Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
zaterdag 25 juli 2015 om 22:23
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 22:16:
Dr Phil is in mijn ogen gewoon zo irritant en fout dat ie weer leuk wordt. Soort Kult net zoals Jerry Springer.Kijk het sporadisch en 9 van de 10 keer loop ik tegen het beeldscherm te schreeuwen. Mafkees wat zeg je nu weer? Maar soms moet ik zo hard lachen om de gasten die dan wegstormen om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Doet me wel een beetje aan het forum denken.
Dr Phil is in mijn ogen gewoon zo irritant en fout dat ie weer leuk wordt. Soort Kult net zoals Jerry Springer.Kijk het sporadisch en 9 van de 10 keer loop ik tegen het beeldscherm te schreeuwen. Mafkees wat zeg je nu weer? Maar soms moet ik zo hard lachen om de gasten die dan wegstormen om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Doet me wel een beetje aan het forum denken.
zaterdag 25 juli 2015 om 22:50
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 22:16:
Dr Phil is in mijn ogen gewoon zo irritant en fout dat ie weer leuk wordt. Soort Kult net zoals Jerry Springer.
Vergelijk jij Dr Phil met Jerry Springer?
Nu wil IK niet meer bij het groepje horen!
Dr Phil is in mijn ogen gewoon zo irritant en fout dat ie weer leuk wordt. Soort Kult net zoals Jerry Springer.
Vergelijk jij Dr Phil met Jerry Springer?
Nu wil IK niet meer bij het groepje horen!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 25 juli 2015 om 22:54
Dankzij Grump ga ik scheiden.
Ik: Een gek zegt dat Dr Phil zo fout is dat hij grappig is. 'Net zoals Jerry Springer' zegt ze!
Vriend: Bwah
Ik: Jerry Springer is niet fout!
Ik: Vriend jij Jerry Springer fout?
Vriend: Ik vind hem saai.
Ik: Het enige wat hij zegt is 'En jij pikt dit?' en iedereen smijt met stoelen naar elkaars hoofd! Hoe leuk wil je een serie hebben.
Vriend: Ik vind Jerry Springer saai...
Wie zou de voogdij over Jezus krijgen?
Ik: Een gek zegt dat Dr Phil zo fout is dat hij grappig is. 'Net zoals Jerry Springer' zegt ze!
Ik: Het enige wat hij zegt is 'En jij pikt dit?' en iedereen smijt met stoelen naar elkaars hoofd! Hoe leuk wil je een serie hebben.
Wie zou de voogdij over Jezus krijgen?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 25 juli 2015 om 22:56
quote:KiaOraHoi schreef op 25 juli 2015 @ 22:23:
[...]
Kijk het sporadisch en 9 van de 10 keer loop ik tegen het beeldscherm te schreeuwen. Mafkees wat zeg je nu weer? Maar soms moet ik zo hard lachen om de gasten die dan wegstormen om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Doet me wel een beetje aan het forum denken.Precies het is gewoon ongegeneerd lachen om die typetjes.
[...]
Kijk het sporadisch en 9 van de 10 keer loop ik tegen het beeldscherm te schreeuwen. Mafkees wat zeg je nu weer? Maar soms moet ik zo hard lachen om de gasten die dan wegstormen om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Doet me wel een beetje aan het forum denken.Precies het is gewoon ongegeneerd lachen om die typetjes.
zaterdag 25 juli 2015 om 22:57
quote:DorothyParker schreef op 25 juli 2015 @ 22:54:
Wie zou de voogdij over Jezus krijgen?De Kitlers!
Wie zou de voogdij over Jezus krijgen?De Kitlers!
zaterdag 25 juli 2015 om 22:59