Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 22:29:

[...]

Maar wat vind je tot nu toe van dit topic. Wat zijn als meelezer je hoogtepunten en dieptepunten? Hebben we al een celebrity status bereikt waarbij we kunnen denken aan Kitlers merchandise en onze eigen real life soap?Ben ik ook wel benieuwd naar
Dieptepunt: die vage "gast" die op grumpy ging bitchen. Hoogtepunten: bijna al t andere. Bij het volgende hoogtepunt (forum technisch) zal ik t specifiek laten weten, vermits ik er op tijd bij ben en t niet weg is gehaald (zucht....)
Die hadden ze gelukkig ook snel de deur weer uitgewerkt !
Awww lief
Oh en deze kan ook in heeeeeeeeeel veel topics

quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 23:19:

[afbeelding]
quote:linjmh schreef op 23 juli 2015 @ 23:14:

Dieptepunt: die vage "gast" die op grumpy ging bitchen. Hoogtepunten: bijna al t andere. Bij het volgende hoogtepunt (forum technisch) zal ik t specifiek laten weten, vermits ik er op tijd bij ben en t niet weg is gehaald (zucht....)Eigenlijk is dit een test
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 23:21:

Oh en deze kan ook in heeeeeeeeeel veel topics

[afbeelding]
Hahahaha ik LUUUUURVVEEE dr. Phil <3 ! Heerlijk kijken naar andermans ellende en hoe (messed-up en confronterend) dr. Phil er soms mee om gaat!
Ik kijk dat ook altijd...heerlijk.

Alleen Robin moet echt dr nasaal klinkende botox muil houden wat een spoooook!

Die ogen.. Ze kloppen niet meer...
Fak nu kan ik niet meer slapen wat een draak!

Hoe is het met je hoofd?
It WAS fine untill THAT
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 23:54:

It WAS fine untill THAT Sorry, nu heb ik je er weer aan herinnert.
KIA JE BENT DE DUIVEL

Reactie 666
quote:GrumpyCat2 schreef op 24 juli 2015 @ 00:01:

KIA JE BENT DE DUIVEL

Reactie 666 Yes I'm EVIL!
Zie je wel ik wist het.

Ik heb ooit een keer (toen ik nog goddelijk slank was) op de weegschaal gestaan en toen woog ik 66.6
quote:GrumpyCat2 schreef op 24 juli 2015 @ 00:13:

Zie je wel ik wist het.

Ik heb ooit een keer (toen ik nog goddelijk slank was) op de weegschaal gestaan en toen woog ik 66.6

Cool! Jij bent mijn Minion!

Euh dat was lang geleden.... in de oneerlijke tijd waarin ik nog jong was en mijn vriend me een dikzak vond. Nu is t precies omgekeerd. 66.6 als ik het ooit nog een keer weeg, bodypaint ik me rood, zet ik hoorns op en ga ik een rondje bloot door het dorp fietsen van blijdschap.
Dan kom ik foto's maken! Leuk voor op facebook .
Is goed hoor! Gaat toch nooit gebeuren dat ik de Winner Taco's laat staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 23 juli 2015 @ 21:03:

[...]

Voeten masseren tegen hoofdpijn? En dat werkt?Niet altijd maar wel als mijn voeten zeer doen daar krijg ik namelijk enorme hoofdpijn van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven