kitten die bijterig wordt
maandag 7 juli 2008 om 15:07
Sinds een maand heb ik een kitten (gekregen toen ze 9 weken oud was) die heel schattig is. Direct zindelijk, heel aanhankelijk en superspeels. Sinds een week wordt ze alleen zo bijterig. Als je met haar speelt, bijt ze best hard in je handen. Als je hard terecht wijst, wordt ze juist bozer.(oortjes naar achteren, grote donkere pupillen) De hele tijd de plantenspuit erbij is ook zo lastig. Iemand ervaring?
maandag 7 juli 2008 om 19:10
quote:BIRMANICA schreef op 07 juli 2008 @ 19:03:
MyleneValerie.
Mag ik je vragen hoe je aan de naam Bo Ghi komt??
Er was nl een aantal jaren terug hier in de dierentuin in Emmen een olifantje wat zo heette.
Helaas is hij in de gracht gevallen en later ingeslapen omdat zijn poot niet weer klaar kon.
Leuke kattefotoos trouwens allemaal.
Jaaaaaaaaaaaaaa, daarna vernoemd. Die naam betekent "Dapper kereltje/mannetje". Ik was er ziek van toen die weken dat het olifantje maar niet opknapte en uiteindelijk een nare dood had.
Ik heb altijd gezegd, die naam gaat niet verloren.
Dus bij deze, mijn kat. Maar vernoemd naar het dappere olifantje JAAAAAAAAAAAA.
MyleneValerie.
Mag ik je vragen hoe je aan de naam Bo Ghi komt??
Er was nl een aantal jaren terug hier in de dierentuin in Emmen een olifantje wat zo heette.
Helaas is hij in de gracht gevallen en later ingeslapen omdat zijn poot niet weer klaar kon.
Leuke kattefotoos trouwens allemaal.
Jaaaaaaaaaaaaaa, daarna vernoemd. Die naam betekent "Dapper kereltje/mannetje". Ik was er ziek van toen die weken dat het olifantje maar niet opknapte en uiteindelijk een nare dood had.
Ik heb altijd gezegd, die naam gaat niet verloren.
Dus bij deze, mijn kat. Maar vernoemd naar het dappere olifantje JAAAAAAAAAAAA.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 7 juli 2008 om 19:15
Ik tik dus wel hoor, alleen maar zachtaardig aan de kant gezet worden, dat doet pappa of mamma ook niet. Ze hebben met hun pappa samengewoond en als ze te ver gingen werden ze gewoon door de kamer gemept. Katten kunnen veel hebben hoor, dat zie je ook als ze met elkaar spelen. dat gaat er heftig aan toe. Van een tikje van mij worden ze echt niet anders. En ze vinden me nog steeds heel lief.
maandag 7 juli 2008 om 19:17
maandag 7 juli 2008 om 19:18
maandag 7 juli 2008 om 21:45
Hier ook een kitten die bleef bijten, niets hielp... uiteindelijk , midden in de nacht (wanneer moet je anders met t baasje spelen nietwaar!) kitten zelf maar terug gebeten in poot... hoefde maar een keer en ze begreep t meteen. Ze is inmiddels 10 (en moeder van 7) en heeft nooit meer iemand gebeten.
Kan dus werken, als al het andere niet werkt.

dinsdag 8 juli 2008 om 08:26
quote:bijtje29 schreef op 07 juli 2008 @ 21:45:
Hier ook een kitten die bleef bijten, niets hielp... uiteindelijk , midden in de nacht (wanneer moet je anders met t baasje spelen nietwaar!) kitten zelf maar terug gebeten in poot... hoefde maar een keer en ze begreep t meteen. Ze is inmiddels 10 (en moeder van 7) en heeft nooit meer iemand gebeten.