Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
woensdag 22 juli 2015 om 23:59
donderdag 23 juli 2015 om 00:04
quote:DorothyParker schreef op 22 juli 2015 @ 23:59:
Ben vooral boos omdat ik vandaag amper heb kunnen werken. En boos op mezelf, voor hetzelfde geld had die kat dat warm kaarsvet op haar gekregen. Ben blij dat de dames niets voorhebben.Ja, dat is wel fijn dat ze niets hebben. Bij mij blijven ze er meestal ook uit de buurt maar je weet het nooit! Had mij ook kunnen gebeuren.
Ben vooral boos omdat ik vandaag amper heb kunnen werken. En boos op mezelf, voor hetzelfde geld had die kat dat warm kaarsvet op haar gekregen. Ben blij dat de dames niets voorhebben.Ja, dat is wel fijn dat ze niets hebben. Bij mij blijven ze er meestal ook uit de buurt maar je weet het nooit! Had mij ook kunnen gebeuren.
donderdag 23 juli 2015 om 00:05
quote:DorothyParker schreef op 22 juli 2015 @ 23:59:
Ben vooral boos omdat ik vandaag amper heb kunnen werken. En boos op mezelf, voor hetzelfde geld had die kat dat warm kaarsvet op haar gekregen. Ben blij dat de dames niets voorhebben.
Ik ben ingelogd om te kunnen werken.....Dat was het dan ook
En inderdaad, blij dat het alleen spullen zijn
Ben vooral boos omdat ik vandaag amper heb kunnen werken. En boos op mezelf, voor hetzelfde geld had die kat dat warm kaarsvet op haar gekregen. Ben blij dat de dames niets voorhebben.
Ik ben ingelogd om te kunnen werken.....Dat was het dan ook
En inderdaad, blij dat het alleen spullen zijn
donderdag 23 juli 2015 om 00:30
quote:KiaOraHoi schreef op 23 juli 2015 @ 00:27:
Door, waarom lukte werken verder niet dan? Of heb je dat diep begraven in je hoofd?Kat had natuurlijk die kaars omgesmeten toen ik net ging beginnen. Ben hier wel een paar uur bezig geweest met alles proper te krijgen. En had deze avond ook al een afspraak staan. Dus heb meer zitten kuisen dan werken. Gelukkig toch nog iets kunnen doen.
Door, waarom lukte werken verder niet dan? Of heb je dat diep begraven in je hoofd?Kat had natuurlijk die kaars omgesmeten toen ik net ging beginnen. Ben hier wel een paar uur bezig geweest met alles proper te krijgen. En had deze avond ook al een afspraak staan. Dus heb meer zitten kuisen dan werken. Gelukkig toch nog iets kunnen doen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 23 juli 2015 om 00:34
quote:DorothyParker schreef op 23 juli 2015 @ 00:30:
[...]
Kat had natuurlijk die kaars omgesmeten toen ik net ging beginnen. Ben hier wel een paar uur bezig geweest met alles proper te krijgen. En had deze avond ook al een afspraak staan. Dus heb meer zitten kuisen dan werken. Gelukkig toch nog iets kunnen doen.Dus je kunt toch nog een beetje de dag fijn afsluiten met een tevreden gevoel?
[...]
Kat had natuurlijk die kaars omgesmeten toen ik net ging beginnen. Ben hier wel een paar uur bezig geweest met alles proper te krijgen. En had deze avond ook al een afspraak staan. Dus heb meer zitten kuisen dan werken. Gelukkig toch nog iets kunnen doen.Dus je kunt toch nog een beetje de dag fijn afsluiten met een tevreden gevoel?