Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
ff voedertijd hier brb
Pief paf poef
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 17:44:

We zitten al bijna vol

Wie gaat nummer 2 openen?

(Niet nu meteen, maar tegen deze avond zullen we wel vol zitten denk ik)Grump natuurlijk
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:54:

ff voedertijd hier brbO ja, eten. Is het alweer zo laat...
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:52:

[...]

Oh ik wil een heleboel mensen ontmoeten van hier. Puur om te zien of ze dan ook zo'n grote mond hebben. Want ook al zijn mijn reacties soms hard, in het echt neem ik ook geen blad voor de mond en durf ik dingen te zeggen. Maar bij een heleboel posters denk ik dat die zich heerlijk veilig voelen achter hun schermpje.

Ik ben een keer naar een meet geweest van een kattenforum en degene die me daar op de huid zat was er ook. Bleek een klein dik propje met 6 onderkinnen te zijn en toen ze mijn naambordje las terwijl ik boven haar uit torende met een allerbeminnelijkste glimlach zag ik haar rood kleuren vanuit haar kraag.

Weinig zeg ik hé.....Dat is in forummers aantallen (is geen woord, maar jullie snappen wat ik bedoel) nog steeds veel

Maar inderdaad, heerlijk om over topics ed te kunnen praten irl. En gezelligheid natuurlijk

Hahahahaha, geniaal Grump

quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:41:

Nou ik wil de BBQ wel een keer aansteken hoor voor dit niet-groepje maar niemand gaat dat pokke eind rijden

Waar is een pokke eind rijden? Ik woon in noordholland.

Btw, ben nog niet bijgelezen, maar ik hoop dat je je arbogesprek enigszinds overleefd heb en ik vind het dapper dat je je verhaal hebt gedeeld in het zeden topic, ook al heb ik alleen maar weggehaalde posts gelezen. Dikke knuffel!

Enora, goed bezig! Groot gelijk, ook al houdt je je niet aan de regels. Hoe moeilijk kon het voor dat k*twijf zijn om ff te bellen voor je uitslag. Gefeliciteerd met je goede waarden!
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 17:53:

[...]

[afbeelding] Hier negeren we je niet, hoor!
Ik ga ook maar de interne mens verzorgen.

Tosso

Grump, laat even weten als je het gelezen hebt
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:49:

Kop van Noord-Holland

West-Friesland (al snap ik niet waarom het hier West-Friesland heet als het echte friesland aan de overkant van het water ligt)

Je woont in de buurt!

Naja, redelijk.
Ik ga pannenkoeken bakken.

Vriend is straks weg, dus kan ik jullie een hele avond lastigvallen
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 17:53:

[...]

[afbeelding]Wil je een free hug om weer een blij te krijgen?
https://www.youtube.com/watch?v=cxLG2wtE7TM
Ernhem de gekste! Laar-Oost fakkazzzz

Mijn broertje zat in een cluppie wat zichzelf Het Oostblok noemde toen ze Stoere Puberts waren
Grump, PB
Ik ben nog steeds niet aan eten maken toegekomen
Nou hier zit t er weer in hoor om nom nom nom nom enzo
Ik ben aan't bijlezen ^^quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 10:56:

Nog aanraders op Netflix? Ik ben net klaar met Mad Men.

Orange is the New black ben ik bij afgehaakt in seizoen 2.Penny Dreadful, als het je ding is . Ik vind het geweldig.
Wie is er hier eigenlijk allemaal gelovig?
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 13:20:

Ondertussen zit de haarverf op mijn kop. Ben benieuwd. Ik ga van fluorescent rood naar beschaafd donkerbruin. In het kader van ik moet toch een keer accepteren dat ik geen 15 meer ben.Wat braaf van je ! Staat je vast ook geweldig!
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 18:53:

Wie is er hier eigenlijk allemaal gelovig?I'm not.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:41:

Ik zit trouwens TV te kijken en het hoort in een ander topic maar die Wehkamp reclame met dat feestjurkje is zo stompzinnig! Het jurkje wat ze uit de kast trekt nadat de 'style experts' op zoek voor haar zijn gegaan is een of ander flets ding wat bovendien sprekend lijkt op wat ze al aanheeft en in mijn ogen 0 feestelijkheid uitstraalt.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:26:

[...]

Wassen altijd fijn heb nu een wasmiddel dat zooooo lekker ruik! Mijn hele huis ruikt dan echt dagen heerlijk Welke? Ik heb bij elke was weer een dilemma... Lenor goud of Zwitsal ! Mijn wasmachine meurt trouwens.. Heb gisteren 2x kookwas waarvan eenmaal met zout en eenmaal met wat allesreiniger.. Nu heeft ie de hele dag open gestaan zodat het niet ruikt en tóch. Tips?
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:50:

[...]

!

Heb ik soms ook als mensen iets zeggen of een volledig onschuldige opmerking maken waardoor het lijkt dat ze mij kennen en ik denk .Eng is dat he.. Dat was de reden voor mijn laatste nickswitch. Alhoewel ik nu nog steeds herkenbaar ben met mn een na laatste avatar. Ben nogal gehecht aan deze . Kvind het vooral fijn dat ik niet meer te loepen ben.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:47:

En mijn god wat ben ik geprikkeld vandaag echt grrrr ik lijk niks te kunnen hebben. Van de jammerende terrorbuurman in de tuin hiernaast tot de slome trol bij de kassa net tot hoe kak het forum vandaag werkt (heb al geklaagd in het bug topic) tot hoe langzaam de letters in het reactievak verschijnen terwijl ik qua type al een halve zin verder ben). Dat bedoel ik dus. Omdat ik morgen weer daar heen moet en het ook op kantoor is waardoor ik mensen onder ogen moet komen waar ik totaal geen zin in heb.... bah.

Ik wil niet en plein publique die afdeling over moeten ik wil ze zeggen dat ze de laptop die ik ga krijgen om alvast weer wat thuis te gaan werken in hun reet mogen stampen en ik wil de loterij winnen zodat ik nooit meer een dag hoef te werken.

Het is dat we op mans salaris alleen niet rondkomen anders was het gezien mijn verleden voor mijn gemoedsrust beter als ze me gewoon afkeuren en met rust laten.Heel herkenbaar soms heb je van die dagen waarin alles tegenzit. Lijkt mij heerlijk de loterij winnen en dan zoveel geld dat ik nooit meer hoef te werken. De hele dag heerlijk doen waar je zin in hebt zonder je zorgen te maken over geld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:53:

[afbeelding]https://www.youtube.com/watch?v=YvxNgdFeWqM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven