Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 10:38:

Morgen moet ik naar de arbeids deskundige en naar kantoor voor bespreken re integratie oh joy. Ben je er nog niet aan toe of het je een piep arbeidsdeskundige?
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 10:46:

Klinkt als een ontspannen dagje, Grumpy. Morgen wat minder.

Ik heb een beetje werk, ik denk voor zo'n 3 uur max., en daarna ga ik een beetje huisvrouwtje spelen. Als ik klaar ben mag ik beginnen met Netflix.Jezelf belonen is altijd goed
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 10:56:

Nog aanraders op Netflix? Ik ben net klaar met Mad Men.

Orange is the New black ben ik bij afgehaakt in seizoen 2.

Zoveel

The Blacklist en ik hoorde dat Black sails (ofzo) ook erg goed is. Maar je moet wel van het genre houden.
quote:Enora schreef op 21 juli 2015 @ 15:33:

Godverdegodver. Ik zit in mn uppie te janken in een plee. De uitslagen zijn er nog niet. Die dame dacht dat ik wel gewoon even over 2 weken een afspraak kon krijgen wanneer dokter R weer terug was. Ik heb geweigerd en gezegd dat ik dat niet trek. Erasmus bellen willen ze niet. Ik moet ze nu dagelijks bellen om te vragen of het er is. Dat was de enige andere optie.

Fuck it. Ik bel zelf wel.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 11:16:

[afbeelding]
quote:charlottew88 schreef op 21 juli 2015 @ 11:37:

[afbeelding]

Haha

Ik vind de soundtrack overigens wel leuk.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 11:51:

Volgens mij schreef onze Grumpy ergens dat de echte Grumpy al 90 miljoen dollar had verdiend. Dus... wat gaan jullie vandaag doen? Ik hoop iets nuttigs, want ik heb ehhhh.....niks gedaan
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 12:02:

[...]

Als ze nu 1 procent aan onze Grump geven .

Ik moet mij door mijn werk post heen werken blijkbaar ,verder vervelen en wachten op de ...man. En jij?

Serieus ik was nog geen halfuur binnen, net gesettled en de assistente komt terug. Doosje in haar handen, heel blij ik heb nog wat voor je. Ik dacht ach wat lief, nou dat vind ik nu niet meer! Allemaal post, fijn dat ze waarnemen maar waarom maken ze mijn post niet gewoon open!Post is best privé, ook al is het werkpost, dus ik snap het wel. Ik vind het ook vervelend waar ik werk(te) dat secretaresses ed de mail lezen van diegene die zij ondersteunen. Zo kan ik dus nooit iets sturen in vertrouwen oid. Ja, privémail, maar dat is ook weer wat.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 12:06:

[...]

Maar anders had je nu niks te doen. Nu kun je lekker rondklooien zoeken!

Ik heb een beetje werk, daarna beetje huishouden (was en poetsen) en dan lekker netflixen. Eens kijken of dat leuk is. O ja, en iemand terugmailen. Ik heb eindelijk een paar nachten achter elkaar goed geslapen en ik merk dat ik ook wat fitter ben overdag.Fijn is dat dan
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 13:18:

Kia ik vind je de plaatjes koningin. Net tijdens het weghalen van mijn youtube linkjes kwam ik nog veel meer cools van je tegen waar ik me ziek om heb gelachen.

+1

Ik snap ook niet hoe je aan die plaatjes komt!

Maar ik vind je ook super scherp en leuke humor hebben De rest ook overigens.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 13:20:

Ondertussen zit de haarverf op mijn kop. Ben benieuwd. Ik ga van fluorescent rood naar beschaafd donkerbruin. In het kader van ik moet toch een keer accepteren dat ik geen 15 meer ben.

Echt? Ik vond dat rode lekker pittig bij je staan, zoals je ook van persoonlijkheid bent. Plus, je kan het goed hebben en wie kan dat nu zeggen?

Maar als je haar weer donkerbruin is, betekent dat een personality change?
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:24:

[...]

Zit je nu op mijn fb te neuzen .

Maar dankjewel nederige onderdaan .

Ik heb er nog meer staan maar twijfel een beetje of die niet te ver gaan .Jullie hebben elkaar op FB
Maar even serieus, voordat ik begon met bijlezen, raakte ik lichtelijk in de stress (oké, ook een beetje depri) van de gedachte dat ik jullie straks op vakantie 2 weken moet missen

Hoe moet dat nu straks?
Enora, wat belachelijk dat je elke dag moet gaan bellen tot de uitslagen er zijn. Ze moeten zelf toch ook snappen dat dat heel gevoelig kan liggen. Wat een #$*(!@$% werken daar.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:45:

Enora heb je al een telefoontje gehad? Ja!
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 15:51:

Maar even serieus, voordat ik begon met bijlezen, raakte ik lichtelijk in de stress (oké, ook een beetje depri) van de gedachte dat ik jullie straks op vakantie 2 weken moet missen

Hoe moet dat nu straks?Internet in het hotel?
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 14:00:

[afbeelding]
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 14:21:

[afbeelding]
quote:melbrw schreef op 21 juli 2015 @ 14:31:

Kia, ik liet die van 'Just see what happens"zien aan een collega. hij dacht dat het wel gephotoshopts moest zijn, volgens hem kunnen mensen niet echt zo dom zijn. De naïviteit
quote:Enora schreef op 21 juli 2015 @ 15:33:

Godverdegodver. Ik zit in mn uppie te janken in een plee. De uitslagen zijn er nog niet. Die dame dacht dat ik wel gewoon even over 2 weken een afspraak kon krijgen wanneer dokter R weer terug was. Ik heb geweigerd en gezegd dat ik dat niet trek. Erasmus bellen willen ze niet. Ik moet ze nu dagelijks bellen om te vragen of het er is. Dat was de enige andere optie.

Fuck it. Ik bel zelf wel.

Tis goed met ze

En voor jou een

Ik zou ze 's ochtends stalken en aan het einde van de middag.
quote:DorothyParker schreef op 21 juli 2015 @ 15:52:

[...]

Internet in het hotel?Jawel....maar dan moet ik weer 239434958 bladzijdes bijlezen....Weet niet of ik daar de tijd heb Maar misschien doe ik een Rosanna, gewoon bijlezen, niet reageren (dat wordt wel echt moeilijk) en even bijkletsen.
quote:Lovestar schreef op 21 juli 2015 @ 15:59:

[...]

Jawel....maar dan moet ik weer 239434958 bladzijdes bijlezen....Weet niet of ik daar de tijd heb Maar misschien doe ik een Rosanna, gewoon bijlezen, niet reageren (dat wordt wel echt moeilijk) en even bijkletsen.Of doe een Ikeaverslaafde: niet bijlezen, wel reageren.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 16:00:

[...]

Of doe een Ikeaverslaafde: niet bijlezen, wel reageren.

Ja, dat doet Rosanna ook

Wil natuurlijk niks van jullie malloten missen
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 16:00:

[...]

Of doe een Ikeaverslaafde: niet bijlezen, wel reageren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
voor Enora. Stuur vooral een klachtenbrief, want dit mag echt niet kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven