Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Ow het is nationale De Grumpmobiel mag niet gekeurd worden! Na 3 APK stations die dicht waren hebben we het opgegeven. 2 op vakantie en 1 tot 12u open en de rest van de middag gesloten. Grom. Morgen nog maar eens proberen daar.
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 17:10:

[...]

Ik haat facebook, maar voor jullie heb ik het aangemaakt. Voor de rest van de wereld hou ik het geheim. Ik voel me een beetje vies nu.

Jaaaaaa

Ik heb ook geen Fb hoor.....Alleen eentje om een spelletje te kunnen spelen en nu met jullie chatten
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 18:25:

[afbeelding]

Mijn halve kitler is ook weer blij om thuis te zijn Mooi plaatje zo met je laars, (halve) kitler en je voeten
quote:melbrw schreef op 03 augustus 2015 @ 18:42:

[...]

Twee jaar geleden was het in 42 uur uitverkocht, vorig jaar 12.

Iedereen zit om exact 12 uur klaar voor meerdere computers om kaarten te regelen, de site trekt het ook voor geen meter. Maar het ging lekker vlug dit jaar, ff na een uur hadden we voldoende voor de hele groep. Vorig jaar heb ik tot vijf uur in de ochtend zitten klooien voor dat dat gelukt was.Wow!! Fijn dat het nu sneller gelukt was. Hoe groot is de groep?
quote:Pepermint_Patty schreef op 03 augustus 2015 @ 21:34:

[afbeelding]

Mag ik af en toe binnenvallen?

Ja! Please do

quote:pokkewijf schreef op 03 augustus 2015 @ 21:45:

[...]

word ik geroepen?
quote:TheQ schreef op 04 augustus 2015 @ 01:07:

https://s-media-cache-ak0 ... 2e5d63dd44ad9333eb2df.jpg

Whoehahahaha!

Ik was mijzelf al aan het vermaken met de plaatjes van Kia en toen kwam deze
quote:charlottew88 schreef op 04 augustus 2015 @ 13:44:

Ik heb trek in ijs heel heel heel veel ijs. Maakt niet uit wat voor ijs wat ik vind alles lekker. Ik ben verslaafd aan ijs(zal ik nu een topic openen? )

Er is hier al een topic over

Maar me luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv ijs too
quote:TardarSauce schreef op 04 augustus 2015 @ 14:22:

Ik moet met de Grumpmobiel naar de APK zo. Duim dat mijn verroeste gebakje er doorheen komt ik heb niet echt heul veel budget om haar te repareren als het foute boel is.
quote:TheQ schreef op 04 augustus 2015 @ 14:38:

https://img0.etsystatic.c ... _570xN.456643892_5tk6.jpgJaaaaaaaa, deze voor Grump!
quote:TardarSauce schreef op 04 augustus 2015 @ 15:56:

Ow het is nationale De Grumpmobiel mag niet gekeurd worden! Na 3 APK stations die dicht waren hebben we het opgegeven. 2 op vakantie en 1 tot 12u open en de rest van de middag gesloten. Grom. Morgen nog maar eens proberen daar.

Oh, kom ik aan met mijn plaatje......

Maarre, de volgende keer eerst even bellen??
Wat ben je ook een heerlijk trouwe topicdoorspitter Love
Sorry voor mijn inactiviteit in dit topic, maar...

quote:Lovestar schreef op 04 augustus 2015 @ 16:18:

[...]

Oh, kom ik aan met mijn plaatje......

Maarre, de volgende keer eerst even bellen?? We hadden op de website gekeken en what are the odds....
Op site stond gewoon dat ze open waren en dat je langs kon komen
quote:TardarSauce schreef op 04 augustus 2015 @ 14:22:

Ik moet met de Grumpmobiel naar de APK zo. Duim dat mijn verroeste gebakje er doorheen komt ik heb niet echt heul veel budget om haar te repareren als het foute boel is.Denk je dat groepsbidden nog gaat helpen?
quote:Lovestar schreef op 04 augustus 2015 @ 16:07:

[...]

Mooi plaatje zo met je laars, (halve) kitler en je voeten Uitbrakken in de zon
quote:Lovestar schreef op 04 augustus 2015 @ 16:08:

[...]

Wow!! Fijn dat het nu sneller gelukt was. Hoe groot is de groep?

Vorig jaar 3 collega's, een aanhang en ik.

Dit jaar 3 collega's, twee aanhang en 5 vrienden van vrienden, in de laatste categorie iemand die we hebben omgedoopt tot " Dixie" omdat hij vreselijk stonk. Vreemd genoeg heeft hij de halve week gedacht dat we een geintje maakten, ondanks alle botte opmerkingen erover. Hij reed met een van de auto's terug, we hebben hem verplicht om zijn hele deobus leeg te maken voor hij instapte. Hij zat niet bij ons

Volgend jaar weet ik het totaal nog niet. In ieder geval 3 collega's en ik, twee aanhang, een van de huidige vrienden van vrienden, en nog die waarvan ik niet weet of ze bij ons gaan staan of niet. Dixie is niet toegevoegd in het appgroepje, en niemand heeft het over een kaartje voor hem gehad.

Maar in de loop van het jaar wordt het altijd meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 04 augustus 2015 @ 16:15:

[...]

Er is hier al een topic over

Maar me luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv ijs too Oh ja dat was ik even vergeten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 04 augustus 2015 @ 16:20:

Wat ben je ook een heerlijk trouwe topicdoorspitter Love

EIgenbelang hoor.....Als jullie over mij roddelen, wil ik dat natuurlijk weten

Wanneer 'mag' je weer?
quote:TardarSauce schreef op 04 augustus 2015 @ 16:28:

[...]

We hadden op de website gekeken en what are the odds....

Hmm, nee.

quote:TardarSauce schreef op 04 augustus 2015 @ 16:28:

Op site stond gewoon dat ze open waren en dat je langs kon komenIk had een dramamail gestuurd (via een Viva-account)
quote:melbrw schreef op 04 augustus 2015 @ 16:53:

[...]

Uitbrakken in de zon Haha, nog steeds uitbrakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven