Jouw mooiste 'lelijke' cadeaus

13-11-2015 19:42 104 berichten
Vanavond kreeg ik de lelijkste bos bloemen in lange tijd maar ze zullen blijven staan tot ze állemaal hartstikke dood zijn want het waren de allerliefste bloemen van de allerliefste.

Wat zijn de mooiste (liefste) 'lelijke' cadeaus die jij ooit kreeg?
Mnsterlijke koffiemkken van een heel lief nichtje dus daar drinken we gewoon uit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als kind ooit van een hele lieve oude man een clown pop gekregen.

LELIJK!

Doodsbang was ik van dat enge ding. Maar die man had het gedrocht gewonnen met kienen en had bedacht dat ik er vast reuze blij mee zou zijn...
Ja en?
Zo'n houten bord met zo'n domme tekst.

In dit huis houden er van elkaar, *allemaal dom gedoe* In dit huis voelen wij ons thuis.

Echt super lief, buurvrouw vind dat zelf helemaal leuk enzo en weet ook wel dat ik het helemaal niks vind. Maar heb toch zo'n bord van haar gekregen.

Dat ding staat nu op zolder. Maar als ze langs komt hang ik het snel even op en zodra ze weg is gaat het ding weer naar zolder.

Dit idee dus.
Vorige week van mijn schoonmoeder een amaryllisbol (yak!), 3 hyacinthen in een lelijk potje - kringloopwaardig- en een buitenplantje. Van mijn eigen moeder een metalen gietertje met opdruk met een buitenplantje.

Gelukkig kan ik het meeste buitenzetten en zijn het plantjes, die niet het eeuwige leven hebben, vermoed ik.
Ik kreeg van m'n zoon een kleiwerkje.. Kon ik op m'n buro zetten. Héél erg z'n best op gedaan, maar hoe liefdevol ik er ook naar keek een bloem zag ik er niet in, wel een grote drol.. Incluis de drolbruine kleur.

De allermooiste bloem die ik ooit heb gehad.. Van m'n kleine drollie..

Enne Leo, geniet van de bloemen van de allerliefste.. hoe iets lelijks zo mooi kan zijn.
Nou ja.. dat dus..
Een paarse enorm grote vaas met paarse stippen. Heel lief hoor, maar het ding is zo afzichtelijk en ik was blij dat hij een keer per ongeluk was gevallen. Ik kon het anders niet maken om hem weg te gooien.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Heerlijk!

Van die ontzettend lieve lelijke cadeaus...

Ik heb zo'n hekel aan van die opgemaakte plantenbakjes met dan een poppetje of een gietertje of zo er in.

O vreselijk.

Maar soms krijg ik dat dan van een heel lief iemand en dan ben ik er zo goed mogelijk voor.

Dat dan weer wel.
Duizend waardeloze prutselcadeaus van mijn demente oma. Regelrechte zooi, en toch kan ik het niet weg doen
quote:bloosje schreef op 13 november 2015 @ 19:53:

Ik kreeg van m'n zoon een kleiwerkje.. Kon ik op m'n buro zetten. Héél erg z'n best op gedaan, maar hoe liefdevol ik er ook naar keek een bloem zag ik er niet in, wel een grote drol.. Incluis de drolbruine kleur.

De allermooiste bloem die ik ooit heb gehad.. Van m'n kleine drollie..

Enne Leo, geniet van de bloemen van de allerliefste.. hoe iets lelijks zo mooi kan zijn.

Een drollenbloem!

Ja, zo lief, die bloemen.

Chrysanten.

Afschuwelijk....

Maar ik was helemaal ontroerd.
Bij mijn eerste huwelijk een set van een grote en kleine kommetjes voor bowl, plastic in kristal vorm. Speciaal voor ons uitgezocht en de geefster was er zo content mee dat ik het onverwoestbare ding nog gebruik en er inmiddels aan gehecht ben.

Een macaroni met verf op een plankje werkstuk van mijn kind dat een rood hartje voor moet stellen voor Moederdag (eerste Moederdag knutsel ooit) maar er uit ziet als of er iemand niet lekker is geworden op een plankje na een bord pasta.. Hij staat nog steeds op mijn kantoor.
Mijn ex ging ooit tanken, ik zat ook in de auto, hij kwam terug en duwt een glazenset van drie in mijn handen. 'Hier, ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden.' Spuuglelijk zijn ze, en heb ze ook nog!
quote:Chloe15 schreef op 13 november 2015 @ 19:51:

Vorige week van mijn schoonmoeder een amaryllisbol (yak!), 3 hyacinthen in een lelijk potje - kringloopwaardig- en een buitenplantje. Van mijn eigen moeder een metalen gietertje met opdruk met een buitenplantje.

Gelukkig kan ik het meeste buitenzetten en zijn het plantjes, die niet het eeuwige leven hebben, vermoed ik.Met die bollen kun je hartstikke leuke drinken doen/maken! Kijk maar eens op pinterest. :D
quote:mwcactus schreef op 13 november 2015 @ 20:04:

Een macaroni met verf op een plankje werkstuk van mijn kind dat een rood hartje voor moet stellen voor Moederdag (eerste Moederdag knutsel ooit) maar er uit ziet als of er iemand niet lekker is geworden op een plankje na een bord pasta.. Hij staat nog steeds op mijn kantoor. Mijn drol bloem staat ook op kantoor!
Nou ja.. dat dus..
Hele lelijke dure gouden sieraden, erfstukken van de schoonfamilie. Maar heel erg dierbaar omdat ik het een eer vind dat ik ze heb gekregen van mijn schoonmoeder en schoonzus. Met kerst wil ik ze soms ook nog wel eens dragen..
wat oude spulletjes die van mijn oma zijn geweest, spuuglelijke beeldjes enzo. En toch hebben ze een plaatsje op de kast.

Net als de knutselwerkjes van mijn zoon en de vaas die mijn moeder dol enthousiast kwam brengen.
Ik kreeg als klein kind ooit eens van een bejaarde vrouw die in de buurt woonde een bijzettafeltje cadeau. Zij wilde het wegdoen en dacht dat het leuk zou zijn voor een kind. Een half rond tafeltje gemaakt in Barok-stijl met witte en paarse bloemen en bladeren. Echt overal bloemen en bladeren. Foei lelijk, zeer onstabiel en totaal niet praktisch. Toch heeft dat tafeltje jaren op mijn kinderkamertje gestaan en trots dat ik er op was.

Maar echt, zo totaal niet mijn huidige stijl!
Hebben jullie - in het geval van moeders - de pgagtige Moederdag cadeaus bewaard ook?

Daar heb ik een hele vensterbank voor.

Staat vol met bekers, pennen houders, placemeds en monsterlijke fotolijstjes.
Het eeuwige ketting+hartjeshanger-met-naam van mn eerste vriendje. Hij moest eens weten dat ik hem voor z'n deur snel omdeed.
Don't Let a bad day make you feel like you have a bad life
Ik kreeg een keer een doos gehaakte pannenlappen ala jaren 70 en boerenbont servies. Was van een oude vrouw waar ik 1x mee gepraat had. De reden om dit mij te geven was omdat ik zo goed naar haar geluisterd had... Was echt afzichtelijke meuk.
quote:lebbes schreef op 13 november 2015 @ 20:36:

Het eeuwige ketting+hartjeshanger-met-naam van mn eerste vriendje. Hij moest eens weten dat ik hem voor z'n deur snel omdeed.
quote:lebbes schreef op 13 november 2015 @ 20:36:

Ooowwww jaaaa....!

Dat was ooit usance ja.

Elkaars naam omhangen.

Ik liep een tijd rond met 'Frank' om mijn nek.
Voor moederdag van mijn zoon, toen hij negen was: een sier-verlengstuk voor mijn uitlaat, zodat het leek alsof ik een enorme sportknalpijp onder mijn hippe Hyundai Atos had.

Helaas past het ding niet onder mijn huidige auto
anoniem_175736 wijzigde dit bericht op 13-11-2015 21:02
Reden: fout automerk
% gewijzigd
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Weet je, ik vind de moederdagknutsels gewoon mooi, ongeacht hoe ze eruit zien. Ik heb afgelopen mei ook de hele dag met een prachtige rietjesketting om gelopen, zonder gene. En natuurlijk worden die uitgestald in huis!
Een potje met vetplanten in een rare vorm. Staat nu buiten, helemaal ziek nat. Een paars roze oranje gehaakte sjaal van een hele oude dame. Zelf gemaakt en super lief, maar ook super lelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven