Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik ben er weer even! Geen idee of ik zo nog bezoek krijg dus als ik even weg ben dan komt het daardoor.

@Enora, gefeliciteerd met je fijne uitslagen! Gewoon een klacht indienen, want er mist ten eerste communicatie tussen de twee ziekenhuizen en daarnaast is het te belachelijk voor woorden dat ze niet wat moeite doen.

@luvvvster, ik schrijf straks een pb terug.

@Ikea ik heb je ook niet onder de negeer .

@Grumpy, je niet beter voordoen als je bent. Daar ben je niet mee geholpen. En voor de rest. Je mag altijd even je hart luchten via een pb .
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 18:53:

Wie is er hier eigenlijk allemaal gelovig?

Ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en aarde. Ondanks dat ik down to earth ben heb ik dingen meegemaakt waardoor ik dat zeker weet. Maar ik geloof ook dat het geloof ongrijpbaar is en dat we daar met onze hersens nu nog niet bij kunnen. Hierdoor hebben culturen elk hun eigen boek en verhaal eraan opgehangen maar ik denk dat we het toch over hetzelfde fenomeen hebben.

Alleen omdat we ons daar dus geen voorstellingsvermogen van kunnen maken noemt de een het God en de ander Allah en noem maar op. Ik denk dat het een soort energie is of wellicht een hogere levensvorm ik heb echt geen idee. Ik geloof ook dat je door bidden dingen wellicht kan manipuleren omdat het ook iets doet met energie. Maar ik geloof niet dat er boven een mannetje op een wolk zit die de hele dag al dat gebid aanhoort en dan iene miene mutte hier en daar een wens in vervulling laat gaan.

Want dan zou het wel een sadist zijn dat hij het belangrijker vind dat meneer A een medaille wint op de Olympische spelen terwijl hij tegelijkertijd een land vol hongerlijers aan hen lot overlaat. Dat gaat er bij mij niet in.
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 16:57:

[...]

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:59:

[afbeelding]
En wellicht staan we onbewust met zijn allen in verbinding net zoals in Avatar alles wat leeft qua energie uit dezelfde bron tapt. En is dat 'God'
quote:Enora schreef op 21 juli 2015 @ 18:57:

[...]

Eng is dat he.. Dat was de reden voor mijn laatste nickswitch. Alhoewel ik nu nog steeds herkenbaar ben met mn een na laatste avatar. Ben nogal gehecht aan deze . Kvind het vooral fijn dat ik niet meer te loepen ben.Ja echt wel, al die shit die ik post hoeven patiënten niet te lezen. Die komen nooit meer terug .
[quote]rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:22:

de rechtse is helaas niet meer onder ons, hij is 19 jaar oud geworden, maar 2 jaar geleden overleden

De linkse is dus mijn nog levende monstertje

Lieve poezebeesten Roosje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat lief dat jullie vandaag zo met me hebben meegeleefd !
Ja bij mij zijn ze zo goochem om gewoon posts van mijn anonieme account in een huidig topic te knallen zo van Was jij dit??

Anonimiseren heeft 0 nut want in alle quotes staat je naam nog.
quote:Enora schreef op 21 juli 2015 @ 18:57:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=YvxNgdFeWqM
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:02:

Ja bij mij zijn ze zo goochem om gewoon posts van mijn anonieme account in een huidig topic te knallen zo van Was jij dit??

Anonimiseren heeft 0 nut want in alle quotes staat je naam nog.

Ja dat vind ik ook echt vaag. Dan kun je alsnog herleiden wie het schreef!

Ja net zoals een quote niet mee wijzigt als je het bericht verandert.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:30:

[...]

Ik ben er nog lang niet aan toe voor mijn gevoel en de arbeidsdeskundige zie ik morgen pas voor het eerst op advies van de Arbo arts om te kijken wat ik allemaal nog wel en niet kan. Maar het punt is dat ik altijd veel beter overkom bij die lui dan hoe ik me voel. En zodra er tijdsdruk bij komt kijken stort ik vrij snel weer in. Kijk nu ik thuis zit doe ik op zich een hoop (ook al zijn er ook dagen bij dat ik niet verder kom dan me aankleden en bankhangen) maar zodra ik om tijd x afspraak y heb en op tijd moet komen gaat het weer mis.

Zo hebben ze mijn klachten jarenlang onderschat omdat ik veelste vrolijk en monter overkom.Ja, het is moeilijk om je "grotemeid" gezicht te laten vallen bij hen. Toch zijn de klachten die jij beschrijft wel heel typisch. Daarom is het waarschijnlijk ook mis gegaan, omdat je erg krachtig kunt zijn van jezelf al. Tot op het moment dat je decompenseert en dan duurt het herstel lang. Je hebt recht op herstel Grumpy. Hoe lang dat ook duurt. Geef gewoon goed aan dat als je nu weer instort, je weer veel langer bezig zult zijn met herstellen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:34:

Enora wat goed dat je zelf gebeld hebt maar tegelijkertijd zou ik als ik jou was dat luie ongeïnteresseerde kutwijf door de telefoon wille trekken om haar te wurgen met het snoer (voor zover er nog snoeren aan telefoons zitten daar maar dat staat zo lekker grafisch in mijn fantasie)

[afbeelding] ! Ja, ik kon haar idd wel wurgen. Ik was aan het huilen he aan de telefoon. Loop al 3 weken mn nagels af te bijten (die mogen tochnielang dus boeiend. <-- Sieraden, lange nagels en hakken is voor mij werkelijk een reden om psychiatrie te overwegen ).. En die stomme trut wilde niet eens eventjes bellen.
Mijn therapeut heeft ook al aangegeven dat ik zeer minimaal belastbaar ben, ik heb haar toestemming gegeven om gegevens uit te wisselen met mijn werk. Wat fijn is want ze is op mijn hand.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:41:

Ik zit trouwens TV te kijken en het hoort in een ander topic maar die Wehkamp reclame met dat feestjurkje is zo stompzinnig! Het jurkje wat ze uit de kast trekt nadat de 'style experts' op zoek voor haar zijn gegaan is een of ander flets ding wat bovendien sprekend lijkt op wat ze al aanheeft en in mijn ogen 0 feestelijkheid uitstraalt.Ik vind dat ook altijd zo'n gotspe bij hotterdenmaidotter.. Outfit 1 LEUK! Outfit 2, dafaq?!
Oh Grump lekker stoere kater van het forum het gaat morgen goed komen hoor.

quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:47:

Dat bedoel ik dus. Omdat ik morgen weer daar heen moet en het ook op kantoor is waardoor ik mensen onder ogen moet komen waar ik totaal geen zin in heb.... bah.

...

Het is dat we op mans salaris alleen niet rondkomen anders was het gezien mijn verleden voor mijn gemoedsrust beter als ze me gewoon afkeuren en met rust laten.Geef dat ook aan he! Wat het alleen al met je doet dat je morgen naar ze toe moet. Het is heel illustratief.
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:07:

[...]

omdat jullie al een groepje zijn en ik zomaar zonder kloppen binnen ben komen vallen enzo Ik ben eergisteren komen binnenvallen . Met open armen ontvangen !
AAAAHAHHAHA ik heb die lullo opgenomen kunnen jullie meegenieten. Het valt nog mee in mijn filmpje want het kind gilt niet.
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:22:

de rechtse is helaas niet meer onder ons, hij is 19 jaar oud geworden, maar 2 jaar geleden overleden

De linkse is dus mijn nog levende monstertje

[afbeelding]Aaaah wat een lieve proetels <3 !
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:06:

Mijn therapeut heeft ook al aangegeven dat ik zeer minimaal belastbaar ben, ik heb haar toestemming gegeven om gegevens uit te wisselen met mijn werk. Wat fijn is want ze is op mijn hand.Erop staan dat ze dit rapport overnemen! Het gaat om jouw leven. Te snel aan het werk betekent dat je herstel nog langzamer zal gaan. Dus ze kunnen je beter de tijd gunnen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 19:10:

AAAAHAHHAHA ik heb die lullo opgenomen kunnen jullie meegenieten. Het valt nog mee in mijn filmpje want het kind gilt niet.Ja dat kind gilt natuurlijk normaal omdat zijn pa stil moet zijn! niet om aan te horen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 17:40:

Volgens mij sta ik bij iedereen onder de negeer. Nee hoor lieverd
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:41:

Nou ik wil de BBQ wel een keer aansteken hoor voor dit niet-groepje maar niemand gaat dat pokke eind rijden Na 16 augustus reis ik op vrijdag avond gratis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven