Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Bob de bouwer
Grrrrr.

Kan mijn gsm niet online herladen (website doet het niet) en ben veel te lui om naar de winkel te gaan.

Das kak
Hier appt net een vriendin dat ze onderweg is. Terwijl het huis 1 grote oorlogszone is vol stof en ik niet de zon in mag, er niks in huis is en ik nog te lui ben geweest na 4 uur slaap om een BH aan te trekken my god wat voel ik me momenteel aantrekkelijk en een goeie vriendin

Het huis is hier ook een bende, dus je bent niet alleen (ik moet straks toch echt even opruimen )
Ik app manlief net hoe ik erbij zit en hij zegt "tering jij bent echt een ranzig wijf, zeker ook nog niet je tanden gepoetst"

Ehm
Kak! Morgen is het ons jubileum, en ik heb geen cadeau
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 13:26:

Hier appt net een vriendin dat ze onderweg is. Terwijl het huis 1 grote oorlogszone is vol stof en ik niet de zon in mag, er niks in huis is en ik nog te lui ben geweest na 4 uur slaap om een BH aan te trekken my god wat voel ik me momenteel aantrekkelijk en een goeie vriendin Een goede vriendin accepteert je zoals je bent.....Ook zonder BH
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 13:49:

Kak! Morgen is het ons jubileum, en ik heb geen cadeau Geen jubileumcadeau Dat wordt scheiden. Er zijn relaties gestrand om minder.
Proberen om nu nog snel iets te bedenken
Het is hier zo stil.
Dus, de OP.

Strafkamp waar iedereen zijn katten in kan opsluiten? (En als je geen kat hebt, een kat kunt kiezen die je leuk/mooi vindt)
Zwarte heksenkater (met borsthaar) meldt zich!
God, sommige mensen zo zijn achterlijk dat je je afvraagt hoe ze onthouden dat ze moeten ademhalen...
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 17:11:

God, sommige mensen zo zijn achterlijk dat je je afvraagt hoe ze onthouden dat ze moeten ademhalen...

Arme God, die heeft hier en daar écht een steekje laten vallen.
Mijn partner heeft ook zo'n idioot achterlijke vriend. Als je daarmee een gesprek probeert (met de nadruk op probeert!) te voeren, voel je je hersencellen spontaan zelfmoord plegen.

Zou verboden moeten worden, zoveel idioterie!

(Ben het huishouden aan het doen, word ik altijd agressief van )

Dat huishouden zou tegelijk met de idioterie verboden moeten worden wat mij betreft
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 17:30:

Dat huishouden zou tegelijk met de idioterie verboden moeten worden wat mij betreft +100000
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 17:11:

Hint hint!

Ja ik was dus ff theeleuten en ik heb aan de voorkant van mijn huis een balkon bij de slaapkamer. En dus weer een Grump blunder want mijn kat zat op dat balkon en ik wilde niet dat hij naar beneden zou springen dus ik roep "ik hou je in de gaten kreng ik hou je in de gaten" . Begint mijn vriendin te gieren want bij de buren was net een chagrijnige puber een huis aan huis blaadje aan het bezorgen en die dacht dat ik het tegen haar had
Ik zat overigens op dat balkon want:

-schaduw

-geen herrie van de klusjestaferelen
En een cadeau?

Halleaauu he is looking at it!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven