Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zondag 16 augustus 2015 om 22:48
quote:boro_ schreef op 16 augustus 2015 @ 22:40:
( niet dat ik verder kattenplaatjes heb , ofzo. Maar heb gewoon jullie topic misbruikt )
Moet ik nu de rode loper weer oprollen? Weet je hoeveel werk dat is !
Maaruh wij plakken niet alleen katten! Maar van mensen, dieren, getekende plaatjes tot gekke foto's! Maar ook gewone geschreven gekkigheidjes.
Dus alles is welkom .
( niet dat ik verder kattenplaatjes heb , ofzo. Maar heb gewoon jullie topic misbruikt )
Maaruh wij plakken niet alleen katten! Maar van mensen, dieren, getekende plaatjes tot gekke foto's! Maar ook gewone geschreven gekkigheidjes.
Dus alles is welkom .
zondag 16 augustus 2015 om 22:57
quote:KiaOraHoi schreef op 16 augustus 2015 @ 22:48:
[...]
Dus alles is welkom .
oh, in dat geval.. Top !
[...]
Dus alles is welkom .
oh, in dat geval.. Top !
Dus.
maandag 17 augustus 2015 om 07:04
En... weg ochtendblues! Lekker wakker worden weer. Maar had toch wel verwacht dat jullie het nieuwe topic wel bereikt zouden hebben. Straks kinderen wakker maken. Die door eersteschooldagstresspaniek gisteren beiden niet vóór 23 uur sliepen. Laatste opmerking van dochter was: 'En nou zie ik er morgen ook nog eens niet uit als ik jouw hoofd heb als ik te weinig geslapen heb..' Soms ben ik blij dat ze met haar opmerkingen op me lijkt, maar soms, tja, iets minder?
Morning, y'all!
Zoon wakker maken
Dochter vragen of ze er zin in heeft
Ontbijtje
Aankleden, dochter's outfit
Zoon's outfit (weet de nieuwe juf meteen wat ze aan hem heeft )
En hup, naar school!
Morning, y'all!
Zoon wakker maken
Dochter vragen of ze er zin in heeft
Ontbijtje
Aankleden, dochter's outfit
Zoon's outfit (weet de nieuwe juf meteen wat ze aan hem heeft )
En hup, naar school!
maandag 17 augustus 2015 om 07:59
maandag 17 augustus 2015 om 09:14
quote:Enora schreef op 17 augustus 2015 @ 08:41:
[...]
Ik heb de bus gepakt ..Ik de auto dus zat lekker droog maar ik heb toch een hekel aan de regen.
[...]
Ik heb de bus gepakt ..Ik de auto dus zat lekker droog maar ik heb toch een hekel aan de regen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 17 augustus 2015 om 09:48
Collega van mij heeft deze afbeelding op het beeldscherm van OHUM geplakt. Zegt OHUM ja maar ik ken geen vragen die over het hart gaan
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.