Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Rationeel weet ik het allemaal wel..... Maar gevoel en een diepgewortelde 'gebrek aan een stabiele ego is helaas niet zo snel opgelost.

Ik wil niet huilie gaan doen
*gooit gouden gans naar lovestar*
Grump! Ik zoek nog een leuke, betaalbare bril
Weet je wat het was, ik keek tegen mijn baas op. Wat oudere man en klanten kwamen van heinde en verre voor hem. Maar hij was een aap die 20 jaar geleden een truukje had geleerd en de echte theorie allang was vergeten. Dus als ik gerichte vragen had over de stof dan wist hij het eigenlijk dus niet. En achteraf gezien was HIJ de onzekere en om dat te verbloemen vanuit zijn machtspositie ging hij mij ondermijnen en roepen dat k het fout deed en dat ze op school maar lulden etc. Dus ik stond daar vaak te trillen als een rietje na weer voor lul te zijn gezet.

Dus probeer het zo te zien, hoe harder iemand vanuit een machtspositie tegen een leerling/ondergeschikte tekeer gaat hoe bedreigder ze zich voelen door het feit dat je het eigenlijk super goed doet ook al maak je fouten.
quote:linjmh schreef op 23 juli 2015 @ 22:18:

[...]

Mee eens! Mijn grootste ego boost tijdens opleiding was ook zoiets, patiënt die in follow up alleen door mij gezien wilde worden. Super lastige vent, iedereen tegen zich in t harnas gejaagd maar tegen mij gewoon een leuke patiënt

Dus op zoek naar je gouden gans Enora. Waar werk je? Ik wil wel even de boel op stelten komen zetten ;)

*en verkapte tvp / mee-lees-alert want lees al eeeeeuwen mee*

Grappig, dat je nu voor uit durft te komen. Wat triggerde om ons te vereren met je bestaan?

[...]

Mee eens! Mijn grootste ego boost tijdens opleiding was ook zoiets, patiënt die in follow up alleen door mij gezien wilde worden. Super lastige vent, iedereen tegen zich in t harnas gejaagd maar tegen mij gewoon een leuke patiënt

Dus op zoek naar je gouden gans Enora. Waar werk je? Ik wil wel even de boel op stelten komen zetten ;)

*en verkapte tvp / mee-lees-alert want lees al eeeeeuwen mee*En we hebben weer een kandidaat voor een loper! Welkom!
quote:linjmh schreef op 23 juli 2015 @ 22:19:

*gooit gouden gans naar lovestar**belandt met kont in gezicht*

[...]

Doortje we hebben onze kaartwinnaar!

En welkom .
quote:Lovestar schreef op 23 juli 2015 @ 22:20:

[...]

Grappig, dat je nu voor uit durft te komen. Wat triggerde om ons te vereren met je bestaan?

Wachten tot topic III wordt gênant.

Nee serieus, ik herkende dat gevoel gewoon zo goed dat ik mezelf niet meer kon remmen. Ipv iets typen en dan deleten duwde mijn innerlijke ikke dus op plaats
Het is jammer dat bij bepaalde mensen hun ego zo in de weg zit dat ze daardoor met afhankelijke onzekere mensen stomme machtsspelletjes gaan spelen. Of het nou met hun co is of stagaire of zoals bij mij... Ik keek tegen die vent op en het bleek gewoon zelf een huilie die geen gezichtsverlies wilde.

Klopt het trouwens dat in de artsenwereld mensen ook weleens een groot ego hebben? Want bij de uroloog werd de anamnese door een heel toffe co dame gedaan en later kwam de arts zelf erbij en die deed ook al zo kortaf en snauwerig omdat ze iets in een verkeerd vakje had gezet ofzo.
quote:linjmh schreef op 23 juli 2015 @ 22:26:

[...]

Nee serieus, ik herkende dat gevoel gewoon zo goed dat ik mezelf niet meer kon remmen. Ipv iets typen en dan deleten duwde mijn innerlijke ikke dus op plaats Maar wat vind je tot nu toe van dit topic. Wat zijn als meelezer je hoogtepunten en dieptepunten? Hebben we al een celebrity status bereikt waarbij we kunnen denken aan Kitlers merchandise en onze eigen real life soap?
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 22:28:

Het is jammer dat bij bepaalde mensen hun ego zo in de weg zit dat ze daardoor met afhankelijke onzekere mensen stomme machtsspelletjes gaan spelen. Of het nou met hun co is of stagaire of zoals bij mij... Ik keek tegen die vent op en het bleek gewoon zelf een huilie die geen gezichtsverlies wilde.

Klopt het trouwens dat in de artsenwereld mensen ook weleens een groot ego hebben? Want bij de uroloog werd de anamnese door een heel toffe co dame gedaan en later kwam de arts zelf erbij en die deed ook al zo kortaf en snauwerig omdat ze iets in een verkeerd vakje had gezet ofzo.Hallo enorm Ego hier , heb je wel een beetje op zitten letten in de Kitlers ? Volgens mij was het de Canadaaaa dame die mij hiervan "beschuldigde".
Ik opletten? Neuh mijn hoofd is een vergietje!
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 22:19:

Weet je wat het was, ik keek tegen mijn baas op. Wat oudere man en klanten kwamen van heinde en verre voor hem. Maar hij was een aap die 20 jaar geleden een truukje had geleerd en de echte theorie allang was vergeten. Dus als ik gerichte vragen had over de stof dan wist hij het eigenlijk dus niet. En achteraf gezien was HIJ de onzekere en om dat te verbloemen vanuit zijn machtspositie ging hij mij ondermijnen en roepen dat k het fout deed en dat ze op school maar lulden etc. Dus ik stond daar vaak te trillen als een rietje na weer voor lul te zijn gezet.

Dus probeer het zo te zien, hoe harder iemand vanuit een machtspositie tegen een leerling/ondergeschikte tekeer gaat hoe bedreigder ze zich voelen door het feit dat je het eigenlijk super goed doet ook al maak je fouten.Helaas is dit een bekend fenomeen......
Heerlijk om jullie verhalen, herkenning en ook wat overwinning te lezen . Dat biedt hoop . Mezelf complimenteren os een dingetje . Das moeluk!

Leuk dat je erbij bent Linjmh!
Enora is een Ego in wording, nog meer gegadigden?

Klopt het trouwens dat in de artsenwereld mensen ook weleens een groot ego hebben? Want bij de uroloog werd de anamnese door een heel toffe co dame gedaan en later kwam de arts zelf erbij en die deed ook al zo kortaf en snauwerig omdat ze iets in een verkeerd vakje had gezet ofzo."Weleens" bwahahahahahaaa. Naja vaak wel. Maar das ook in de advocatuur. En vast op 100.00x andere plekken. Maar alleen artsen kunnen dingen zeggen als: "hier heb ik geen tijd voor, ik moet levens gaan redden" en dan serieus zijn
HAHAHA jezus hee.
Alle reacties Link kopieren

[...]

De eerste meelezer die zich vandaag meldt!

U wint:

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
(even met Grump haar foto gaan lopen We zijn hier allemaal plagiaatplegers )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hahaha o ja dat waterpark wat eigenlijk gewoon in Belgie is
Aaaahhhh, das geen warm welkom ...

Poeh, de paracetamol en ibu begint eindelijk te werken!
quote:linjmh schreef op 23 juli 2015 @ 22:26:

[...]

Nee serieus, ik herkende dat gevoel gewoon zo goed dat ik mezelf niet meer kon remmen. Ipv iets typen en dan deleten duwde mijn innerlijke ikke dus op plaats

Van harte welkom!

Ik kan niet wachten totdat we meer van je ranzige, duistere, sexy, slimme, domme, gestoorde etc etc kant zien
Das fijn! Hier is de hoofdpijn inmiddels ook weg. Ik ben onderhand immuum voor migraine omdat ik er zo giga veel last van heb gehad al.... voorheen was ik nog een dag misselijk nu denk ik ah well.

Klopt het trouwens dat in de artsenwereld mensen ook weleens een groot ego hebben? Want bij de uroloog werd de anamnese door een heel toffe co dame gedaan en later kwam de arts zelf erbij en die deed ook al zo kortaf en snauwerig omdat ze iets in een verkeerd vakje had gezet ofzo.Weleens? Mijn ervaring, ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven