Jouw mooiste 'lelijke' cadeaus

13-11-2015 19:42 104 berichten
Vanavond kreeg ik de lelijkste bos bloemen in lange tijd maar ze zullen blijven staan tot ze állemaal hartstikke dood zijn want het waren de allerliefste bloemen van de allerliefste.

Wat zijn de mooiste (liefste) 'lelijke' cadeaus die jij ooit kreeg?
quote:kayako schreef op 13 november 2015 @ 21:24:

[...]

Waar moet ik precies aan denken bij een Jezus badeend? met Jesusprint erop?Nee, echt een Jezus maar dan in de vorm van een badeend.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/318CX5S6WVL.jpg

Kun je dit zien?
quote:tien_voor_tien schreef op 13 november 2015 @ 21:12:

Een plantje, met daarbij de boodschap: ik weet dat je er niet van houdt maar toch heb ik het voor je gekocht

Met woorden van dezelfde strekking kreeg ik bij mijn afscheid van de juwelier waar ik werkte een imitatie parelcollier. Een cadeau voor het leven dat ik misschien later wel zou gaan waarderen. In een prachtig doosje. In het doosje zitten nog altijd de sierraden die ik niet dagelijks draag, de parelketting is een soort van kwijt, al jaren.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:29:

[...]

Nee, echt een Jezus maar dan in de vorm van een badeend.

Kun je dit zien?

Te erg. Ik weet wat ik dit jaar moet kopen
quote:made@kate schreef op 13 november 2015 @ 21:24:

[...]

Oooh, wat erg. Wat voor dingen? Ook iets wat je aan moet? En da's dus ook niet in een leuk kleurtje zeg maar ?

Dan heb ik best geluk met mijn alle-kleuren-van-de-regenboogcape maat XXXXXL. Het lijkt nu net of je dat dan niet in een kleiner formaat kan haken. Maar mijn nichtje van 3 (schoonmoeders kleinkind dus) heeft dezelfde. In dezelfde kleuren ook nog. Want ja, die restjes had ze toch over. En dat is echt waar .

Awwww lief....

Mijn moeder breit mutsen, truien, vesten, spencers, sjaals en nou ja, wat er maar te breien valt.

In de kleuren van zo'n schaap dus.

Lief en knap en zo maar echt.... Nee.
Ik heb in het begin van mijn relatie mijn nu man toen vriend een keer een oerlelijke ingelijste poster van Kermit de Kikker cadeau gedaan. Ik begrijp nu nog niet hoe ik dat heb kunnen geven en ook nog verwachtte dat hij 'm op ging hangen. Volgens mij heeft hij deze een tijdje uit beleefdheid in de wc gehangen en toen stiekem weggegooid. We zijn inmiddels 2 kinderen en een huwelijk verder, maar die poster heeft daar niets aan bijgedragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:29:

[...]

Nee, echt een Jezus maar dan in de vorm van een badeend.

Kun je dit zien?Ja kan m zien geniaal cadeau!
kayako wijzigde dit bericht op 13-11-2015 21:34
Reden: typfouteke
% gewijzigd
🌸

Van zoon; die net zo'n beetje de leeftijd had dat hij alleen, van zakgeld een kadootje kocht.

Ik had 'waxinelichtjeshouder; op mijn verlanglijstje staan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:fietsie schreef op 13 november 2015 @ 21:30:

[...]

Met woorden van dezelfde strekking kreeg ik bij mijn afscheid van de juwelier waar ik werkte een imitatie parelcollier. Een cadeau voor het leven dat ik misschien later wel zou gaan waarderen. In een prachtig doosje. In het doosje zitten nog altijd de sierraden die ik niet dagelijks draag, de parelketting is een soort van kwijt, al jaren.

Misschien kan @EmmaSwan 'm gebruiken voor het etentje met haar sjieke schoonouders.

(simbalabimba in "Hoe gedraag je je bij sjieke mensen?"
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:32:

[...]

Awwww lief....

Mijn moeder breit mutsen, truien, vesten, spencers, sjaals en nou ja, wat er maar te breien valt.

In de kleuren van zo'n schaap dus.

Lief en knap en zo maar echt.... Nee.

Haha, wel lekker zacht, warm en wollig. En uit een goed hart. Maar ik snap je.

Bij mijn nichtje staat het capeje ook hartstikke zoet hoor. Maar ik houd niet van gehaakt/gebreid/zelfgemaakt en al helemaal niet als ik weet dat een driejarige hetzelfde aan heeft.
Schoonmoeder overspoeld me elke kerst met zelfgebreide truien voor mij en mijn zoontje.. en altijd net te kort, te groot , verkeerde kleur, te dikke wol whatever, het is het iig altijd net niet maar ze verwacht wel dat we het aantrekken 😕
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:11:

Zo'n omslagdoek heb ik ook trouwens, gehaakt ook.

Is drie meter breed of zo.

Let op: paars met goud...

Cool! Maar heeft de jouwe ook franjes????

Beide kids hebben er trouwens ook 1 gekregen, de een is paars, de andere rood/wit/blauw/oranje….
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 21:19:

Vriendin heeft een cabinet of shame: plankje in het toilet met alle weirde kado'sIk heb ook een plankje in het toilet waar ik kitscherige souvenirs verzamel van al onze vakanties. Zo heb ik toch een goede reden om af en toe zo'n souvenirwinkeltje binnen te lopen. En inmiddels is het wel al een hele leuke verzameling geworden, al zeg ik het zelf.
Oh ja, en ik heb van haar vorig jaar een muziek/ sieradendoosje met een dansende ballerina gehad
quote:momo1980 schreef op 13 november 2015 @ 21:45:

[...]

Cool! Maar heeft de jouwe ook franjes????

Beide kids hebben er trouwens ook 1 gekregen, de een is paars, de andere rood/wit/blauw/oranje….

Geen franje hier.

Balen.

*jaloers*
Haha leuk topic!

Ik heb een kennis met een kringloopwinkel, die komt nog wel eens met dingen aanzetten die nou écht wat voor mij zijn. Naar zijn idee. Soms mag ik er, na aangegeven te hebben dat ik er geen plek voor heb, als ik het "echt niet kwijt kan, iemand anders blij mee maken".

Het blijkt best nog een gedoe om iemand anders blij te maken met bijv. een loeizwaar bronskleurig boeddhabeeld van 1.20m hoog.
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2015 @ 21:37:

[afbeelding]

Van zoon; die net zo'n beetje de leeftijd had dat hij alleen, van zakgeld een kadootje kocht.

Ik had 'waxinelichtjeshouder; op mijn verlanglijstje staan.
't Is dat ik nog enige waarde hecht aan privacy, want anders had ik nu een foto geplaatst van mezelf met mijn franjedoek op de bank (plus dat ik geloof ik geen plaatjes kan plakken - klein detail).
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:47:

[...]

Geen franje hier.

Balen.

*jaloers*Ik weet het niet, of de mijne franjes heeft. Wat erg. Denk het niet eigenlijk. *Gaat straks kijken*.
De angst slaat mij vaak om het hart als iemand 'ik vond het écht iets voor jou' zegt.

Zo ben ik aan een rijkbewerkte, plastic, gouden schaal en aan een bruin velour sieradendoos, een gele vaas en zwart/rood mohair vest gekomen.
Ook voor moederdag. Een hele grote beer van keramiek met een pluchen vachtje. En, zei zoon trots: "hij kostte maar 2 euro."
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Oooh, ik heb laatst onder dat motto bijna nieuwe laarzen gekregen. Degene van wie ik ze kreeg zei, ik vind dat echte Katelaarzen, want ze hebben een ronde neus en ze zijn mij net iets te klein...

Ik wist zelf niet dat echte Katelaarzen een ronde neus hebben en ik stel altijd zeer hoge eisen aan mijn schoeisel. Inmiddels heb ik ze naar de kringloop gebracht.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 21:53:

De angst slaat mij vaak om het hart als iemand 'ik vond het écht iets voor jou' zegt.

Zo ben ik aan een rijkbewerkte, plastic, gouden schaal en aan een sieradendoos, een gele vaas en zwart/rood mohair vest gekomen.

Haha ja, ik ook. Dan sta ik klaar voor de vernedering!

Met het boeddhabeeld ging het er trouwens om dat ik "zoveel voor het goede doel doe" (sporadisch wat vrijwilligerswerk), dus moest hij meteen aan mij denken dat hij mij nu eens veel geluk wilde geven. Het was dus wel heel lief bedoeld, al wekte het eerder een soort misplaatst/schuldgevoel aan (dat ook nog).
Twee van die porseleinen schaapjes, compleet met geruit strikje om de nek, met van die afschuwelijke vetachtige plantjes erin. Door de kinderen Speciaal Voor Mij uitgezocht voor Moederdag

Grappigste was nog dat, toen ik zacht tegen vriend fluisterde: Ze zijn echt Heel Heerlijk Afschuwelijk, hij licht verontwaardigd zei: oh! Ik vond ze echt mooi!

Broerlief vroeg laatst waarom ik die afschuwelijke dingen op mijn vensterbank had staan. Omdat ze prachtig zijn van lelijkheid dus!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Oeioei, ik heb van mijn lief ooit een vreselijk lelijk boeket gekregen. Fel groengele margrieten met gipskruid en hij was zo trots... Zelf uitgezocht schat! Het helpt ook niet dat ik niet van gele bloemen houdt ^^.

Verder koopt hij de prachtigste sieraden en jurken, dus mag niet klagen!
Een poster van Poetin, van mijn Franse vakantieliefde gekregen

En mijn man en ik waren al jaren vrienden voordat we een setje werden. In due periode heb ik hem voor de gein een oerlelijke cactus gegeven. Dat ding groeit en bloeit nu in mijn huis want: hij kan hem toch niet wegdoen, het was jouw allereerste cadeau voor mij'.

De bontgekleurde papegaai die hij op 7-jarige van zijn eigen zakgeld voor zijn moeder kocht, staar nu op de zolder van mijn schoonouders stof te vangen.

Mijn zus kwam op 8-jarige leeftijd op het lumineuze idee om op Moederdag met een geurtje met de tot de verbeeldingsprekends naam Erotic parfum thuis te komen. Het staat nog steeds op de kworstel van ons mam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven