Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:18
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 13:14:
Ik was qua kamer opruimen ook een drama en dan deed mijn moeder het maar en altijd ruzie erover. Als ik het moest doen dan raakte ik zo afgeleid van alles dat het inderdaad een grotere chaos werd. Maar ik gedijde er prima in en kon altijd alles gewoon vinden. Maar als mijn moeder de boel dan had opgeruimd kon ik niks meer terugvinden. Als kind vroeg ik me altijd af "waarom moet mijn kamer opgeruimd zijn mama, als ik het gewoon prima vind zo? Je kan toch gewoon de deur dichtdoen?"
Dus aangezien ik zelf geen kinderen heb nu dus mijn vraag: Waarom moet een kinderkamer opgeruimd zijn?* Mompelt iets over muizen.
Ik was qua kamer opruimen ook een drama en dan deed mijn moeder het maar en altijd ruzie erover. Als ik het moest doen dan raakte ik zo afgeleid van alles dat het inderdaad een grotere chaos werd. Maar ik gedijde er prima in en kon altijd alles gewoon vinden. Maar als mijn moeder de boel dan had opgeruimd kon ik niks meer terugvinden. Als kind vroeg ik me altijd af "waarom moet mijn kamer opgeruimd zijn mama, als ik het gewoon prima vind zo? Je kan toch gewoon de deur dichtdoen?"
Dus aangezien ik zelf geen kinderen heb nu dus mijn vraag: Waarom moet een kinderkamer opgeruimd zijn?* Mompelt iets over muizen.
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:19
Mijn zoon heeft het ook niet van een vreemde hoor, ik wass met zo (nu ik err over nadenk, dat joch heeft alle "slechte" eigenschappen van mij geloof ik....arme knul).
Waarom moet zijn kamer opgeruimd... tja, waarom eigenlijk....denk om hem voor te bereiden voor als ie straks een keer op zichzelf gaat of zo?
Waarom moet zijn kamer opgeruimd... tja, waarom eigenlijk....denk om hem voor te bereiden voor als ie straks een keer op zichzelf gaat of zo?
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:57
Dochter is juist alles kwijt als het een puinhoop in haar kamer is Ik ruim het logisch op, dus ze kan dan juist alles weer vinden. Ik moest wel opruimen, want al haar schoolspullen lagen overal in, op, onder, naast... maar het is wel herkenbaar, mijn kamer was ook altijd een troep. En ik moet me altijd tot het huishouden zetten, heb een huishoudschema waar ik me strak aan hou, want anders kan de badkamer ook zó maar twee weken niet gedaan zijn. En met twee kinderen en een vette vent (motoren, machines, alles waar dik, zwart, plakkerig vet of olie uit komt is zijn dagelijks werk, zit soms tot in zijn poriën, hij kan echt na een bad een tint lichter zijn dan voor hij er in ging) wil je niet weten hoe een bad er uit ziet als dat te lang niet gedaan is En hij maakt het trouwens ook regelmatig schoon hoor, huishoudschema is voor beiden als hij thuis is. Maar hij is veel weg, dus veel komt toch op mij neer. Ben nu ook manloos, valt het op