Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
maandag 12 oktober 2015 om 12:49
quote:Miss_Bean schreef op 12 oktober 2015 @ 12:41:
[...]
Dat is mn tweelingzusje
Ow wat grappig.. Ik wist niet dat jij een tweelingzusje hebt en dat ik die toevallig hier plakte.
Nou voel ik me nog schuldiger dat ik het vergeten was.
Misschien moet ik jou en je tw X-Deelingzus maar eens tracteren op limburgse vlaai om het goed te maken.
[...]
Dat is mn tweelingzusje
Ow wat grappig.. Ik wist niet dat jij een tweelingzusje hebt en dat ik die toevallig hier plakte.
Misschien moet ik jou en je tw X-Deelingzus maar eens tracteren op limburgse vlaai om het goed te maken.
maandag 12 oktober 2015 om 12:55
maandag 12 oktober 2015 om 13:02
En vanochtend lag ik languit in de kamer. Twee kinderen die mij stomverbaasd aankeken.
'Ga je lekker, mama?'
'Nou, ik dacht, laat ik jullie eens goed wakker laten schrikken?'
'Waren we al hoor, wakkerder dan jij, wij vielen niet over die tas'.
'En wáárom ligt die tas hier, he?!?!?'
'Omdat broertje die gisteren niet opgeruimd heeft en jij tegen hem gezegd hebt dat hij er nog nét zo zou liggen als hij uit bed komt en dan flink op zijn giechel zou gaan als hij niet zou uitkijken'
'O'.
'Ga je lekker, mama?'
'Nou, ik dacht, laat ik jullie eens goed wakker laten schrikken?'
'Waren we al hoor, wakkerder dan jij, wij vielen niet over die tas'.
'En wáárom ligt die tas hier, he?!?!?'
'Omdat broertje die gisteren niet opgeruimd heeft en jij tegen hem gezegd hebt dat hij er nog nét zo zou liggen als hij uit bed komt en dan flink op zijn giechel zou gaan als hij niet zou uitkijken'
'O'.
maandag 12 oktober 2015 om 13:04
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 12:57:
Ik heb gewoon een shitload aan verschillende planten in de vensterbank en hier en daar een luie kat die een straaltje zonlicht op wil vangen en half om een pot gevouwen ligt. VT wonen zou er een rolberoerte van krijgen.Ja, zo moet het hier ook zijn. Maar nu met die gordijnen ziet het er veel te gelikt uit. Heb ze al weer naar beneden gehaald, maar dan wordt het zo donker in de voorkamer. Of misschien moet ik er gewoon aan wennen hoor.
Ik heb gewoon een shitload aan verschillende planten in de vensterbank en hier en daar een luie kat die een straaltje zonlicht op wil vangen en half om een pot gevouwen ligt. VT wonen zou er een rolberoerte van krijgen.Ja, zo moet het hier ook zijn. Maar nu met die gordijnen ziet het er veel te gelikt uit. Heb ze al weer naar beneden gehaald, maar dan wordt het zo donker in de voorkamer. Of misschien moet ik er gewoon aan wennen hoor.
maandag 12 oktober 2015 om 13:06
Ja ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik heb een rolgordijn en links en rechts van de woonkamer alleen twee van die gordijnstroken die licht doorlaten die er dus puur voor de sier hangen en niet om dicht te doen. Als de zon erop staat doe ik rolgordijn naar beneden. Dus meestal licht zat hier (of niet maar dat doe ik dan zelf)
maandag 12 oktober 2015 om 13:08
Gebeurd meestal, hoor, de 'vallen' die ik voor man en kinderen zet en daar dan zelf het slachtoffer van ben. Bad door kind niet leeg laten lopen, vol laten staan voor de volgende, en dat ben ik dan zelf . Jassen en schoenen in de gang op de grond laten liggen en daar dan zelf over op mijn plaat gaan. Opneemding voor de tv halen ze nooit weg wat ze al gezien hebben, en ik denk dan... ze lopen het vanzelf op als ze wat willen opnemen en hij is vol. Maar hij is altijd alleen vol als ík wat wil opnemen, en dan ga ik hem weer helemaal leeghalen zodat zij weer ruimte hebben om hún dingen er op te zetten
maandag 12 oktober 2015 om 13:09
quote:Corona67 schreef op 12 oktober 2015 @ 12:49:
[...]
Misschien moet ik jou en je tw X-Deelingzus maar eens tracteren op limburgse vlaai om het goed te maken.Helaas niet een-eiig
[...]
Misschien moet ik jou en je tw X-Deelingzus maar eens tracteren op limburgse vlaai om het goed te maken.Helaas niet een-eiig
maandag 12 oktober 2015 om 13:13
Ik had eerst helemaal niks, alleen zware overgordijnen die we alleen dicht doen als het koud en donker is. Maar we wonen recht tegenover een straat, en hebben toch aardig wat inkijk. Vind ik op zich niet erg, maar zo af en toe wil ik weer gordijnen. Die na een jaartje dan weer weg gaan . En ik heb nú al het vermoeden dat deze het geen jaar gaan volhouden
maandag 12 oktober 2015 om 13:24
En weet je wat zo heerlijk is en wat ik me nu pas realiseer? Dat dit op het moment het ergste is waar ik me druk om maak. Vorig jaar zat ik op deze dag 1 week voor mijn 2e operatie, was het nog afwachten of ik zou blijven leven of er dood aan zou gaan, voor dochter is nu alles op de rit, man net weer gezien, zoon gaat lekker, broer gaat ook weer een stuk beter (zat in een diepe depressie met zelfmoordgedachten). Ik voel me zo'n bofkont dat ik me nu alleen over die gordijnen druk zit te maken!