Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Thermometer in je gat ! Ik word waarschijnlijk wel zo'n meteniswetenmiep. Ik zou zelfs betreffende zwanger raken nog last hebben van faalangst en stress .

Maar jouw manier lijkt me de betere Grump .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:54:

Hier is trouwens dat jenkelkind van de terror buurman al een uur aan het gillen in de tuin. Zijn ze nou nog niet naar Preston Palace??? Almelòoooooooooooo
Allereerst

Is Kia nog onder ons? (klinkt alsof ze dood is, maar jullie snappen wat ik bedoel toch? )

Heb je al een jubileumcadeau Doro?

Hoe is het met jullie hier?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:56:

Thermometer in je gat ! Ik word waarschijnlijk wel zo'n meteniswetenmiep. Ik zou zelfs betreffende zwanger raken nog last hebben van faalangst en stress .

Maar jouw manier lijkt me de betere Grump .Kindje maken zonder al die methodes is Veeeeeel leuker!
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 18:12:

Wow 5 pm's? Durf ik te kijken? Straks is het allemaal haatmail. SPAM
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:56:

[...]

Ik ben bij nieuwe mensen altijd zwanger want ik drink niet. En ja dertiger en carrière gemaakt dus als je niet drinkt ben je zwanger .

Rete vervelend lijkt me dat! Dan maar druivensap in een wijnglas ?

Tis dat dame in kwestie en ik samen altijd radlertjes drinken dat dit afwijkend is . En ze is net getrouwd.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 11:57:

Allereerst

Is Kia nog onder ons? (klinkt alsof ze dood is, maar jullie snappen wat ik bedoel toch? )

Heb je al een jubileumcadeau Doro?

Hoe is het met jullie hier? Uhm ja ik ben er nog, hoezo klinkt dat zo?
HAHAHaHAH spammerts
Ok even iets raars.

Soms wijzig ik een bericht en dan komt er geen zwarte balk. Ik dacht dat dit kwam omdat ik het heel snel wijzigde. Maar nu is er toch een zwarte balk terwijl ik laatst een post nog flink aanpaste na een half uur en er toen geen zwart balkje kwam.

Who solves the mystery?
Heb ik soms ook Grump.. Raar he?
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:59:

Ok even iets raars.

Soms wijzig ik een bericht en dan komt er geen zwarte balk. Ik dacht dat dit kwam omdat ik het heel snel wijzigde. Maar nu is er toch een zwarte balk terwijl ik laatst een post nog flink aanpaste na een half uur en er toen geen zwart balkje kwam.

Who solves the mystery?
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 18:17:

HAAAAAHAHAHHA Ik zie nu dus dankzij jou voor me dat hij dat beest als een knijpkat gebruikt

En dan trekt ie dat sippe hoofd erbij. Want manlief vindt Adolfje een sipperd en een homo (ik quote ik verzin dit soort uitspraken niet). Omdat hij altijd bang is voor dingen en dan loeihard miauwend naar me toe komt zo van Hellupie Hullepie

Ik plak hier een filmpje van een Kitler van hetzelfde ras als die van mij. Identiek stemgeluid ook al is hij het niet.

https://www.youtube.com/watch?v=1pY_ora7e1Q

Jeetje....Wat ehhh, praat de kat veel van de film

Is Kitler niet gewoon een huilie?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:58:

[...]

Rete vervelend lijkt me dat! Dan maar druivensap in een wijnglas ? Doe ik op conferenties enz wel scheelt een hoop gezeik.

Tis dat dame in kwestie en ik samen altijd radlertjes drinken dat dit afwijkend is . En ze is net getrouwd.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 19:40:

Ok dat lukt dus ook niet maar is dit zichtbaar?

De Zoon van Kitler

Voedertijd voor Kitler en zijn vriendjes

Kitler heeft nog steeds honger

Doet ut nie

Of heb je ze vanaf gehaald ivm privaasie?
Nee ik heb ze er niet afgehaald dus ik snap het ook niet. De rest heeft ze toch wel kunnen zien?

Ik ga ff kijken wat er aan de hand is.
Ik krijg zelfde foutmelding hold on
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 19:51:

Ja helaas is dat kleintje in de plant er dus niet meer. Man man man wat een drama was dat zeg. Zo ziek was die :(

Gelukkig heb je nu papa in huis
Hahaha die stem! Mwèèėèuwwww!
De zoon van Kitler
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:07:

Trouwens oprechte vraag maar heeft er iemand op dit topic ooit ook maar iets gesnapt van Het Spuugpaleis? Ik heb eens wat dingen doorgelezen maar kon er totaal geen touw aan vast knopen. Niet dat dit topic nou echt ergens over gaat maar toch ik ben zo benieuwd of mijn hersens gewoon mismaakt zijn omdat ik het niet snap.Ik stelde die vraag ook.....Wat is het spuugpaleis?
ik denk dat die links maar een bepaalde tijd open blijven staan ofzo...geen idee hoe dat zit. Huh Enora doet hij het bij jou wel?
lucht alarmpjes
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:05:

De zoon van Kitler Deze doet het bij mij.
Dat laatste filmpje wel. De foto's niet. Wat een dropje en wat vreselijk dat je hem hebt verloren. Dat doet zo'n pijn.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 20:21:

En ze zijn leuk om nog een andere reden:

Ik: "overbezorgdehoogbegaafdheidshooggevoeligheidsmama appt me of je morgen weer met haar zoontje wil spelen"

8 jarige : "Nee dat vind ik saai"

Ik "Oh ik dacht dat jullie vriendjes waren"

hij: "ja maar zijn moeder is vet irritant. Die zegt de hele tijd WAT GOED VAN JOU LIEVERD. Maar ik doe niks. Ik ben gewoon een kind. Dat haar kinderen nou niks kunnen en niet luisteren..."

Hij slaagt een zucht

14 jarige: "het is gewoon een zeikwijf"

ik:"lieve schat, al deel ik je gevoel compleet, sommige dingen mag je wel dénken maar niet hardop zéggen."

Amen to that!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven