Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:18:

En er dan in een ander topic over gaan janken wat een enorm trollengedrag vind ik dat. Expres beetje de boel lopen stangen. Veel plezier onder mijn negeer.Had ik dr ook al staan ! Ben daar vrij makkelijk in.
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 12:15:

[...]

Ja gofferdeurie zeg.. Nou kom ik als halfboedje helemáál in een identiteitscrisis en ik was al zo'n bounty
Heb meerdere malen aangeboden 'joh doe gewoon leuk mee' maar dat wilde ze niet. Dan ben ik er klaar mee hoor !!!

Goeeeeeeeiemorgen ik ga maar eens een ontbijtje fiksen met m'n luie reet.
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 12:20:

[...]

[afbeelding] !
Kunnen we niet elke dag 'een dagje weg' aanbieden? zie OP
Jullie hebben trouwens echt weer te fokkin briljante plaatjes geplakt hahahaha I love dis topicccc
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 12:18:

Ah joh Sauswijfie, neem het niet zo zereneus. Die ene frummerT zit gewoon met zichzelf in de knoop. Ze wil hier zó graag posten, en hates herself for it. Misschien zouden we haar een knuffel moeten aanbieden. T'is gewoon heel naar voor haar !

Hhmmm.... Klinkt redelijk.

Nou komt ie dan:

quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 12:18:

Ah joh Sauswijfie, neem het niet zo zereneus. Die ene frummerT zit gewoon met zichzelf in de knoop. Ze wil hier zó graag posten, en hates herself for it. Misschien zouden we haar een knuffel moeten aanbieden. T'is gewoon heel naar voor haar !

Group hug dan maar?

En nog maar eentje!

Voor de zekerheid een derde!

Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 12:20:

[...]

[afbeelding]Ben je nu weer aan het discrimineren? Waarom witte beren?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:22:

Kunnen we niet elke dag 'een dagje weg' aanbieden? zie OPGa jij ze dan samen met Door uitdelen?
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 12:30:

[...]

Ben je nu weer aan het discrimineren? Waarom witte beren? Witte beren hebben een zwarte huid! Wel een beetje op blijven letten bij de biologie les!
Heb nog een leuke klaarliggen voor de volgende binnenkomer.
Maar als we elke dag daguitstappen uitdelen, hoe beslissen we dan wie die krijgen?
Hahahaaaaa die apen!

Sorry heb een bitchie bui vandaag

quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 12:33:

Maar als we elke dag daguitstappen uitdelen, hoe beslissen we dan wie die krijgen?

Deze, altijd!

Plus de nieuwkomers .
quote:DorothyParker schreef op 15 augustus 2015 @ 12:30:

[...]

Ben je nu weer aan het discrimineren? Waarom witte beren? Ach, na de group hug van de aapjes voel ik me weer helemaal welkom !
quote:pussywillow schreef op 15 augustus 2015 @ 11:26:

Kitlers, wat doen we met vrouwonvriendelijke mannen? Op het balkon, prullenbak of nog iets veel ergers ?Heb nog wel een pasje voor de ondersgrondse klikko?
Hahahaha de ondergrondse kliko TOP IDEE!
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 12:42:

Hahahaha de ondergrondse kliko TOP IDEE!Dat is een leuk uitje om ook uit te delen .
En sowwie dat ik me even serieus verdedigde tegen de BS van vannacht. Kan er gewoon niet tegen als er stelselmatig wordt ingebroken in dit topic met als enig doel de boel verzieken.

Bovendien ben ik al mijn hele leven best wel betrokken bij dingen die met WO2 te maken hebben. Ik zat op een school die er veel mee deed (Anne Frank school) en elk jaar legden we een krans. Daarnaast in groep 8 een Joodse meneer op school die heel indringend vertelde over hoe hij iedereen is kwijtgeraakt. Dat heeft indruk gemaakt en in mijn latere leven veel docu's gezien en ook een trip naar Normandië gemaakt naar de D-Day stranden. Verder sta ik in principe ieder jaar op de Dam met de dodenherdenking. O ja en van 'Band of Brothers' moet ik iedere keer als ik het zie weer kei en keihard huilen. Maar een kat die op Hitler lijkt grappig vinden daar zie ik met de beste wil van de wereld geen kwaad in haha.

O trouwens Enora ik zou maar uitkijken met jezelf een Bounty noemen. Want ik doe daar altijd hele erge dingen mee! Ik peuter eerst het bruine eraf en eet het op, om vervolgens van het witte kleine balletjes te rollen alvorens ik ze opeet. Overigens eet ik een Milky Way op dezelfde manier
Yes briljant plan!! De ondergrondse kliko, thanks alvast voor het lenen van je kliko pasje .

Ik droomde vannacht dit:

Maar met 1 van deze neem ik ook genoegen . Zou er een plek bestaan waar we alle griezels en ongure, vrouwonvriendelijke types in kunnen ruilen voor de prinsen van Enora ? ( Eric, Eric, Eric!!! Laten we die gewoon duizend maal klonen!)

quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 12:47:

[...]

Dat is een leuk uitje om ook uit te delen .Ja en dan het pasje ritueel verbranden!
Er zit geen prins met een baard tussen

Wie moet ik dan kiezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven