Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 juli 2015 @ 16:45:

Jurk?! Dat is een oversized boerenkiel als je het mij vraagt.

Ja in een lelijk flets kleurtje.

Ik shop sowieso niet bij Wehkamp want elke keer als ik in de sale met mijn digitale mandje bij de kassa kom is de helft wat er in zat inmiddels uitverkocht. Dus dan ga je weer andere dingen uitzoeken (ik had een cadeaubon gekregen die ik zo goed mogelijk op wilde maken) en dan kom je weer bij de kassa en weer het zelfde riedeltje maar nu weer met artikelen die daarvoor nog wel in je mandje zaten. Giftig kan ik ervan worden. Pislink. Want in mijn hoofd had ik die leuke aankopen al in mijn kast hangen.

Er zou een limiet aan moeten zitten. En je zou een waarschuwing moeten krijgen zo van Na een halfuur verloopt je mandje. Ofzoiets. Nu kan je niet lekker op je gemakje koopjes snuffelen. Kutsite. Heb er boos over getwitterd en dan zeggen ze 'wat verveeeeeellllend voor je' maar het verandert niet. Nou dan krijgen ze mijn geld ook niet. Ga maar lekker failliet ofzo.
Dit is niet tall. Dit is een gewoon shirtje gedragen door iemand met een lang bovenlijf. Grrrrr....

quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 16:48:

Kun je niet elders afspreken?Nope. En tegenwoordig zit de arbo ook intern. Yaaaay (not)
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:30:

[...]

Ik ben er nog lang niet aan toe voor mijn gevoel en de arbeidsdeskundige zie ik morgen pas voor het eerst op advies van de Arbo arts om te kijken wat ik allemaal nog wel en niet kan. Maar het punt is dat ik altijd veel beter overkom bij die lui dan hoe ik me voel. En zodra er tijdsdruk bij komt kijken stort ik vrij snel weer in. Kijk nu ik thuis zit doe ik op zich een hoop (ook al zijn er ook dagen bij dat ik niet verder kom dan me aankleden en bankhangen) maar zodra ik om tijd x afspraak y heb en op tijd moet komen gaat het weer mis.

Zo hebben ze mijn klachten jarenlang onderschat omdat ik veelste vrolijk en monter overkom.

Ik schat zo in dat je het waarschijnlijk ook moeilijk vind om dat aan te geven dan, dat je beter/sterker/zelfverzekerder overkomt dan wat het werkelijk geval is. Gaat dat onbewust?

Het is kut, maar je helpt jezelf het meest als je een beetje bloot durft te geven. Schrijf even dit wat je zegt op een briefje en hou het bij de hand tijdens het gesprek morgen. Of geef het morgen aan de arbeidsdeskundige. Zet erbij dat je dit moeilijk vind. Zo krijg je hopelijk het begrip wat je nodig hebt en ziet hij/zij je beter zoals je bent.

En verder herken ik sterk wat je zegt. Ik weet dit sinds een paar jaar, daarvoor dacht ik altijd dat ik was zoals ik overkom, niet dus. Nu geef ik dat waar nodig is aan (zoals een sollicitatiegesprek oid) zodat mensen weten dat ik hiermee kamp.

En lang leve therapie Ik sta een tijdje op de wachtlijst, pffffff. Maar kan niet wachten om (hopelijk) constructief met mijzelf aan de slag te kunnen gaan.
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 16:46:

[...]

Haha, dat bedoel ik met een Rosanne. Wel lezen, niet reageren.

Maar ik vind dat dus heel moeilijk om niet te reageren waarom denk je dat ik me toch steeds laat zien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:32:

[...]

Eh huh? Ik heb niemand van de Kitlers op FB

Niet? Zo kwam het over.

Goede tip om een briefje mee te nemen.

Misschien kan je oefenen met je man.
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 16:54:

[...]

waarom denk je dat ik me toch steeds laat zien
Ik baal want man heeft niks geregeld voor de kinderen. Hij zou met me meegaan maar ik wil die kinderen niet daarbij hebben. Maar laat je ze thuis dan vechten ze elkaar de tent uit. Dus nu zit ik ruim 2 uur in totaal in de auto morgen voor weer een uurtje vermoeiend lullen met mensen die ik wel kan schieten op een plek waar ik niet wil zijn.

Ik ben maar kattenfilmpjes aan het kijken ter afleiding

Elvis de siamees
Wel een goede tip van Love om eea op papier te zetten. Dat je verbaal erg sterk overkomt is iets anders dan je zo voelen, en (makkelijk gezegd, sorry) dat is wat je moet zien over te brengen. Ik hoop echt dat je er uit komt, al is het dan maar voor voorlopig.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:47:

En mijn god wat ben ik geprikkeld vandaag echt grrrr ik lijk niks te kunnen hebben. Van de jammerende terrorbuurman in de tuin hiernaast tot de slome trol bij de kassa net tot hoe kak het forum vandaag werkt (heb al geklaagd in het bug topic) tot hoe langzaam de letters in het reactievak verschijnen terwijl ik qua type al een halve zin verder ben). Dat bedoel ik dus. Omdat ik morgen weer daar heen moet en het ook op kantoor is waardoor ik mensen onder ogen moet komen waar ik totaal geen zin in heb.... bah.

Ik wil niet en plein publique die afdeling over moeten ik wil ze zeggen dat ze de laptop die ik ga krijgen om alvast weer wat thuis te gaan werken in hun reet mogen stampen en ik wil de loterij winnen zodat ik nooit meer een dag hoef te werken.

Het is dat we op mans salaris alleen niet rondkomen anders was het gezien mijn verleden voor mijn gemoedsrust beter als ze me gewoon afkeuren en met rust laten.Komt het misschien ook door dat je tot laat op het topic "80 klanten" zat? Kan mij voorstellen dat je dan bijna uit je velletje klapt vd triggers
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 16:54:

[...]

waarom denk je dat ik me toch steeds laat zien

Waarom zou je niet reageren?

Vind het leuk dat je meepost! We kunnen wel wat vers bloed gebruiken
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Bottom line is gewoon dat ik niet wil en van de druk dat ik moet ga ik weer over de pis in mijn kop. Dus kom maar door met de kattenfilmpjes.
quote:ana_isabel schreef op 21 juli 2015 @ 17:01:

[...]

Komt het misschien ook door dat je tot laat op het topic "80 klanten" zat? Kan mij voorstellen dat je dan bijna uit je velletje klapt vd triggers Het ging goed daar. Tot die post van Hans. ~stopt vingers in oren en zingt lalalalalalalla~ want ik ben stoer en eroverheen jeweettog dus toegeven dat ik al de hele ochtend fantaseer over het omleggen van een zekere meneer die vrolijk rondloopt eh daar laat ik het ff bij.
Die kattentank van karton!!! OMG ik wil er een voor Kitler whahaha
hoezo houden katten niet van water?
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 17:01:

[...]

Vind het leuk dat je meepost! We kunnen wel wat vers bloed gebruiken omdat jullie al een groepje zijn en ik zomaar zonder kloppen binnen ben komen vallen enzo
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:07:

[...]

omdat jullie al een groepje zijn en ik zomaar zonder kloppen binnen ben komen vallen enzo Wuuuuuuuuuuuuuut, ik zit in een groepje???
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:07:

[...]

omdat jullie al een groepje zijn en ik zomaar zonder kloppen binnen ben komen vallen enzo Zo moet je het absoluut niet zien! Tenminste wat mij betreft is dit een topic waar iedereen mag meeschrijven zolang je maar niet midden in de nacht allemaal rare shit gaat lopen posten om de boel op te stoken. Ik hou zelf helemaal niet van die gesloten ons-kent-ons groepjes met inside humor waar alleen Het Groepje om kan lachen.
[quote]GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 16:59:

Ik baal want man heeft niks geregeld voor de kinderen. Hij zou met me meegaan maar ik wil die kinderen niet daarbij hebben. Maar laat je ze thuis dan vechten ze elkaar de tent uit. Dus nu zit ik ruim 2 uur in totaal in de auto morgen voor weer een uurtje vermoeiend lullen met mensen die ik wel kan schieten op een plek waar ik niet wil zijn.

Ik ben maar kattenfilmpjes aan het kijken ter afleiding

Jeetje, een uur heen en terug. Dan zit je net op de grens denk ik (van regio).

Ik ben in gedachten bij je Grump. En onthou, you can do it!!

OMFGGGGGG buurman

"in de maaaaaneschijn in de maaaaaaaaaaaaaaaaaahhahaaaaneschijnnnnnn"

En dat al 5x achter elkaar steeds harder

"en van je diiikkke diiikkke dikke tannteeeee"

Zegt mijn man heel droog "mama" .

Nu zit die peuter in de tuin te gillen KEEEEEEEEEEEEEEEEE KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

"goeeeddzo tante KEEEEEEEEEEEEEJ"

~stilte~

"In de maaaaane schijn in de maaaane schijn...."

en in mijn hoofd maak ik m dan af met 'klom ik op een trapje door je raamkozijn met een kettingzaag en vijf hakbijlen fuck you alllll'
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 17:01:

[...]

Vind het leuk dat je meepost! We kunnen wel wat vers bloed gebruiken

Heb je niet genoeg aan ons???

Kun je je niet afreageren met een schietspelletje ofzo? Of muziek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven