Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Dit gaat echt de hele dag door dat stemmetje. En zo hard hoor ik het binnen dus ook. Echt hier valt het nog mee want kind jankt niet gilt niet en papa valt niet in de herhaling.
quote:Enora schreef op 21 juli 2015 @ 19:14:

[...]

Na 16 augustus reis ik op vrijdag avond gratis Heerlijk die ov jaarkaart!
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:52:

[...]

Oh ik wil een heleboel mensen ontmoeten van hier. Puur om te zien of ze dan ook zo'n grote mond hebben. Want ook al zijn mijn reacties soms hard, in het echt neem ik ook geen blad voor de mond en durf ik dingen te zeggen. Maar bij een heleboel posters denk ik dat die zich heerlijk veilig voelen achter hun schermpje.

Ik ben een keer naar een meet geweest van een kattenforum en degene die me daar op de huid zat was er ook. Bleek een klein dik propje met 6 onderkinnen te zijn en toen ze mijn naambordje las terwijl ik boven haar uit torende met een allerbeminnelijkste glimlach zag ik haar rood kleuren vanuit haar kraag.Zo, maar echt ook. En ik vraag me altijd af hoe "perfect" die leventjes dan wel niet zijn.
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 18:53:

Wie is er hier eigenlijk allemaal gelovig?Ik niet. Al ben ik wel een beetje een zweefteef. Ben graag bezig met "natuur" en "energie" enzo. Strookt totaal niet met het feit dat ik een enorme pessimist ben . Dus neem mezelf lekker met een korrel zout. Where-ever the fuck ik blij van word ^^ .
Ps die rommel in mijn tuin komt doordat het oude glas en de oude glaslatten nog naar de milieustraat gebracht moeten worden.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:15:

Dit gaat echt de hele dag door dat stemmetje. En zo hard hoor ik het binnen dus ook. Echt hier valt het nog mee want kind jankt niet gilt niet en papa valt niet in de herhaling.Jakkes arme jij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 21 juli 2015 @ 19:17:

[...]

Jakkes arme jij Als je me een zeikerd vind en dit wel mee vind vallen dan mag je t ook zeggen hoor! Ik ben niet voor niets GrumpyCat he Het is vooral het stemgeluid in combi met dat het de hele dag doorgaat bij mooi weer.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:02:

Ja bij mij zijn ze zo goochem om gewoon posts van mijn anonieme account in een huidig topic te knallen zo van Was jij dit??

Anonimiseren heeft 0 nut want in alle quotes staat je naam nog. Dafaq? Echt? Nouja zeg, wat belachelijk. Ik vind het iig fijn dat de boel iets minder makkelijk te linken is voor een toevallige voorbijganger.
ik geloof wel dat er "iets" is, maar wat dat dan is, geen idee. Heb de meeste affiniteit met het katholieke geloof, maar dat komt misschien ook omdat ik daar mee ben opgegroeid. Katholieke scholen enzo.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als ik quote zie ik in het reactievenster een nummer bovenin staan met een message ID. Is het dan echt niet zo te programmeren dat als de gequote tekst wijzigt, het in de quote ook meeverandert?

Het is 2015...

Dit gaat echt de hele dag door dat stemmetje. En zo hard hoor ik het binnen dus ook. Echt hier valt het nog mee want kind jankt niet gilt niet en papa valt niet in de herhaling. in het filmpje valt het me nog mee, maar een hele dag wordt wel vervelend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 18:58:

[...]

Ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en aarde. Ondanks dat ik down to earth ben heb ik dingen meegemaakt waardoor ik dat zeker weet. Maar ik geloof ook dat het geloof ongrijpbaar is en dat we daar met onze hersens nu nog niet bij kunnen. Hierdoor hebben culturen elk hun eigen boek en verhaal eraan opgehangen maar ik denk dat we het toch over hetzelfde fenomeen hebben.

Alleen omdat we ons daar dus geen voorstellingsvermogen van kunnen maken noemt de een het God en de ander Allah en noem maar op. Ik denk dat het een soort energie is of wellicht een hogere levensvorm ik heb echt geen idee. Ik geloof ook dat je door bidden dingen wellicht kan manipuleren omdat het ook iets doet met energie. Maar ik geloof niet dat er boven een mannetje op een wolk zit die de hele dag al dat gebid aanhoort en dan iene miene mutte hier en daar een wens in vervulling laat gaan.

Want dan zou het wel een sadist zijn dat hij het belangrijker vind dat meneer A een medaille wint op de Olympische spelen terwijl hij tegelijkertijd een land vol hongerlijers aan hen lot overlaat. Dat gaat er bij mij niet in.Ja, nou, dit dus. Exact. En mindfullness dingen enzo waar ik me natuurlijk nooit aan houd want dat is goed voor anderen. Daar heb ik geen tijd voor .
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 19:15:

[...]

Heerlijk die ov jaarkaart!Ja hééél fijn. Het extra jaartje stufi ook . Dat maakt dat ik 1 jaar volledig leen en nog OV heb tot het (bittere) einde !
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 19:20:

[...]

in het filmpje valt het me nog mee, maar een hele dag wordt wel vervelend

Ja maar die vent is net als de katten. Zodra je je camera pakt om het vast te leggen gaan ze zich relatief gedragen. En om nu de hele tijd bij die schutting te gaan staan... het vervelende is dat deze man hele gesprekken en monologen houdt op een volume dat het lijkt alsof ie hier naast me op de bank zit.

En ja ik ben een ras zeikerd ook dat helpt niet.

Dit gaat echt de hele dag door dat stemmetje. En zo hard hoor ik het binnen dus ook. Echt hier valt het nog mee want kind jankt niet gilt niet en papa valt niet in de herhaling.Afmaken.
https://www.youtube.com/watch?v=ajOOaUPnpI4

Hij ziet ze vliegen.. Let alsjeblieft niet op mijn verkrekte stoelen en de random frisdrankfles.. Die stoelen zijn allemaal kapot gegaan bij de laatste BBQ. 2 Jaren trouwe dienst, maar ze zijn niet bedoeld voor buiten hah.
Ik post het meer zodat jullie nu een stem hebben bij de dialogen die ik weleens in frustratie hier post

Dat zangerige mietjesgeluid ~insert kotssmiley~

Dat hij met mijn lieve katje is gaan gooien helpt ook niet echt mee.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:20:

Als ik quote zie ik in het reactievenster een nummer bovenin staan met een message ID. Is het dan echt niet zo te programmeren dat als de gequote tekst wijzigt, het in de quote ook meeverandert?

Het is 2015...Dan zijn alle gequote OP's ook weg .. Maar die mag je toch niet quoten , volledig iig niet.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 17:58:

[...]

O ja, eten. Is het alweer zo laat...Je weet het, Grump steekt de bbq wel voor je aan
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:18:

[...]

Als je me een zeikerd vind en dit wel mee vind vallen dan mag je t ook zeggen hoor! Ik ben niet voor niets GrumpyCat he Het is vooral het stemgeluid in combi met dat het de hele dag doorgaat bij mooi weer.Nee hoor, de 2 kinderen van mijn buren zijn ook van die etters. Die wil ik af en toe echt bewerken met een bijl maar ja dat mag helaas niet. Gelukkig zijn ze nu met vakantie want die 2 maken meer lawaai dan een hele kleuterklas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
https://www.youtube.com/watch?v=_swivbEsD50

Hier word ik ook vrolijk van trouwens. Omdat die clip zó leip is . En die manier van praten.. Die getinte jongen klinkt alsof'ie logopedie nodig heeft.

Dit gaat echt de hele dag door dat stemmetje. En zo hard hoor ik het binnen dus ook. Echt hier valt het nog mee want kind jankt niet gilt niet en papa valt niet in de herhaling.Leuke geluidjes doet hij dat in de nachtelijke uren ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven