Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 20:18:

[afbeelding]Zat hardop te lachen! Heerlijk, die kat!
Ik kan heel veel hebben en ik pik ook heel veel. Maar als je over de grens gaat ben ik je ergste nachtmerrie.

Zulke prachtexemplaren kom je altijd tegen. En dan kom je er ook altijd nog te laat achter...
Doet me beetje denken aan laatste keer dat er een jehova aan m'n deur is geweest en ik gehuld in een hempie en een boxer samen met een eveneens getattoeerd vriendinnetje de deur opendeed met een zogenaamd ongeduldige vent in de woonkamer.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 21:17:

Doet me beetje denken aan laatste keer dat er een jehova aan m'n deur is geweest en ik gehuld in een hempie en een boxer samen met een eveneens getattoeerd vriendinnetje de deur opendeed met een zogenaamd ongeduldige vent in de woonkamer.
Was niks aan de hand uiteraard ...die was na avondje stappen blijven crashen. Maar die koppen onbetaalbaar!
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 21:01:

[...]

Nope, ik knal de deur zo snel mogelijk dicht.

Laatst was het wel erg grappig. Toen stond er een tuttenbol van een vrouwenrechten doel voor de deur. Vriend deed open, begon ze over vrouwenrechten enzo. 'Nope, kan me geen zak schelen. Die van mij mag alleen in de keuken staan.' Op dat moment was ik ook bezig in de keuken en zwaaide even naar haar. Die kop, geweldig. Whahahahahahaha
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 21:01:

[...]

Nope, ik knal de deur zo snel mogelijk dicht.

Laatst was het wel erg grappig. Toen stond er een tuttenbol van een vrouwenrechten doel voor de deur. Vriend deed open, begon ze over vrouwenrechten enzo. 'Nope, kan me geen zak schelen. Die van mij mag alleen in de keuken staan.' Op dat moment was ik ook bezig in de keuken en zwaaide even naar haar. Die kop, geweldig.
Wie gaat er zo ook The Walking Dead kijken?
Luvvie en ik !
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik nietttttt
quote:Corona67 schreef op 13 oktober 2015 @ 07:23:

Ik niettttttJij lag al te slapen, luilak .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Al was ik wakkurt
quote:Corona67 schreef op 13 oktober 2015 @ 09:47:

Al was ik wakkurtYou would have shit your pants .
Wij zijn dressed to impress op excursie naar de rechtbank. (loepje) dus ben benieuwd. Normaliter vind ik het krankzinnig leuk als hij mooi in pak loopt. Vandaag even wat minder.
Geen kitlers vangaad. Voel migraine opkomen, dus weer terug in bedje met de emmer er naast en doosje Excedrin.
quote:Kensi schreef op 13 oktober 2015 @ 10:04:

Geen kitlers vangaad. Voel migraine opkomen, dus weer terug in bedje met de emmer er naast en doosje Excedrin.

Beterschap!!
quote:Kia-Ora schreef op 13 oktober 2015 @ 09:57:

[...]

You would have shit your pants .Ik draag geen pants in bed

Ik merk nu al dat ik weer meer moeite krijg met uit bed komen. Het begint koud te worden 's ochtends

Allereerst : Goedemorgen lieve kitlers!! Ten tweede: Kensi wat vervelend! Veel beterschap vandaag!

Tadar: Ik heb je nog even niet geloept maar aan de ene kant is het leuk in de rechtbank( mijn studie vereist dat ik vaak in de rechtbank ben) en de andere kant is het totaal ruk. Kan het weten want moet als het goed is volgend jaar ernaar toe. Sterkte! Als het niet leuk is.

En ten derde: Sommige mensen hebben echt een gigantische gewapend betonnen plaat voor hun kop waar met geen drilboor door te komen is. Irritant ventje stuurde me net een sms met de tekst: hey hoe gaat het nou met je? Want je klonk wat geagiteerd van de week. Maar kan ik je opvrolijken door jou uit te nodigen voor een ritje in mijn Firebird? Want dat ben je me nog verschuldigd. WTF? Typ ik Chinees ofzo?

Ik reageer maar niet. Ga op mijn handjes zitten. Moest ik even kwijt. Jullie een fijne dag!
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 10:02:

Wij zijn dressed to impress op excursie naar de rechtbank. (loepje) dus ben benieuwd. Normaliter vind ik het krankzinnig leuk als hij mooi in pak loopt. Vandaag even wat minder.Volgens mij heb je dat onder je oude nick verteld
Stuur hem deze link:

https://www.politie.nl/themas/stalking.html
Kensi, beterschap!
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 10:18:

Allereerst : Goedemorgen lieve kitlers!! Ten tweede: Kensi wat vervelend! Veel beterschap vandaag!

Tadar: Ik heb je nog even niet geloept maar aan de ene kant is het leuk in de rechtbank( mijn studie vereist dat ik vaak in de rechtbank ben) en de andere kant is het totaal ruk. Kan het weten want moet als het goed is volgend jaar ernaar toe. Sterkte! Als het niet leuk is.

En ten derde: Sommige mensen hebben echt een gigantische gewapend betonnen plaat voor hun kop waar met geen drilboor door te komen is. Irritant ventje stuurde me net een sms met de tekst: hey hoe gaat het nou met je? Want je klonk wat geagiteerd van de week. Maar kan ik je opvrolijken door jou uit te nodigen voor een ritje in mijn Firebird? Want dat ben je me nog verschuldigd. WTF? Typ ik Chinees ofzo?

Ik reageer maar niet. Ga op mijn handjes zitten. Moest ik even kwijt. Jullie een fijne dag!

Stuur hem deze..
quote:Corona67 schreef op 13 oktober 2015 @ 10:11:

[...]

Ik draag geen pants in bed Ben je vergeten dat de televisie in de woonkamer staat? De slaapkamer ís ergens anders voor!
Zoon begint eindelijk belangstelling te krijgen voor voetbal!! Sinds twee weken pas, maar we zijn bijna elke dag nu aan het voetballen, en hij gaat met sprongen vooruit. Twee weken terug was het al 'hoera' als hij de bal wist te raken, nu begint hij wat truukjes te doen, kan de bal aan de voet houden, stilleggen.

Gisteren waren we bij de sport van dochter, en daar is een schoolplein vlakbij. Daar is een jochie altijd aan het voetballen, en zoon wilde wel meedoen twee weken geleden. Andere jochie vond het geweldig, want zó veel doelpunten had hij nog nooit kunnen maken! Gisteren was dat jochie er weer, en werd helemaal enthousiast toen hij zoon zag. En na tien minuten wilde hij zoon op z'n gezicht timmeren omdat zoon 'vals' speelde. Hij maakte namelijk doelpunten. En die moeder stond er bij en keek er naar. Zoon laat altijd vrij lang over zich heen lopen tot hij het zat is en dan bijt hij grondig en stellig van zich af. Na een paar klappen en schoppen van dat ventje pakte hij dat ventje dus beet, gooide hem op de grond, en zei: 'Bij voetbal mag je elkaar NIET aanraken!!'. Werd die moeder toch kwaad . Ze kwam op mij afstormen, en ik stond echt al met mijn armen een beetje klaar om de klappen op te vangen, wat een feeks . Ik moest op mijn zoon letten . Dus ik zeg: 'O, maar ik heb héél goed opgelet hoor, de afspraak is dat na twee keer slaan of twee keer schoppen hij wat terug mag doen, en hij heeft netjes gewacht tot jouw zoon twee keer geslagen én twee keer geschopt had, dus hij heeft zelfs nog langer gewacht met zich laten mishandelen tot hij wat terug deed'. Nou, dát deed haar zoontje niet, hoor, schoppen en slaan, stel je voor zeg, háár lieve Joepie? Ik kijk haar aan, en wijs naar haar 'lieve' Joepie, die door zoon op armafstand wordt gehouden terwijl hij probeert zoon te schoppen en te slaan (zoon heeft gelukkig de lange apenarmen van zijn vader geërfd). En zag mevrouw toen het licht? Nee, ze pakte haar zoontje op (die in haar armen gewoon doorging met schoppen en slaan waardoor zíj het nu voor haar kiezen kreeg, maar blijkbaar was ze daar aan gewend ofzo, want ze draait hem heel handig en zonder nadenken van zich af waardoor hij haar niet meer kon raken). 'Kom Joepie, ga maar niet meer voetballen met dat gemene jongetje die niet tegen zijn verlies kan'.

Leuk, he, als kinderen het zo goed samen oplossen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven