Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hahaha jullie zijn erg!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:33:

Oh die met Gordon Ramsay OMG haha racist fuck LOLI de echte Gordon
Er zitten plaatjes tussen waardoor ik van mezelf versteld sta dat ik er om kan lachen. Lang leve EMDR! Maar ik heb ook zeer zwarte humor en als iets grappig bedoeld is val ik er nie zo snel over.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 15:41:

[afbeelding]Hé! Da's onze heksenkater!
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 15:41:

[afbeelding]
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 15:40:

Er zitten plaatjes tussen waardoor ik van mezelf versteld sta dat ik er om kan lachen. Lang leve EMDR! Maar ik heb ook zeer zwarte humor en als iets grappig bedoeld is val ik er nie zo snel over.Gelukkig, ik dacht laat ik het even zeggen want dan stop ik. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, wel wat gevoelige onderwerpen. Maar ben ik er klaar mee voor nu , ik val bijna in slaap .
Ja die dingen zijn geen issue meer dus plak maar lekker door hoor!

Tot vanavond
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 23:04:

Wat is jullie rare tic/verzamelfetisj?

-eten, zowel intern als extern

-stof

-sokken
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 23:23:

Hier dus Allstars en Grumpycat spullen. Begonnen als een geintje maar heb al aardig wat.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Heb je die window cling nou gekocht?
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 15:49:

[...]

Heb je die window cling nou gekocht?Yup maar nog geen berichtje dat ie af te halen is!!
Ik kan ook erg goed tegen foute grappen. Geen enkel probleem hier .

Ik verzamel lelijke oude kopjes. Bij voorkeur met lelijke gouden randjes .
Wat da fak ik bestelde die zooi en het zou 3-5 werkdagen duren en nu staat er ineens dat het 31-7 pas komt. Aangezien ik ook tentharingen had besteld om Het Strafkamp Gaas goed mee vast te zetten in de grond ben ik nu niet blij.
Vind foute grappen juist vaak de grappigste, zal wel iets over mijn karakter zeggen

Elona, dat heet "brocante", erg hip tegenwoordig.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 00:55:

Hey meelezertjes, laat eens iets van jullie horen! Lijkt me leuk Geen nood, ik blaf wel, maar bijt niet Ja
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 15:08:

Wat een mooi stel samen! grrmbl, gemist. ik was aan het werk
Echt wat de kak waarom moet dat nou weer 10 werkdagen duren het lijkt de webshop van H&M wel >.<
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 01:09:

[...]

Met mijn ex heb ik bijna een jaar gewacht (maar dat telt misschien niet, want ik was nog maagd).

Met vriend lag ik meteen in bed (hij wilde wachten, ik was degene die meteen hem naar bed sleurde, maar als je hem ziet zul je het wel snappen ).

En grappig genoeg was ik zekerder van huidige vriend.

Ergens vind ik het 'jammer' dat ik geen ONS heb gehad. Heb maar met 2 mannen het bed gedeeld, en met beiden duurde de relatie langer dan 5 jaar.

Langs de andere kant, na 5 jaar is ons seksleven nog steeds spannend en zeer bevredigend. Dus ik klaag niet

Een man die wilt wachten

Jij hebt er een stokje voor gestoken

Vindt je het jammer dat je geen ons ONS heb gehad of dat je niet meer meer(dere) mannen het bed gedeeld heb? Bed delen kan altijd, maar bepaalde activiteiten zou je vriend waarschijnlijk niet zo tof vinden.

Tot zover semi-serieus en dan weer flauw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven