben, vermoed ik.Met die bollen kun je hartstikke leuke drinken doen/maken! Kijk maar eens op pinterest.
vrijdag 13 november 2015 om 20:08
quote:mwcactus schreef op 13 november 2015 @ 20:04:
Een macaroni met verf op een plankje werkstuk van mijn kind dat een rood hartje voor moet stellen voor Moederdag (eerste Moederdag knutsel ooit) maar er uit ziet als of er iemand niet lekker is geworden op een plankje na een bord pasta.. Hij staat nog steeds op mijn kantoor. Mijn drol bloem staat ook op kantoor!
Een macaroni met verf op een plankje werkstuk van mijn kind dat een rood hartje voor moet stellen voor Moederdag (eerste Moederdag knutsel ooit) maar er uit ziet als of er iemand niet lekker is geworden op een plankje na een bord pasta.. Hij staat nog steeds op mijn kantoor. Mijn drol bloem staat ook op kantoor!
Nou ja.. dat dus..
vrijdag 13 november 2015 om 20:32
Ik kreeg als klein kind ooit eens van een bejaarde vrouw die in de buurt woonde een bijzettafeltje cadeau. Zij wilde het wegdoen en dacht dat het leuk zou zijn voor een kind. Een half rond tafeltje gemaakt in Barok-stijl met witte en paarse bloemen en bladeren. Echt overal bloemen en bladeren. Foei lelijk, zeer onstabiel en totaal niet praktisch. Toch heeft dat tafeltje jaren op mijn kinderkamertje gestaan en trots dat ik er op was.
Maar echt, zo totaal niet mijn huidige stijl!
Maar echt, zo totaal niet mijn huidige stijl!
vrijdag 13 november 2015 om 20:42
vrijdag 13 november 2015 om 20:45
Voor moederdag van mijn zoon, toen hij negen was: een sier-verlengstuk voor mijn uitlaat, zodat het leek alsof ik een enorme sportknalpijp onder mijn hippe Hyundai Atos had.
Helaas past het ding niet onder mijn huidige auto
Helaas past het ding niet onder mijn huidige auto
anoniem_175736 wijzigde dit bericht op 13-11-2015 21:02
Reden: fout automerk
Reden: fout automerk
% gewijzigd
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...