Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
zondag 11 oktober 2015 om 00:27
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 00:24:
[...]
Ik heb een paar foto's van jou gezien. Maar jij bent volgens mij ook echt zo iemand die tattoo's draagt en er niet in verzuipt.
Die samensmelting vind ik altijd zo mooi.
Ik ben echt zo'n old skool metalhead. Spijkerjasje met bandpatches leren jas, bla bla bla je kent het wel.
Op het werk loop ik op nette schoenen, kokerrok, netjes en die shit. Mensen die mij als mezelf kennen lopen de werkende mij voorbij. En collega's herkennen mij niet als ik mezelf ben. Ik vind dat altijd zo grappig.
Ik wil geen poeziealbum worden maar wil er wel een paar bij met wat meer kleur. Ik vind mijn halve sleeve te donker geworden oh well krijg er leuke reacties op dus ik moet niet zo zeuren. Ik heb vanwege mijn werk hele tijd een 1e klas treinkaart gehad en als ik dan in het weekend in de trein zat op mijn kisten in mijn gescheurde broek dan gingen mensen me altijd bij de conducteur versnitchen. Terwijl ik gewoon een geldig kaartje had muahaha. Zo grappig. Ook leuk andersom is als ik dan in mijn nette krijtstreep pak liep , tegen mensen met een bandshirt gaan praten van Oew die heb ik laatst nog live gezien
[...]
Ik heb een paar foto's van jou gezien. Maar jij bent volgens mij ook echt zo iemand die tattoo's draagt en er niet in verzuipt.
Die samensmelting vind ik altijd zo mooi.
Ik ben echt zo'n old skool metalhead. Spijkerjasje met bandpatches leren jas, bla bla bla je kent het wel.
Op het werk loop ik op nette schoenen, kokerrok, netjes en die shit. Mensen die mij als mezelf kennen lopen de werkende mij voorbij. En collega's herkennen mij niet als ik mezelf ben. Ik vind dat altijd zo grappig.
Ik wil geen poeziealbum worden maar wil er wel een paar bij met wat meer kleur. Ik vind mijn halve sleeve te donker geworden oh well krijg er leuke reacties op dus ik moet niet zo zeuren. Ik heb vanwege mijn werk hele tijd een 1e klas treinkaart gehad en als ik dan in het weekend in de trein zat op mijn kisten in mijn gescheurde broek dan gingen mensen me altijd bij de conducteur versnitchen. Terwijl ik gewoon een geldig kaartje had muahaha. Zo grappig. Ook leuk andersom is als ik dan in mijn nette krijtstreep pak liep , tegen mensen met een bandshirt gaan praten van Oew die heb ik laatst nog live gezien
zondag 11 oktober 2015 om 00:31
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 00:30:
Aaah nice die kleurtjes! Ik wil ook felle kleurtjes
Ik ben heel bleek. Ik word ook niet bruin. Alleen met bruining spul wat ik soms gebruik. Maar dan zijn kleuren juist heel tof.
Mijn vriend heeft een halve sleeve. Alles in zwart wit. Maar die kan ook geen kleur hebben. Die is altijd heel erg bruin.
Aaah nice die kleurtjes! Ik wil ook felle kleurtjes
Ik ben heel bleek. Ik word ook niet bruin. Alleen met bruining spul wat ik soms gebruik. Maar dan zijn kleuren juist heel tof.
Mijn vriend heeft een halve sleeve. Alles in zwart wit. Maar die kan ook geen kleur hebben. Die is altijd heel erg bruin.
zondag 11 oktober 2015 om 00:37
Ik moet eerst even kwijlen!
Ik weet het niet. Misschien de kleuren bijlaten werken zodat die wat frisser worden en feller. Maar dat zwart lijkt me heel moeilijk. Dan zou je een paar jaar moeten wachten. Dan is het wat meer vervaagd en lijkt het me makkelijker.
Ik vind het niet te donker hoor. Juist heel mooi, dat balans tussen kleur en zwart. Super Japans.
Waaaaaaaauw
Ik weet het niet. Misschien de kleuren bijlaten werken zodat die wat frisser worden en feller. Maar dat zwart lijkt me heel moeilijk. Dan zou je een paar jaar moeten wachten. Dan is het wat meer vervaagd en lijkt het me makkelijker.
Ik vind het niet te donker hoor. Juist heel mooi, dat balans tussen kleur en zwart. Super Japans.
Waaaaaaaauw
zondag 11 oktober 2015 om 00:40
Ja dat zwarte mag wel blijven maar ik wil dat die bloemen er meer uit 'poppen' zeg maar als contrast tegen dat zwarte. Net zoals de zon doet. De bloemen zijn te donker geschaduwd dus ik zou daar met een wat fellere fuchsia kleur overheen willen knallen als dat kan. Het is inderdaad beetje japanse stijl maar ik wil nu meer kleurrijke oldskool dingen. En wat me ook vet lijkt is zelf een blije in kleur en man hetzelfde maar dan in zwartwit in een wat mannelijkere variant. Ik wil geen 'Me Sgatje' tattoo maar zoiets zou ik wel weer durven.
Ook wil ik ooit nog wel wat geeky dingen. Daleks uit Doctor Who en iets uit startrek . Een nerd-linkerbovenbeen ofzo. Maar goed dat mijn man geen tattoo artist is anders werd ik wel een plakboek vrees ik
Ook wil ik ooit nog wel wat geeky dingen. Daleks uit Doctor Who en iets uit startrek . Een nerd-linkerbovenbeen ofzo. Maar goed dat mijn man geen tattoo artist is anders werd ik wel een plakboek vrees ik
zondag 11 oktober 2015 om 00:41
zondag 11 oktober 2015 om 00:43
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 00:41:
Wel heel mooi maar een gedurfde plek ivm striae bij zwangerschap e.d.. Hopelijk valt de 'schade' bij te werken al hoor ik van veel vriendinnen dat ze altijd een beetje slap vel op die plek houden en of dat je tattoo ten goede komt tsja dat durf ik dus niet te voorspellen. Dus ik snap je zorgen.En anders heb ik een dansende tattoo.
Wel heel mooi maar een gedurfde plek ivm striae bij zwangerschap e.d.. Hopelijk valt de 'schade' bij te werken al hoor ik van veel vriendinnen dat ze altijd een beetje slap vel op die plek houden en of dat je tattoo ten goede komt tsja dat durf ik dus niet te voorspellen. Dus ik snap je zorgen.En anders heb ik een dansende tattoo.
zondag 11 oktober 2015 om 00:46
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 00:33:
[afbeelding]
Dit is mijn arm maar die vind ik nogal donker dus. Wellicht dat dit ooit nog bij te werken is?Oei, vind het inderdaad vrij donker ogen. Ik vind zelf dat het door die donkere rand komt om de Siamees. Maar misschien kan je het op laten fleuren?
[afbeelding]
Dit is mijn arm maar die vind ik nogal donker dus. Wellicht dat dit ooit nog bij te werken is?Oei, vind het inderdaad vrij donker ogen. Ik vind zelf dat het door die donkere rand komt om de Siamees. Maar misschien kan je het op laten fleuren?