Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Oh ja die baard. Ah well. Ik heb altijd liever dat iemand ff zegt dat het niet kan dan dat het gestaft word. Het was een tekeningetje en je zag niet echt wat. Maar goed over smaak valt niet te fisten. De plaatjes waar teksten over sluts en bitches in staan mogen wel. Het is gewoon soms lastig om aan de goede kant van het randje te blijven.
O trouwens aan de Friese rockerts hier, gaan jullie ook naar het Hunekopfestival in Drachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 13:02:

En vanochtend lag ik languit in de kamer. Twee kinderen die mij stomverbaasd aankeken.

'Ga je lekker, mama?'

'Nou, ik dacht, laat ik jullie eens goed wakker laten schrikken?'

'Waren we al hoor, wakkerder dan jij, wij vielen niet over die tas'.

'En wáárom ligt die tas hier, he?!?!?'

'Omdat broertje die gisteren niet opgeruimd heeft en jij tegen hem gezegd hebt dat hij er nog nét zo zou liggen als hij uit bed komt en dan flink op zijn giechel zou gaan als hij niet zou uitkijken'

'O'.

[afbeelding]

[afbeelding]
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 13:28:

Hee, die heb ik vanochtend nog gezien. Vinden ze dát al te ver gaan? Het is toch een forum voor 16 jaar en ouder? Op de sexpijler worden heftigere dingen besproken dan dat plaatje liet zien. op de sekspijler weet je dat je zoiets kunt verwachten. Ik vond hem op het randje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik wist dat hij op het randje was dus vandaar dat ik er ook niet geheel mee zit dat ie gegumd is.
Maar tardar, er zit een stafferd hier.

Die het leuker vind om te staffen dan te zeggen, want ja, dan moet je jezelf bekend maken hé.

Dus stafferd, trek je tampon recht en vertel maar wat wel en niet kan.

Dan kan daar rekening mee gehouden worden.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 13:37:

Ik wist dat hij op het randje was dus vandaar dat ik er ook niet geheel mee zit dat ie gegumd is.

Ik heb hem niet eens gezien

Moet snachts de wekker zetten om bij te lezen dus
Weet je, iedereen heeft andere grenzen. Ik vind zelf dat bejaarde wijf (of is het een man) in dat netje half naakt echt heul ranzig. Weer een ander struikelt over bepaalde woorden hier. Zie onderaan de pagina nog regelmatig seksueel getinte blogtitels en suggestieve foto's dus viva zelf weet het af en toe ook niet wat wel en wat niet kan. Ik ga ervanuit dat de kitlers hun mond tegen elkaar opendoen als iets niet leuk gevonden word. Kan me gewoon niet voorstellen dat er dan gestaft word zonder dat iemand zegt Hey ff dimmen.

Ik weet dat ik de grenzen opzoek. LIVIN ON THE EEEEEDGE!!!!
'lees meer: seks na de bevalling' Dan kun je dus de zwanger pijler verbergen krijg je van die stomme blogs onderin.
'blog Sophie: mijn lieve vagina'

'de perfecte borsten'

'waarom mannen vaak met hun hand in de broek zitten'

quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 13:50:

'de perfecte borsten'

[afbeelding]

'waarom mannen vaak met hun hand in de broek zitten'

[afbeelding]

Alsof alleen mannen dat doen.

Wel knap dat er een verhaal van gemaakt word.
Maar goed het was 'maar' een waarschuwing en mijn plaatje is gegumd, shit happens. Zal heus niet de laatste keer zijn, ik ken mezelf
Ik dacht, waar hébben jullie het over? Zie ik bij Tardar 'blogs onderin' staan, en verrek!! Er staan blogs onderin Nóóit eerder gezien
Ik ben nu benieuwd of krikkende stickfigures ook niet mogen maar ik ga de kat niet op het spek binden. Ik neem aan dat je maar een x aantal waarschuwingen mag hebben voor ome Ben langskomt.
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 13:08:

Gebeurd meestal, hoor, de 'vallen' die ik voor man en kinderen zet en daar dan zelf het slachtoffer van ben. Bad door kind niet leeg laten lopen, vol laten staan voor de volgende, en dat ben ik dan zelf . Jassen en schoenen in de gang op de grond laten liggen en daar dan zelf over op mijn plaat gaan. Opneemding voor de tv halen ze nooit weg wat ze al gezien hebben, en ik denk dan... ze lopen het vanzelf op als ze wat willen opnemen en hij is vol. Maar hij is altijd alleen vol als ík wat wil opnemen, en dan ga ik hem weer helemaal leeghalen zodat zij weer ruimte hebben om hún dingen er op te zetten Who a hole digs for another...
quote:Miss_Bean schreef op 12 oktober 2015 @ 13:09:

[...]

Helaas niet een-eiig LOL
quote:Miss_Bean schreef op 12 oktober 2015 @ 13:24:

Oh ja Tardar, stom dat je 'true story' met de baard van vannacht gegumd is. Zo erg vond ik m niet Huh?? Die cartoon? Nou ja zeg..
quote:rosanna08 schreef op 12 oktober 2015 @ 13:36:

[...]

op de sekspijler weet je dat je zoiets kunt verwachten. Ik vond hem op het randje Op het plaatje was niet goed te zien of het op het randje was, of dat ze hem verder in haar mond had.
quote:OldWood schreef op 12 oktober 2015 @ 13:39:

Maar tardar, er zit een stafferd hier.

Die het leuker vind om te staffen dan te zeggen, want ja, dan moet je jezelf bekend maken hé.

Dus stafferd, trek je tampon recht en vertel maar wat wel en niet kan.

Dan kan daar rekening mee gehouden worden.En wat nou als ik het was?
quote:OldWood schreef op 12 oktober 2015 @ 13:54:

[...]

Alsof alleen mannen dat doen.

Wel knap dat er een verhaal van gemaakt word.Precies.. Er zit ook wel eens iemand anders in mijn broek hoor.
quote:Corona67 schreef op 12 oktober 2015 @ 14:12:

[...]

En wat nou als ik het was?Doe je tampon recht Co! Die boodschap geldt ook gewoon voor jou .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven