Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 13 oktober 2015 @ 11:43:

Sawadee ka! Het is hier heerlijk! Gisteren gedouched onder een waterval en geslapen op een jungleraft.

Heerlijk, dit moet ik vaker doen. Fijne vakantie meis! Geniet ervan .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Lovestar schreef op 13 oktober 2015 @ 13:30:

[...]

Ah, wat klote. En nu?

Veroordeling wegens doorrijden na ongeval en dikke boete.

@mel klinkt goud die vakantie. Have Fun!!!!
Oh Tardar, wat rot zeg. Ik kan me niet voorstellen dat een rechter afgaat op het verhaal van zo'n getuige. Dat hadden ze toch ook bij het bedrijf kunnen checken waar hij op dat moment reed?

dat is wel flink balen Saucy, zat van de week nog te denken hoe het er mee zou staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dus tijd klopt niet, wagen klopt niet, schade klopt niet, meteen wegrijden klopt niet, kant waar hij vandaan gekomen zou zijn klopt niet, maar verder was het overduidelijk jouw man
quote:MamaEmeritus schreef op 13 oktober 2015 @ 14:22:

Oh Tardar, wat rot zeg. Ik kan me niet voorstellen dat een rechter afgaat op het verhaal van zo'n getuige. Dat hadden ze toch ook bij het bedrijf kunnen checken waar hij op dat moment reed?

Ja het kutte is, hij is daar die dag geweest, heeft het paaltje inderdaad geschampt. Is uitgestapt, gaan kijken, concludeerde op basis van de minieme beschadiging aan zijn velg en de richting waarin het ding stond dat hij het nooit geweest kon zijn, vergeleek het ding met de overige schots en scheve paaltjes, zag verders geen verschil, is gaan lossen, is teruggekomen. Heeft op zijn gemakkie een formulier ingevuld waarin hij de schade aan de wagen heeft opgenomen en is toen weggereden.

De getuige praat over een bestelbus, en een chauffeur die zijn handen naar hem heeft opgehaald zo van 'jammer de bammer' en zo is doorgereden. Zo klaar als een klontje toch! Moest wel lachen, mijn man is ook zo'n heerlijke eerlijkerd he, "ja ik had dat jaar al een paar keer eerder schade dat jaar en toen heb ik het altijd ook netjes gemeld aan deze of gene want daar is mijn werk voor verzekerd dus waarom zou ik zomaar wegrijden als ik wat stukmaak?" Die rechter "oh dus u rijdt wel vaker wat omver" En ik mocht dus niks zeggen vanaf de tribune ow dat was echt een cursus Tardarsauce-hou-je-hoofd-voor-gevorderden.

Ik laat mijn vakantiedagen die ik nog had staan wel uitbetalen en betaal de helft van die kakboete wel. Vind het zo sneu voor hem! Dus nu mag ie de rest van de dag lekker gamen in zijn joggingbroek en bedien ik hem met lekkere hapjes.
Belachelijk Sauce zolang ze maar kunnen vangen bij Justitie maakt niet uit of de getuige liegt. Zolang het maar geld opbrengt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Mel, douchen onder een waterval, dat klinkt als vakantie. Geniet er van

Hooch, leuk kind heb je (en leuke moeder ben je ).

Mijn man werd vroeger op school een beetje geplaagd, en iedere keer kwam hij thuis en zat hij erover te zeuren.

Tot mijn schoonvader het zat was en zei "dan geef je ze een tik voor hun harses".

Dat had hij beter niet kunnen zeggen, vanaf dat moment kreeg hij regelmatig een belletje van school

En Tardar wat een dag heb je gehad dan zeg.

Jammer dat ze zo goed naar een getuige luisteren die alles bij elkaar verzint.

Maar wat charlotte zegt, zolang ze kunnen innen, boeit het ze niks.
En ik heb voor het eerst een oproep gehad voor de griepprik

En ik ben al zo bang voor alles wat met prikken en naalden te maken heeft

Als ik nou wist waarom ik ervoor opgeroepen word, dan snap ik het nog.
quote:OldWood schreef op 13 oktober 2015 @ 16:36:

En ik heb voor het eerst een oproep gehad voor de griepprik

En ik ben al zo bang voor alles wat met prikken en naalden te maken heeft

Als ik nou wist waarom ik ervoor opgeroepen word, dan snap ik het nog. je moet niet he, je mag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik snap niet dat iemand het over een bestelbusje kan hebben ipv een grote vrachtwagen dat is in de verste verte niet hetzelfde. Das een roeiboot met een stoomboot vergelijken. Maar goed manlief zit blij te gamen nu en we mogen die shizzle in termijnen betalen. Niks meer aan te doen dus ik ga me er verder ook niet meer boos over maken. Er zijn leukere dingen op de wereld.

Zoals plaatjes plakken!

Tardar voor jou en je man een Het helpt niet veel maar alle beetjes helpen iets toch?

En ik had ondanks irritant ventje toch nog leuk nieuws ( voor mij dan ) : Ik kwam zonet thuis en de dvd lag in de bus waar mijn tweede vader in gespeeld heeft en ik ben gebeld dat mijn bestelde ashanger binnen is en dat mijn jochie bijna weer bij mij mag zijn. Dat klinkt misschien heel raar maar daar kijk ik naar uit.
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 16:57:

Tardar voor jou en je man een Het helpt niet veel maar alle beetjes helpen iets toch?

En ik had ondanks irritant ventje toch nog leuk nieuws ( voor mij dan ) : Ik kwam zonet thuis en de dvd lag in de bus waar mijn tweede vader in gespeeld heeft en ik ben gebeld dat mijn bestelde ashanger binnen is en dat mijn jochie bijna weer bij mij mag zijn. Dat klinkt misschien heel raar maar daar kijk ik naar uit.

Klinkt niet raar hoor Lindy. Ik heb ook ashangers met as er in. Heb ook nog een beetje as voor een tattoo. Dat is wel iets wat ik heel heel graag wil. Maar nog nooit het juiste moment voor heb gevonden.

Het is een fijn idee, je draagt dan altijd diegene mee.

Dikke knuff
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 16:57:

En ik had ondanks irritant ventje toch nog leuk nieuws ( voor mij dan ) : Ik kwam zonet thuis en de dvd lag in de bus waar mijn tweede vader in gespeeld heeft en ik ben gebeld dat mijn bestelde ashanger binnen is en dat mijn jochie bijna weer bij mij mag zijn. Dat klinkt misschien heel raar maar daar kijk ik naar uit. het is toch ook fijn dat je hier je troost uit kan halen? Ook al snap ik heus wel dat 'fijn' een raar begrip is in deze. Ik vind het zo klote voor je meis :(
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 17:14:

[afbeelding]

Ik lach hier veel te hard om.
quote:rosanna08 schreef op 13 oktober 2015 @ 16:46:

[...]

je moet niet he, je mag

Klopt, maar ze roepen me niet voor niets op, en man en mijn vader zeiden dat ik het maar gewoon moest doen.

Het zal vast nodig en goed voor me zijn, maar het is de prik waar ik zo tegenop zie.

Misschien kan ik dan over m'n prikkenangst heen komen
quote:MamaEmeritus schreef op 13 oktober 2015 @ 17:17:

[afbeelding]

Ik lach hier veel te hard om. hahahahaha die is ook ultiem! Ik kan helaas niet echt leuke truckmemes vinden. In de meeste worden truckers afgezeken namelijk.
Is helemaal niet raar lindy.

Vind het vreselijk rot voor je, maar ben blij voor je dat je hem weer dichtbij je kan dragen
quote:MamaEmeritus schreef op 13 oktober 2015 @ 17:17:

[afbeelding]

Ik lach hier veel te hard om. Hij is leuk
Nog even een schaamteloos seksistische

Trouwens het is jammer dat plaatjes niet automatisch resizen hier. Nu is een plaatje gelijk mega groot en neemt bijna je hele beeld in beslag. Het zou fijn zijn als je dit aan kon passen.
Lieve MamaEmeritus en lieve Tardar: Voor jullie alletwee een dikke

Ik mis mijn kereltje intens en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk en ook huil. En dat mag van mijzelf, ongeacht wie in mijn omgeving dat ook raar vindt. Heb hele rare opmerkingen al gehad en begon heel erg aan mijzelf daaraan te twijfelen. Maar f*ck de * bleep* off! Ik mis mijn kind en dat mag! Maar jullie kitlers zijn lief en jullie doen mij goed. Dank jullie dat ik mee mag doen. Geeft mij een lach en dat kan ik goed gebruiken. Meiden en heer ga zo door! Ga straks ook nog even om struinen voor leuke plaatjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven