Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 17:26:

[...]

Wees blij dat ik nog een -e achter zette.....Ik wilde je naam afkorten, maar ik wilde je niet weg jagen door je nick af te korten naar de beste vriendin van GrumpLOOOL al ben ik best benieuwd naar of dat topic nog een vervolg gaat krijgen. Het is angstvallig stil. Als alles echt is wat ze schrijft (I know het is verboden om daarover te speculeren) dan hoop ik oprecht dat deze vrouw hulp zoekt en aanvaard want het klinkt aardig verknipt. En dat gun ik niemand.
OMG southpark weekend dit weekend yes! Die intro net ...psych tegen Cartman "geef dit jongetje een paar spatlappen voor zijn reet"
Het maakt me echt geen zak uit dat ik al die afleveringen al minstens tig keer heb gezien.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:24:

[...]

Joh k weet dat het bullshit is dat ik zo reageer hierop.

Maar stel je voor dat je buurman met een hoge zangstem waar Gerard Joling U tegen zegt elke dag zo staat te galmen in zijn tuin en je dus NOOIT rust hebt als het mooi weer is. (want ze zitten nog steeds niet in Preston Palace ) op dagen dat ik lichtgeraakt ben zoals vandaag dan denk ik echt van val kapoooot.

Maar er is oorlog en enge ziektes in de wereld dus ik weet dat ik mijn grote mond moet houden.Ja dahaag! Tuurlijk kan het altijd erger, maar deze man doet zijn uiterste best jou daarin tegemoet te komen met dat gebler. Alsof je de hele dag naar een snerpende cirkelzaag zit te luisteren. Je zou van minder over de zeik gaan!
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:24:

[...]

volgens mij heb ik haar ooit eens ontmoet bij een meet, maar weet het niet zeker

Ik kan mij ook zoiets heugen

Maar goed, zo'n indruk heb je dus op mij gemaakt

Fat Fatty
quote:Grobbekuiken schreef op 21 juli 2015 @ 17:31:

[...]

Ja dahaag! Tuurlijk kan het altijd erger, maar deze man doet zijn uiterste best jou daarin tegemoet te komen met dat gebler. Alsof je de hele dag naar een snerpende cirkelzaag zit te luisteren. Je zou van minder over de zeik gaan!Echt ik luister liever naar die circelzaag
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:29:

[...]

LOOOL al ben ik best benieuwd naar of dat topic nog een vervolg gaat krijgen. Het is angstvallig stil. Als alles echt is wat ze schrijft (I know het is verboden om daarover te speculeren) dan hoop ik oprecht dat deze vrouw hulp zoekt en aanvaard want het klinkt aardig verknipt. En dat gun ik niemand.

Het heeft een vervolg Grump......Ze heeft het verteld.

Maar het valt mij tegen......Iedereen houdt zich in ofzo

Kleren besteld! Verwachte leverdatum is dezelfde als wanneer mijn Paxje komt. Leuk, heb de neiging nu ook bij AH te bestellen met leverdatum 28 juli en zo, zodat het die dag allemaal mensen met pakketten elkaar in de weg lopen in de nauwe portiek.
En dan heb je zijn hoofd niet gezien! Link niet quoten ik haal m zo weg maar ik ben gemeen vandaag en dit is de dag Der Leedvermaak

* Hier stond de meest sexy maddafakkah op de aardkloot POEF *

Ik hoor jullie nu al roepen dat ik dit niet kan maken
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:32:

[...]

Echt ik luister liever naar die circelzaagDat bedoel ik!
Love, wat post je steeds een rare tekentjes. Is The Matrix weer bezig ofzo?

Edit je hebt t al aangepast :D
Oh kak ik ga die post ff weghalen voor ik een of andere huisregel breek met mijn shaming the neighbours.

Al heb ik zijn naam er niet bij staan dus dit kan zomaar iedereen zijn. En de foto staat openbaar. Afijn...
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:35:

En dan heb je zijn hoofd niet gezien! Link niet quoten ik haal m zo weg maar ik ben gemeen vandaag en dit is de dag Der Leedvermaak

Ik hoor jullie nu al roepen dat ik dit niet kan maken

Shit Grumpy, moest dat nou echt?
Hahaha love dat plaatje ik zou het eigenlijk in haar topic moeten plakken WHAHAHA
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:35:

Love, wat post je steeds een rare tekentjes. Is The Matrix weer bezig ofzo?

Edit je hebt t al aangepast :DSoms wilt ie niet het plaatje p(l)akken
https://www.youtube.com/watch?v=xtAYyAl5xNU

In de maneschijn
quote:Grobbekuiken schreef op 21 juli 2015 @ 17:36:

Shit Grumpy, moest dat nou echt? Dit is nog tijdens de professionele fotosjoet he! In het echt is ie nog knapper.
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 17:31:

[...]

Ik kan mij ook zoiets heugen

Maar goed, zo'n indruk heb je dus op mij gemaakt

[afbeelding]

die in Den Haag toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zijn er meets ? wow nooit geweten!
quote:rosanna08 schreef op 21 juli 2015 @ 17:37:

[...]

die in Den Haag toch? Den Haag.......? Ik ben er naar 2 geweest en volgens mij Den Haag ook
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 17:33:

[...]

Het heeft een vervolg Grump......Ze heeft het verteld.

Maar het valt mij tegen......Iedereen houdt zich in ofzo

[afbeelding]Heb ook nog gepost daar, en ik was best aaaarrrrrdig hoorrrrr.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:38:

Zijn er meets ? wow nooit geweten! ooit, in een ver verleden, ik heb het halve forum al eens irl ontmoet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 17:31:

Het maakt me echt geen zak uit dat ik al die afleveringen al minstens tig keer heb gezien.Hier ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven