Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 15:14:

Wilde net zeggen, jij zal op z'n minst leuker zijn ^^ !Dubbel zo leuk (en dubbel zo breed)
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:17:

[...]

Dubbel zo leuk (en dubbel zo breed)Ik blijf erbij. Ik vind je een prachtvrouw.
Whaaa! Al het leuks gemist
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 15:16:

Heerlijk, jullie afleiding dames . Heel fijn dit. Denken jullie dat ik het kan maken om morgen aan de gyn te vragen dat zij/haar secretaresse met het erasmus belt?Ja dat kun je. Ik zou het zelfs eisen. Het is wel klaar nu
Ja daarom ging ik ook grappige dingen plakken Enora om je beetje af te leiden fijn dat het gelukt is.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:17:

[...]

Dubbel zo leuk (en dubbel zo breed)Klets niet zo raar! Je bent hartstikke leuk!
Wat is dit toch eigenlijk een vredelievend topic vol lieve mensen geworden. Weinig zwartgalligs aan maar Im luvin ittt
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 15:23:

[...]

Klets niet zo raar! Je bent hartstikke leuk!Ik ben een vrouw van bijna 100 kilo dus die zeiken al snel over zichzelf he
Die brony!!!! Maare die docu is wel een aanrader ik heb nu zowaar begrip voor het fenomeen terwijl ik ze eerst liep uit te lachen om hun hoge Internet Gekkie gehalte.
Implantosaurus , wat errug!!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:24:

Wat is dit toch eigenlijk een vredelievend topic vol lieve mensen geworden. Weinig zwartgalligs aan maar Im luvin itttJullie zijn katjes .. Uh ik bedoel schatjes !
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:24:

[...]

Ik ben een vrouw van bijna 100 kilo dus die zeiken al snel over zichzelf he Zo zie je er op de foto echt niet uit hoor.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:25:

Die brony!!!! Maare die docu is wel een aanrader ik heb nu zowaar begrip voor het fenomeen terwijl ik ze eerst liep uit te lachen om hun hoge Internet Gekkie gehalte.Werkelijk? Welke docu dan?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 15:28:

[...]

Werkelijk? Welke docu dan?Op Netflix staat een docu over Bronies
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 15:28:

[...]

Jullie zijn katjes .. Uh ik bedoel schatjes !We kunnen ook kattig worden.
Oh die met Gordon Ramsay OMG haha racist fuck LOL
Als het te ver gaat even gillen aub
OMG hhahhahahahahahaha zo flauw dit It is so wrong it becomes right if ya know what I mean.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven