klantonvriendelijkheid attractie

22-08-2010 17:20 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.

bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.

Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
Vergeet je niet Radar in te schakelen??
quote:siesa schreef op 22 augustus 2010 @ 17:25:

Vergeet je niet Radar in te schakelen??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Idd kwestie van jammer de bammer en er iemand anders blij mee maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan kunnen ze ws wel bezig blijven. Jouw kinderen zijn vast de eerste en zeker de laatste niet die niet meer durven. Jammerdebammer, helaaspindakaas.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Heb ik ook weleens gehad. Kon het toen doorverkopen aan andere mensen in de rij. Was bij de draaimolen.
Als je naar de Efteling gaat en je kind durft nergens in dan krijg je toch ook geen geld terug?

De attracties bij de kinderkermis hier kosten geen drol, dus ik zou er niet wakker van liggen als m'n kind opeens toch niet in de draaimolen wilde.
Ik vind dat je niet kunt verwachten dat je het kaartje nog terug kan geven. Het staat er nota bene nog op.

Het zou leuk zijn als het wel kon, maar de verkoper staat volledig in zijn recht.

Het lijkt wel of klanten soms vergeten dat mensen met een bedrijf ook gewoon hun inkomsten nodig hebben.

En het is crisis, ook nog.
Gewoon kaartjes weggeven aan iemand anders. Het zijn toch geen kaartjes van 10 euro per stuk ofzo?
Hoe was je houding toen je het vroeg? Als je daar dezelfde 'ik vind het niet kunnen houding' had als hier, dan zou ik je sowiesó geen geld teruggegeven hebben.
Tjonge, meid toch.
Had ze aan iemand voor de helft van het geld aangeboden die in de rij stond om een kaartje te kopen.

Ik vind het niet terecht dat je het geld terug wilt, je snapt zelf ook wel dat het niet kan.

Waar praten we over, 2,50 per kaartje?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Schokkend,

Hoop dat jij en de kids, hier ooit nog overheen komen,wil je in elk geval heel veel sterkte wensen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Maak je hier een account voor aan( ?)!.

Als je, je kind er nu in geduwd had...........
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
sjonge..
Laat me raden: je hele dag was hierdoor verziekt.

Get over it.
Ik dacht bij het lezen van de Topictitel dat er iets mis was met de attractie zelf.

Jemig, waar mensen zich toch druk om kunnen maken. Ik had het kaartje gewoon aan een ander gegeven, klaar!
Klinkt als het nieuwe voor gevallen toetje-topic
Ik was laatst in de efteling en vond er ook geen bal aan, heb de droomvlucht gedaan, oersaai, bootje schommelen , ook geen biet aan. Stomme poppencarnaval, en het sprookjesbos ook al 1000 keer gezien.

Wilde ook mijn geld terug, maar helaas pindakaas

Mensch... durf te leven
quote:binkie14 schreef op 22 augustus 2010 @ 17:37:

Maak je hier een account voor aan( ?)!.

Als je, je kind er nu in geduwd had...........Mijn gedachte...... Een zeer onbeduidend (i.m.o.) onbeduidend iets en met weet ineens het/een forum te vinden en daar de moeite van aanmelden voor te nemen.
quote:siesa schreef op 22 augustus 2010 @ 17:25:

Vergeet je niet Radar in te schakelen??Of slachtofferhulp?
Als je kind geen ham lust, ga je dan ook terug naar de winkel?
quote:zenga schreef op 22 augustus 2010 @ 17:46:

[...]

Of slachtofferhulp?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:thee schreef op 22 augustus 2010 @ 17:44:

Klinkt als het nieuwe voor gevallen toetje-topic Idd
Misschien hoopt TO op vele, vele bemoedigende reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven