Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:[message=19331397,noline]GrumpyCat2

Links niet quoten ik haal ze weer weg. En wat praat ik tegen die beesten OMG Das normaal. Ze praten toch terug of niet dan!
Hij apporteert! Wat gaaaaf!
Is een cinnmonpoint Enora. Hij woont nu ergens anders nadat zijn moeder overleed en zijn zus alleen overbleef. Ondertussen had hij voortdurend ruzie met Kitler dus dit was voor iedereen de beste oplossing.

De chocpoint is overleden vrij plotseling.
Oh, my bad, dacht dat dat red was. Fijn dat ie een ander fijn plekje heeft bij zijn zusje.

What happened to the chocpoint?

Stoeien jullie katten ook zo veel?
Chocpoint was een heel sip geval. Die heb ik meer dood dan levend uit het asiel gehaald en nog 3 mooie jaren mogen geven tot hij ineens benauwd werd, vocht in zijn borstholte bleek te hebben en binnen een dag overleed.
Djeez Grump, kittywise zat het je niet mee. Gelukkig heeft ie nog happy mogen zijn bij jou.
Hij was echt mijn kattenliefde van mijn leven. Niemand wilde hem. Hij zou afgemaakt worden. Heeft 2 weken erover gedaan voor hij fatsoenlijk kon springen en op zijn poten kon staan na een half jaar in een klein hokje gezeten te hebben omdat hij zogenaamd niet bij andere katten kon.

Mijn beste vriendin zei altijd Het is geen kat maar een klein mensje. Uit alles bleek dat hij me begreep. Als eerbetoon heb ik een loeigrote tattoo laten zetten van m.
Aangezien ik niet kan meekletsen over katten:

Oh, lekkere timing van mij. Sorry, Grumpy. Arme Chocpoint.
Sippie in het asiel waar ik hem vandaan heb. Ze hadden hem hier even loslopen zodat ik kennis met hem kon maken.

en weer een poef
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 21:32:

Ik wil een nieuwe tattoo.

Ik twijfel tussen

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Alhoewel deze ook wel lekker duister is

[afbeelding]Zijn er serieus mensen die tattoo's van grump nemen?????
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 12:36:

[...]

Zijn er serieus mensen die tattoo's van grump nemen?????Ja :-D en ik ben er ook rustig gek genoeg voor heur
Djeez, welk asiel was dat? Je ziet aan zijn hele lichaamstaal dat dit echt niet goed gaat.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 21:45:

[afbeelding]Die flaporen!
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 12:34:

Oh, lekkere timing van mij. Sorry, Grumpy. Arme Chocpoint. Hahhaha gooi gewoon andere dingen ertussen hoor en het is inmiddels wel gesleten. Hij is nu 4 jaar dood.
Leuke tattoo's ! Moeilijk kiezen idd!
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 12:37:

Djeez, welk asiel was dat? Je ziet aan zijn hele lichaamstaal dat dit echt niet goed gaat.Dit was tijdens de eerste ontmoeting toen hij daar al een half jaar zat weg te kwijnen. Asiel was prachtig hoor dus ik vind het niet netjes om ze door het slijk te halen. Maar siamezen hebben liefde en constante aandacht nodig anders verleppen ze.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 12:37:

[...]

Die flaporen! Instantly in love!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:38:

[...]

Dit was tijdens de eerste ontmoeting toen hij daar al een half jaar zat weg te kwijnen. Asiel was prachtig hoor dus ik vind het niet netjes om ze door het slijk te halen. Maar siamezen hebben liefde en constante aandacht nodig anders verleppen ze.okay, fijn dat het asiel verder wel top was. Ja, sia's zijn veeleisend he?
Het was ook niet hun beleid om dieren een spuitje te geven maar omdat hij zo zat weg te teren overwogen ze het serieus als optie. Ik had meteen een band met hem en ik ben blij dat hij 3 mooie jaren heeft gehad.
Ik lig hier in een deuk om de pixelbevalling en de streken van Grump op secondlife
Inderdaad als je geen zin hebt ik een kat die constant tegen je loopt te blaten en ALTIJD op schoot wil dan moet je geen siam nemen. Alhoewel Kitler de enige is die hier lawaaierig is. Dikkie mekkert alleen als ie eten wil.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 12:40:

Ik lig hier in een deuk om de pixelbevalling en de streken van Grump op secondlife En ik lig in een deuk door de vertraging op de lijn omdat je een dag of 2 achter loopt LOL LOL
Maare misschien maar even een change of subject voor Ikea voordat onze haarballen haar wegjagen uit dit topic? Wat kunnen we voor je betekenen om je verblijf hier wat aangenamer te maken?
https://m.youtube.com/watch?v=4XW-ZAbLF7w Dit was in de eerste week dat ze samen waren. Die kleine was zo'n ukkie nog!

Vraag me regelmatig af hoe B was als kitten. Jammer dat ik dat nooit zal weten.

Dit was in de beginfase nog. B duidelijk geïnteresseerd, maar nog niet helemaal overtuigd . https://m.youtube.com/watch?v=eAFg7QhM2ZI

zo schattig ook hoe B nog even zekerheid komt halen bij mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven