Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 19:59:

"Hij vindt je ook lekker"

Ja duh! Hij is homo Hier vonden ze elkaar nog leuk. Nu is de bruine dame zijn vriendinnetje en zijn de katers 'stinkbeesten die op Marktplaats moeten'.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:00:

[...]

Hier vonden ze elkaar nog leuk. Nu is de bruine dame zijn vriendinnetje en zijn de katers 'stinkbeesten die op Marktplaats moeten'.Neeeeeeee ze zijn veel te cool voor marktplaats!
Trouwens oprechte vraag maar heeft er iemand op dit topic ooit ook maar iets gesnapt van Het Spuugpaleis? Ik heb eens wat dingen doorgelezen maar kon er totaal geen touw aan vast knopen. Niet dat dit topic nou echt ergens over gaat maar toch ik ben zo benieuwd of mijn hersens gewoon mismaakt zijn omdat ik het niet snap.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:07:

Trouwens oprechte vraag maar heeft er iemand op dit topic ooit ook maar iets gesnapt van Het Spuugpaleis? Ik heb eens wat dingen doorgelezen maar kon er totaal geen touw aan vast knopen. Niet dat dit topic nou echt ergens over gaat maar toch ik ben zo benieuwd of mijn hersens gewoon mismaakt zijn omdat ik het niet snap.Nee ik begrijp er ook helemaal niets van. Net als denk ik 99% van de populatie hier. Heeft volgens mij niets met je intellect te maken .
Snap het ook niet. Jammer, want het lijkt me wel grappig.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:00:

[...]

Hier vonden ze elkaar nog leuk. Nu is de bruine dame zijn vriendinnetje en zijn de katers 'stinkbeesten die op Marktplaats moeten'.Juist....Meneer Grump is overduidelijk geen homo. Is dat ook weer opgehelderd.

Ah gossie, Marruktplaats
De katten zijn boos omdat ik de kattenbak nog niet gekuist heb.

SCHIJT DAN OOK NIET ZOVEEL OP 1 DAG, STINKERDS!
Mijn god had ik al eens gezegd hoe geweldig leuk mijn stiefkinderen zijn?

Situatieschets, we zitten gewoon te eten niks bijzonders. Zegt die van 8 zonder énige aanleiding ineens keihard:

"Als er oorlog komt.... ZANDZAKKEN!!!"

Euh wat?
Spuugpaleis is totale abacadabra voor me.

Er is inmiddels weer een nieuwe.
Maar wat ik dus zo knap vind is dat ze zo eensgezind zijn in hun abacadabra. Alsof het een eigen bewustzijn heeft ofzo.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:14:

Situatieschets, we zitten gewoon te eten niks bijzonders. Zegt die van 8 zonder énige aanleiding ineens keihard:

Euh wat?Whoehahaha!
Waar is Stora eigenlijk gebleven? Die heb ik al heel lang niet meer gelezen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:14:

Euh wat?Dat doe ik ook vaak Vriend wordt er zot van
Oh de TerrorBuurman is ook weer los hoor!

"We gaan lekker een paar dagen naar Preston Palaaaace. JA. Papa papa gaat met jullie naar Preston Palllaaace! Lekker lang. JA. JA. LEUHEUH HE!"
Zou zo maar kunnen, voor mij zijn het een berg niet op elkaar aansluitende posts. Totaal onduidelijk waar het nou over gaat. Maar wel knap idd want het loopt al even.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:18:

"We gaan lekker een paar dagen naar Preston Palaaaace. JA. Papa papa gaat met jullie naar Preston Palllaaace! Lekker lang. JA. JA. LEUHEUH HE!"Vooral dat " lekker lang" zou mijn welgemeende interesse hebben.
En ze zijn leuk om nog een andere reden:

Ik: "overbezorgdehoogbegaafdheidshooggevoeligheidsmama appt me of je morgen weer met haar zoontje wil spelen"

8 jarige : "Nee dat vind ik saai"

Ik "Oh ik dacht dat jullie vriendjes waren"

hij: "ja maar zijn moeder is vet irritant. Die zegt de hele tijd WAT GOED VAN JOU LIEVERD. Maar ik doe niks. Ik ben gewoon een kind. Dat haar kinderen nou niks kunnen en niet luisteren..."

Hij slaagt een zucht

14 jarige: "het is gewoon een zeikwijf"

ik:"lieve schat, al deel ik je gevoel compleet, sommige dingen mag je wel dénken maar niet hardop zéggen."
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 20:20:

[...]

Vooral dat " lekker lang" zou mijn welgemeende interesse hebben.Uhuh wij zaten al van YESSSSS!!!! op de bank. YESSS pleurstraal lekker heel snel op naar Preston Palace, en zak door het zwembad terwijl er net een stroomkabel in hangt.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:18:

"We gaan lekker een paar dagen naar Preston Palaaaace. JA. Papa papa gaat met jullie naar Preston Palllaaace! Lekker lang. JA. JA. LEUHEUH HE!"Almelòoooooooooooo
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 20:18:

Zou zo maar kunnen, voor mij zijn het een berg niet op elkaar aansluitende posts. Totaal onduidelijk waar het nou over gaat. Maar wel knap idd want het loopt al even.Wij zijn ook lekker op dreef zo. Met al 14 pagina's ongein. Ik had nooit verwacht dat we elkaar zo lang aan de praat zouden houden! Wanneer is de meeting?
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:21:

En ze zijn leuk om nog een andere reden:

Ik: "overbezorgdehoogbegaafdheidshooggevoeligheidsmama appt me of je morgen weer met haar zoontje wil spelen"

8 jarige : "Nee dat vind ik saai"

Ik "Oh ik dacht dat jullie vriendjes waren"

hij: "ja maar zijn moeder is vet irritant. Die zegt de hele tijd WAT GOED VAN JOU LIEVERD. Maar ik doe niks. Ik ben gewoon een kind. Dat haar kinderen nou niks kunnen en niet luisteren..."

Hij slaagt een zucht

14 jarige: "het is gewoon een zeikwijf"

ik:"lieve schat, al deel ik je gevoel compleet, sommige dingen mag je wel dénken maar niet hardop zéggen."
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 20:21:

[...]

Almelòoooooooooooo

Héngelòoooooooooooooooooo

Ik hoop dat ik niemand boos maak maar ik vind het altijd een beetje een apart accent zullen we maar zeggen.
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 20:23:

[...]

Volgens mij zou ik best een coole moeder kunnen zijn.... whahaha
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:23:

[...]

Héngelòoooooooooooooooooo

Ik hoop dat ik niemand boos maak maar ik vind het altijd een beetje een apart accent zullen we maar zeggen.Coòooooooolààaaaaaaaaaa
Dat kind is geniaal! Én heeft duidelijk veel mensenkennis. Zit me rot te lachen hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven