Kitlers
zaterdag 18 juli 2015 om 20:07
Trouwens oprechte vraag maar heeft er iemand op dit topic ooit ook maar iets gesnapt van Het Spuugpaleis? Ik heb eens wat dingen doorgelezen maar kon er totaal geen touw aan vast knopen. Niet dat dit topic nou echt ergens over gaat maar toch ik ben zo benieuwd of mijn hersens gewoon mismaakt zijn omdat ik het niet snap.
zaterdag 18 juli 2015 om 20:10
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:07:
Trouwens oprechte vraag maar heeft er iemand op dit topic ooit ook maar iets gesnapt van Het Spuugpaleis? Ik heb eens wat dingen doorgelezen maar kon er totaal geen touw aan vast knopen. Niet dat dit topic nou echt ergens over gaat maar toch ik ben zo benieuwd of mijn hersens gewoon mismaakt zijn omdat ik het niet snap.Nee ik begrijp er ook helemaal niets van. Net als denk ik 99% van de populatie hier. Heeft volgens mij niets met je intellect te maken .
Trouwens oprechte vraag maar heeft er iemand op dit topic ooit ook maar iets gesnapt van Het Spuugpaleis? Ik heb eens wat dingen doorgelezen maar kon er totaal geen touw aan vast knopen. Niet dat dit topic nou echt ergens over gaat maar toch ik ben zo benieuwd of mijn hersens gewoon mismaakt zijn omdat ik het niet snap.Nee ik begrijp er ook helemaal niets van. Net als denk ik 99% van de populatie hier. Heeft volgens mij niets met je intellect te maken .
zaterdag 18 juli 2015 om 20:13
zaterdag 18 juli 2015 om 20:16
zaterdag 18 juli 2015 om 20:16
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:14:
Mijn god had ik al eens gezegd hoe geweldig leuk mijn stiefkinderen zijn?
Situatieschets, we zitten gewoon te eten niks bijzonders. Zegt die van 8 zonder énige aanleiding ineens keihard:
"Als er oorlog komt.... ZANDZAKKEN!!!"
Euh wat?Dat doe ik ook vaak Vriend wordt er zot van
Mijn god had ik al eens gezegd hoe geweldig leuk mijn stiefkinderen zijn?
Situatieschets, we zitten gewoon te eten niks bijzonders. Zegt die van 8 zonder énige aanleiding ineens keihard:
"Als er oorlog komt.... ZANDZAKKEN!!!"
Euh wat?Dat doe ik ook vaak Vriend wordt er zot van
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 18 juli 2015 om 20:20
zaterdag 18 juli 2015 om 20:21
En ze zijn leuk om nog een andere reden:
Ik: "overbezorgdehoogbegaafdheidshooggevoeligheidsmama appt me of je morgen weer met haar zoontje wil spelen"
8 jarige : "Nee dat vind ik saai"
Ik "Oh ik dacht dat jullie vriendjes waren"
hij: "ja maar zijn moeder is vet irritant. Die zegt de hele tijd WAT GOED VAN JOU LIEVERD. Maar ik doe niks. Ik ben gewoon een kind. Dat haar kinderen nou niks kunnen en niet luisteren..."
Hij slaagt een zucht
14 jarige: "het is gewoon een zeikwijf"
ik:"lieve schat, al deel ik je gevoel compleet, sommige dingen mag je wel dénken maar niet hardop zéggen."
Ik: "overbezorgdehoogbegaafdheidshooggevoeligheidsmama appt me of je morgen weer met haar zoontje wil spelen"
hij: "ja maar zijn moeder is vet irritant. Die zegt de hele tijd WAT GOED VAN JOU LIEVERD. Maar ik doe niks. Ik ben gewoon een kind. Dat haar kinderen nou niks kunnen en niet luisteren..."
Hij slaagt een zucht
ik:"lieve schat, al deel ik je gevoel compleet, sommige dingen mag je wel dénken maar niet hardop zéggen."
zaterdag 18 juli 2015 om 20:21
zaterdag 18 juli 2015 om 20:22
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 20:18:
Zou zo maar kunnen, voor mij zijn het een berg niet op elkaar aansluitende posts. Totaal onduidelijk waar het nou over gaat. Maar wel knap idd want het loopt al even.Wij zijn ook lekker op dreef zo. Met al 14 pagina's ongein. Ik had nooit verwacht dat we elkaar zo lang aan de praat zouden houden! Wanneer is de meeting?
Zou zo maar kunnen, voor mij zijn het een berg niet op elkaar aansluitende posts. Totaal onduidelijk waar het nou over gaat. Maar wel knap idd want het loopt al even.Wij zijn ook lekker op dreef zo. Met al 14 pagina's ongein. Ik had nooit verwacht dat we elkaar zo lang aan de praat zouden houden! Wanneer is de meeting?
zaterdag 18 juli 2015 om 20:23
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:21:
Hij slaagt een zucht
Hij slaagt een zucht