Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 17:57:

[...]

Hint hint!

Ja ik was dus ff theeleuten en ik heb aan de voorkant van mijn huis een balkon bij de slaapkamer. En dus weer een Grump blunder want mijn kat zat op dat balkon en ik wilde niet dat hij naar beneden zou springen dus ik roep "ik hou je in de gaten kreng ik hou je in de gaten" . Begint mijn vriendin te gieren want bij de buren was net een chagrijnige puber een huis aan huis blaadje aan het bezorgen en die dacht dat ik het tegen haar had

Whoehahaha! Wat een timing!

Nog steeds klusherrie? Zit wel lekker mee zeg.
Wow 5 pm's? Durf ik te kijken? Straks is het allemaal haatmail.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 18:03:

[...]

Whoehahaha! Wat een timing!

Nog steeds klusherrie? Zit wel lekker mee zeg.Hij is tussendoor weggeweest want er kwam kraamvisite en nu is hij met de kit(ler) spuit bezig maar de deur moet nog en hij heeft het kleine raampje onderin kapot getikt so to be continued!
Ehm....bij Kitler spuit heb ik toch echt hele andere associaties eigenlijk....
HAAAAAHAHAHHA Ik zie nu dus dankzij jou voor me dat hij dat beest als een knijpkat gebruikt

En dan trekt ie dat sippe hoofd erbij. Want manlief vindt Adolfje een sipperd en een homo (ik quote ik verzin dit soort uitspraken niet). Omdat hij altijd bang is voor dingen en dan loeihard miauwend naar me toe komt zo van Hellupie Hullepie

Ik plak hier een filmpje van een Kitler van hetzelfde ras als die van mij. Identiek stemgeluid ook al is hij het niet.

https://www.youtube.com/watch?v=1pY_ora7e1Q
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 17:15:

[...]

Arme God, die heeft hier en daar écht een steekje laten vallen.Die arme man heeft het gewoon hartstikke druk logisch dat hij af en toe een steekje laat vallen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 17:20:

Mijn partner heeft ook zo'n idioot achterlijke vriend. Als je daarmee een gesprek probeert (met de nadruk op probeert!) te voeren, voel je je hersencellen spontaan zelfmoord plegen.

Zou verboden moeten worden, zoveel idioterie!

(Ben het huishouden aan het doen, word ik altijd agressief van )
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 17:57:

[...]

Hint hint!

Ja ik was dus ff theeleuten en ik heb aan de voorkant van mijn huis een balkon bij de slaapkamer. En dus weer een Grump blunder want mijn kat zat op dat balkon en ik wilde niet dat hij naar beneden zou springen dus ik roep "ik hou je in de gaten kreng ik hou je in de gaten" . Begint mijn vriendin te gieren want bij de buren was net een chagrijnige puber een huis aan huis blaadje aan het bezorgen en die dacht dat ik het tegen haar had
Ach, wie weet houdt het, er zijn ook nog nooit kittens zomaar uit elkaar gevallen, dus goede lijm is het wel.

Als ie idd als knijpkat wordt gebruikt, snap ik dat ie zo blaat. Het lijkt wel een geit!

Kitler de schijtgeiterd

(Ik ga 'm steeds leuker vinden)
quote:charlottew88 schreef op 18 juli 2015 @ 18:24:

[...]

Die arme man heeft het gewoon hartstikke druk logisch dat hij af en toe een steekje laat vallen.Da's waar, maar hij maakt er momenteel wel een mega zooitje van. Zeker ook last van vakantie stress.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 18:17:

HAAAAAHAHAHHA Ik zie nu dus dankzij jou voor me dat hij dat beest als een knijpkat gebruikt

En dan trekt ie dat sippe hoofd erbij. Want manlief vindt Adolfje een sipperd en een homo (ik quote ik verzin dit soort uitspraken niet). Omdat hij altijd bang is voor dingen en dan loeihard miauwend naar me toe komt zo van Hellupie Hullepie

Ik plak hier een filmpje van een Kitler van hetzelfde ras als die van mij. Identiek stemgeluid ook al is hij het niet.

https://www.youtube.com/watch?v=1pY_ora7e1QJezus wat een geluid!
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 18:31:

[...]

Jezus wat een geluid!

Dit gaat dus de hele dag zo door

- als hij eten wil

- als zijn bak vol zit maar hij denkt desondanks toch dat hij eten wil

- als hij schrikt van zijn eigen schaduw

- als ik te lang op de plee zit en hij wil aandacht

- als ik in bad zit en hij mag niet naar binnen

- als de andere katten hem pesten
kak filmpie doet t niet
You can use this link to share this video with anyone, even if they don't have a Facebook account. Anyone with the link will be able to see your video.

Dit zegt failbook maar als ik dan op de link klik doet hij het niet :(
Ik ga ff klooien met een youtube account bouwen vanaaf
Ok dat lukt dus ook niet maar is dit zichtbaar?

De Zoon van Kitler

Voedertijd voor Kitler en zijn vriendjes

Kitler heeft nog steeds honger
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 19:40:

Ok dat lukt dus ook niet maar is dit zichtbaar?

De Zoon van Kitler

Voedertijd voor Kitler en zijn vriendjes

Kitler heeft nog steeds honger Jouw katten zijn echt cool!
Ja helaas is dat kleintje in de plant er dus niet meer. Man man man wat een drama was dat zeg. Zo ziek was die :(
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 19:51:

Ja helaas is dat kleintje in de plant er dus niet meer. Man man man wat een drama was dat zeg. Zo ziek was die :(
Ja en toen ik de fokster contactte liet ze me gewoon stikken. Dus heb ik de dekkater eigenaresse een berichtje gestuurd en zo is paps (kitler) in mijn leven gekomen. Ik mocht hem overkopen van haar
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 19:51:

Ja helaas is dat kleintje in de plant er dus niet meer. Man man man wat een drama was dat zeg. Zo ziek was die :(Wat erg dat ie zo ziek werd en er niet meer is
"Hij vindt je ook lekker"

Ja duh! Hij is homo
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 19:55:

[...]

Wat erg dat ie zo ziek werd en er niet meer is Ja hij had FIP of iets erfelijks en is toen hij 6 maanden was doodziek geworden en niet meer opgeknapt. In het filmpje (een van de laatste waar hij nog beetje normaal op kon doen) zie je al dat zijn oogjes 'raar' staan door de infectie. Hij was nog een klein kitten dus ik ben heel blij met Kitler want nu heb ik een beetje een idee hoe hij als volwassen stoere (nou ja stoer...) kater zou zijn geworden. Alleen de vlekjes zitten anders maar verders 2 druppels water.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 19:52:

Ja en toen ik de fokster contactte liet ze me gewoon stikken. Dus heb ik de dekkater eigenaresse een berichtje gestuurd en zo is paps (kitler) in mijn leven gekomen. Ik mocht hem overkopen van haar

Aah dat is lief! Was hij al veel ouder dan?

Ik heb geluk gehad dat mijn katjes nog leven want toen zij ziek werden, geen contact meer mee te krijgen. Er alles tegenaan gegooid bij de da en kans was voor de ene 20% en de ander 40% om het te overleven . En wat bleek later dat zij wisten dat ze ziek waren. Kosten niet weten te verhalen maar gelukkig heb ik ze nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven