Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 13 oktober 2015 @ 10:24:

[...]

[afbeelding]

Stuur hem deze.. Oe, nog duidelijker!
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 10:18:

Allereerst : Goedemorgen lieve kitlers!! Ten tweede: Kensi wat vervelend! Veel beterschap vandaag!

Tadar: Ik heb je nog even niet geloept maar aan de ene kant is het leuk in de rechtbank( mijn studie vereist dat ik vaak in de rechtbank ben) en de andere kant is het totaal ruk. Kan het weten want moet als het goed is volgend jaar ernaar toe. Sterkte! Als het niet leuk is.

En ten derde: Sommige mensen hebben echt een gigantische gewapend betonnen plaat voor hun kop waar met geen drilboor door te komen is. Irritant ventje stuurde me net een sms met de tekst: hey hoe gaat het nou met je? Want je klonk wat geagiteerd van de week. Maar kan ik je opvrolijken door jou uit te nodigen voor een ritje in mijn Firebird? Want dat ben je me nog verschuldigd. WTF? Typ ik Chinees ofzo?

Ik reageer maar niet. Ga op mijn handjes zitten. Moest ik even kwijt. Jullie een fijne dag!

Wat knap je had natuurlijk ook het volgende kunnen smsen.

Luister loser kennelijk heb jij het licht niet uitgevonden, stond jij toen de hersens werden uitgedeeld helemaal achteraan en heb jij een gigantische betonnen plaat van gewapend beton voor jouw giecheltje. Ik vind jou een irritant ventje en als was jij de laatste man op aarde en stond ik in de stromende regen midden in de nacht op een verlaten landweg, zelfs dan zou ik nog niet in jouw firebird stappen om een ritje te gaan maken.

Dus doe jezelf en vooral mij een groot plezier en ga ik op zoek naar iemand die ook het verstand heeft van een zoutkorrel. Rest mij nog jou veel succes te wensen met deze zoektocht want een vrouw vinden met hetzelfde denkniveau als jij kom je maar zelden tegen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Madame.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Of je combineert alles gewoon in één bericht
Sommige ouders die verdienen die titel echt niet!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:charlottew88 schreef op 13 oktober 2015 @ 10:39:

[...]

Luister loser kennelijk heb jij het licht niet uitgevonden, stond jij toen de hersens werden uitgedeeld helemaal achteraan en heb jij een gigantische betonnen plaat van gewapend beton voor jouw giecheltje. Ik vind jou een irritant ventje en als was jij de laatste man op aarde en stond ik in de stromende regen midden in de nacht op een verlaten landweg, zelfs dan zou ik nog niet in jouw firebird stappen om een ritje te gaan maken.

Dus doe jezelf en vooral mij een groot plezier en ga ik op zoek naar iemand die ook het verstand heeft van een zoutkorrel. Rest mij nog jou veel succes te wensen met deze zoektocht want een vrouw vinden met hetzelfde denkniveau als jij kom je maar zelden tegen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Charly hoe is het met je?

En met de nieuwste OHUM?
quote:Kia-Ora schreef op 13 oktober 2015 @ 10:44:

Charly hoe is het met je?

En met de nieuwste OHUM?

Gaat goed hoor Kia. Vanmiddag word ik gebeld door de arts die mijn colonscopie heeft gedaan maar ik denk niet dat hij nog wat gaat vertellen wat ik al weet want anders had hij wel eerder gebeld.

De nieuwe OHUM was er gelukkig maar 2 dagen ik hoop dat ze nooit meer terugkomt
Lindy wat een manipulerende creep! Je bent hem niks verschuldigd en wat geilt ie op die auto zeg bleeegh.

Over die rechtbank...Foutje ik zou toch zweren dat het onder deze nick was. Maar goed. Stom gedoe om niks dit. Bij de balie vroegen ze of ik de advocate van meneer X was. Haha 😆 en nu zitten we in de wachtkamer helemaal netjes tussen allemaal zwaar doorrookte creepy mannetjes op nike air max.
Irritant, he. Ik ben voor zoon wel eens op school geweest omdat hij een ventje had omgegooid met een judoworp. Hij zat toen net drie weken op judo, en had dus niet begrepen dat hij dat niet op het schoolplein mag doen omdat de tegels van het plein iets harder zijn dan de mat in de dojo. Maar zelfs dán, je gaat NIET met kinderen gooien. Dus op school goed gesprek gehad, zoon ook uitgelegd dat judo voor in de zaal is en niet buiten de zaal gebruikt mag worden. Was de juf toch wel blij dat ik het zo goed oppikte, want meestal krijgt ze allemaal smoesjes te horen 'zal wel per ongeluk geweest zijn', 'dat doet hij anders nóóit', 'wat deed dat andere jochie dan?'. Kan me wel voorstellen dat je als juf tegen zo'n gesprek opziet als je steeds van dat soort dingen te horen krijgt. Want waar het dan op neer komt is dat het nooit aan het kind zou liggen. Tja, ik ga daar dus niet van uit. Kind maakt fouten, maar die moet je wel erkennen om ze er van te laten leren, en niet er allemaal excuses voor gaan verzinnen. Zoon was boos, gooide kind over zijn schouder, en kind had veel pijn. Mag dat? Nee dus, en er is gewoon écht geen excuus te verzinnen (bij 5-jarigen dan, he) die dat wél rechtvaardigt. Stout geweest dus, straf, en preek (al is preek vaak straf genoeg bij mij, ik kan érrug goed preken ).
quote:charlottew88 schreef op 13 oktober 2015 @ 10:39:

[...]

Ik was ( dacht ik ) heel duidelijk maar het kwartje valt maar steeds niet. @ Cor: ik denk dat ik jouw suggestie ook maar doorstuur. maar ik denk dat dit nog te moeilijk is voor hem.
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 10:50:

Lindy wat een manipulerende creep! Je bent hem niks verschuldigd en wat geilt ie op die auto zeg bleeegh.

Over die rechtbank...Foutje ik zou toch zweren dat het onder deze nick was. Maar goed. Stom gedoe om niks dit. Bij de balie vroegen ze of ik de advocate van meneer X was. Haha 😆 en nu zitten we in de wachtkamer helemaal netjes tussen allemaal zwaar doorrookte creepy mannetjes op nike air max.Succes, ik hoop dat het gaat loslopen en jullie steken er nu al positief bij af, hopelijk werkt dat in je voordeel!!
quote:MadameHooch schreef op 13 oktober 2015 @ 10:52:

Irritant, he. Ik ben voor zoon wel eens op school geweest omdat hij een ventje had omgegooid met een judoworp. Hij zat toen net drie weken op judo, en had dus niet begrepen dat hij dat niet op het schoolplein mag doen omdat de tegels van het plein iets harder zijn dan de mat in de dojo. Maar zelfs dán, je gaat NIET met kinderen gooien. Dus op school goed gesprek gehad, zoon ook uitgelegd dat judo voor in de zaal is en niet buiten de zaal gebruikt mag worden. Was de juf toch wel blij dat ik het zo goed oppikte, want meestal krijgt ze allemaal smoesjes te horen 'zal wel per ongeluk geweest zijn', 'dat doet hij anders nóóit', 'wat deed dat andere jochie dan?'. Kan me wel voorstellen dat je als juf tegen zo'n gesprek opziet als je steeds van dat soort dingen te horen krijgt. Want waar het dan op neer komt is dat het nooit aan het kind zou liggen. Tja, ik ga daar dus niet van uit. Kind maakt fouten, maar die moet je wel erkennen om ze er van te laten leren, en niet er allemaal excuses voor gaan verzinnen. Zoon was boos, gooide kind over zijn schouder, en kind had veel pijn. Mag dat? Nee dus, en er is gewoon écht geen excuus te verzinnen (bij 5-jarigen dan, he) die dat wél rechtvaardigt. Stout geweest dus, straf, en preek (al is preek vaak straf genoeg bij mij, ik kan érrug goed preken ).Ik vind jou zoontje eigenlijk wel leuk en jij bent een leuke moeder!
quote:MadameHooch schreef op 13 oktober 2015 @ 10:52:

Irritant, he. Ik ben voor zoon wel eens op school geweest omdat hij een ventje had omgegooid met een judoworp. Hij zat toen net drie weken op judo, en had dus niet begrepen dat hij dat niet op het schoolplein mag doen omdat de tegels van het plein iets harder zijn dan de mat in de dojo. Maar zelfs dán, je gaat NIET met kinderen gooien. Dus op school goed gesprek gehad, zoon ook uitgelegd dat judo voor in de zaal is en niet buiten de zaal gebruikt mag worden. Was de juf toch wel blij dat ik het zo goed oppikte, want meestal krijgt ze allemaal smoesjes te horen 'zal wel per ongeluk geweest zijn', 'dat doet hij anders nóóit', 'wat deed dat andere jochie dan?'. Kan me wel voorstellen dat je als juf tegen zo'n gesprek opziet als je steeds van dat soort dingen te horen krijgt. Want waar het dan op neer komt is dat het nooit aan het kind zou liggen. Tja, ik ga daar dus niet van uit. Kind maakt fouten, maar die moet je wel erkennen om ze er van te laten leren, en niet er allemaal excuses voor gaan verzinnen. Zoon was boos, gooide kind over zijn schouder, en kind had veel pijn. Mag dat? Nee dus, en er is gewoon écht geen excuus te verzinnen (bij 5-jarigen dan, he) die dat wél rechtvaardigt. Stout geweest dus, straf, en preek (al is preek vaak straf genoeg bij mij, ik kan érrug goed preken ).

Ach gosh arme zoon.

Dat ze dat in de dojo niet duidelijk hebben verteld... krijg je op je "donder" voor iets wat eigenlijk best logisch in je koppie ís. Kindje doet vervelend -ik heb geleerd wat ik kan doen- dus over de schouder ermee.
Ik vond het anders helemaal niet zo leuk dat ik op school moest komen omdat hij een kind mishandeld had .

En het is makkelijk een leuke moeder te zijn als je twee leuke kinderen hebt .

Zoon is een echte banjer, maar kent zijn kracht niet. Gelukkig zijn zijn vriendjes ook banjers, dus ze kunnen het van elkaar hebben, maar ze zijn echt wel hardhandig naar elkaar toe. En als daar een keer een kind tussen wil komen die hun mores nog niet kent, kan dat op een huilpartij uitlopen omdat kind zich kapotschrikt van hun hardhandigheid. Gelukkig hebben ze een juf die jongensgedrag begrijpt, en ze weliswaar langzamerhand richting rustiger gedrag begeleid, maar ze niet verbied te worstelen op het schoolplein. Puur eigenbelang waarschijnlijk, anders zijn ze in de klas niet te handhaven . En het zijn echt stuk voor stuk hartstikke leuke jochies, zit geen kwaad in (is een groepje van 5, ééntje is niet hardhandig, en daar zijn de andere 4 dus ook veel rustiger tegen, net als tegen de rest van de klas. Het is echt alleen onderling dat ze grof geschut inzetten bij het spelen).
Ik snapte zijn redenatie ook wel, en hij is halverwege ingestroomd bij judo (tip van school omdat hij zo hardhandig is , bedenk me nu pas hoe grappig dat eigenlijk is dat zoon 'officieel' mishandelaar is geworden door hun tip van judo ) , dus het hele verhaal over niet buiten de dojo, respect voor je tegenstander etc heeft hij gemist. De leraar heeft hem de les daarna ook even een stoomcursus 'hoe en wanneer gebruik je judo' gegeven (wist van dochter nog dat dat ze inderdaad expliciet verteld wordt).
Omg wat een wansmaak hier. Het loopt uit en er komen steeds meer mensen hier zitten. Een bontjas op een versleten Lotto trainingsbroek het moet niet gekker worden.
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 11:10:

Omg wat een wansmaak hier. Het loopt uit en er komen steeds meer mensen hier zitten. Een bontjas op een versleten Lotto trainingsbroek het moet niet gekker worden.Wansmaak is ook een smaak
Nu lijkt het trouwens alsof ik het óók bagatelliseer, maar ik heb het er met zoon echt wel stevig over gehad, over slaan, schoppen, judo gebruiken. Daaruit is ook de afspraak 'de ander moet eerst twee keer geslagen of geschopt hebben' én zoon moet die ander gewaarschuwd hebben te stoppen omdat hij anders wat terug gaat doen. Heeft hij netjes gedaan op dat voetbalveldje. Ik ben ook geen fan van dat hardhandige jongensgedrag, maar het hoort er toch ook wel bij. Zelfs bij mannen zie je vaak genoeg hoe ze elkaar loeihard op de schouder staan of bij het handen schudden nog even dat extra kneepje geven om de krachten te testen. Mannending denk ik.

Omg wat een wansmaak hier. Het loopt uit en er komen steeds meer mensen hier zitten. Een bontjas op een versleten Lotto trainingsbroek het moet niet gekker worden.Da's toch casual chique?
quote:MadameHooch schreef op 13 oktober 2015 @ 11:15:

Nu lijkt het trouwens alsof ik het óók bagatelliseer, maar ik heb het er met zoon echt wel stevig over gehad, over slaan, schoppen, judo gebruiken. Daaruit is ook de afspraak 'de ander moet eerst twee keer geslagen of geschopt hebben' én zoon moet die ander gewaarschuwd hebben te stoppen omdat hij anders wat terug gaat doen. Heeft hij netjes gedaan op dat voetbalveldje. Ik ben ook geen fan van dat hardhandige jongensgedrag, maar het hoort er toch ook wel bij. Zelfs bij mannen zie je vaak genoeg hoe ze elkaar loeihard op de schouder staan of bij het handen schudden nog even dat extra kneepje geven om de krachten te testen. Mannending denk ik.Daarom zei ik: ik vind jou zoontje leuk! Hij zegt het keurig dat die pester gewaarschuwd is en dat die degene op moet houden. En jij hebt tegen hem gezegd dat ie dat eerst moet zeggen. Het is niet zo dat hij er meteen op duikt. Hij meld het eerst. Hij laat tenminste niet met hem sollen.
Hooch klasse hoe je dit soort dingen aanpakt. Ik sluit me aan bij de Hooch is een leuke moeder clan

Omg wat een wansmaak hier. Het loopt uit en er komen steeds meer mensen hier zitten. Een bontjas op een versleten Lotto trainingsbroek het moet niet gekker worden.Oh dat is nog niks! Ik heb ze nog wel erger gezien! Trust me! Vorig maand toen ik daar was zag ik een vrouw met een knalblauwe bh met daaroverheen een knalroze netnaveltruitje. Met daaronder een megakort verwassen spijkertje met daaronder de net panty's in dezelfde kleur als het netnaveltruitje. Geen gezicht
M'n eigen clan wat een eer!

Tardar, als ik rechtbankmemes plak, kun je daar op het moment tegen of liever niet?
Het loopt uit. We zijn nog steeds niet geweest. Plak maar raak haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven