Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 13:24:
En weet je wat zo heerlijk is en wat ik me nu pas realiseer? Dat dit op het moment het ergste is waar ik me druk om maak. Vorig jaar zat ik op deze dag 1 week voor mijn 2e operatie, was het nog afwachten of ik zou blijven leven of er dood aan zou gaan, voor dochter is nu alles op de rit, man net weer gezien, zoon gaat lekker, broer gaat ook weer een stuk beter (zat in een diepe depressie met zelfmoordgedachten). Ik voel me zo'n bofkont dat ik me nu alleen over die gordijnen druk zit te maken!Fijn dat het leven je weer tegemoet lacht
En weet je wat zo heerlijk is en wat ik me nu pas realiseer? Dat dit op het moment het ergste is waar ik me druk om maak. Vorig jaar zat ik op deze dag 1 week voor mijn 2e operatie, was het nog afwachten of ik zou blijven leven of er dood aan zou gaan, voor dochter is nu alles op de rit, man net weer gezien, zoon gaat lekker, broer gaat ook weer een stuk beter (zat in een diepe depressie met zelfmoordgedachten). Ik voel me zo'n bofkont dat ik me nu alleen over die gordijnen druk zit te maken!Fijn dat het leven je weer tegemoet lacht
maandag 12 oktober 2015 om 14:57
maandag 12 oktober 2015 om 14:57
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 13:24:
En weet je wat zo heerlijk is en wat ik me nu pas realiseer? Dat dit op het moment het ergste is waar ik me druk om maak. Vorig jaar zat ik op deze dag 1 week voor mijn 2e operatie, was het nog afwachten of ik zou blijven leven of er dood aan zou gaan, voor dochter is nu alles op de rit, man net weer gezien, zoon gaat lekker, broer gaat ook weer een stuk beter (zat in een diepe depressie met zelfmoordgedachten). Ik voel me zo'n bofkont dat ik me nu alleen over die gordijnen druk zit te maken!
En weet je wat zo heerlijk is en wat ik me nu pas realiseer? Dat dit op het moment het ergste is waar ik me druk om maak. Vorig jaar zat ik op deze dag 1 week voor mijn 2e operatie, was het nog afwachten of ik zou blijven leven of er dood aan zou gaan, voor dochter is nu alles op de rit, man net weer gezien, zoon gaat lekker, broer gaat ook weer een stuk beter (zat in een diepe depressie met zelfmoordgedachten). Ik voel me zo'n bofkont dat ik me nu alleen over die gordijnen druk zit te maken!
maandag 12 oktober 2015 om 15:09
maandag 12 oktober 2015 om 15:10
quote:Kensi schreef op 12 oktober 2015 @ 15:09:
Heb ik iets gemist? Ik las dat er is gestaft? Niet door mij hoor. Ben de hele ochtend bezig geweest. Ik las dat er een foto is weggegumd? Plaats maar aan mijn hekje.
Het gaat redelijk hier. Net wat in huishouden gedaan, nu op de bank moe te zijn en af en toe wat lezen in de kitlersEen cartoon van Tar . Erg flauw, want zo erg wassie niet
Heb ik iets gemist? Ik las dat er is gestaft? Niet door mij hoor. Ben de hele ochtend bezig geweest. Ik las dat er een foto is weggegumd? Plaats maar aan mijn hekje.
Het gaat redelijk hier. Net wat in huishouden gedaan, nu op de bank moe te zijn en af en toe wat lezen in de kitlersEen cartoon van Tar . Erg flauw, want zo erg wassie niet
maandag 12 oktober 2015 om 15:43
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 15:37:
[...]
Wij gaan misschien omdat de vriend van een vriendin van me die Hunekop bandleden kent.Oh maar dat is leuk!! Die Emiel schijnt een heel aardige kerel te wezen. Is een echte dierenvriend. Tenminste dat zegt zijn fakebook. Weet niet of het echt zo is. En leuk weetje: Ik zit dus in de thuiszorg en zijn buurman is een cliënt van mij. Zo kom ik tenminste nog met weetjes voor mijn plakrechten
[...]
Wij gaan misschien omdat de vriend van een vriendin van me die Hunekop bandleden kent.Oh maar dat is leuk!! Die Emiel schijnt een heel aardige kerel te wezen. Is een echte dierenvriend. Tenminste dat zegt zijn fakebook. Weet niet of het echt zo is. En leuk weetje: Ik zit dus in de thuiszorg en zijn buurman is een cliënt van mij. Zo kom ik tenminste nog met weetjes voor mijn plakrechten
maandag 12 oktober 2015 om 16:09
Even over dat plaatje wat gegumd is. Bij viva weten ze er ook raad mee. Heel lang had je onder aan de pagina. De blog van ene Zimra, die in d'r geboortekostuum lag, met alleen 2 plaksterretjes op de voorgevel. Heb mijn beklag toen gedaan, want die blog kwam steeds voorbij en ik maar screenshots maken. Heeft lang geduurd voordat dat weg was.
Nou zal ik hier wel wat te horen over krijgen, lekker pech voor hun want ik kan niet meer bij het mailadres wat ik heb opgegeven.
Nou zal ik hier wel wat te horen over krijgen, lekker pech voor hun want ik kan niet meer bij het mailadres wat ik heb opgegeven.