klantonvriendelijkheid attractie
zondag 22 augustus 2010 om 17:20
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 17:29
zondag 22 augustus 2010 om 17:30
Ik vind dat je niet kunt verwachten dat je het kaartje nog terug kan geven. Het staat er nota bene nog op.
Het zou leuk zijn als het wel kon, maar de verkoper staat volledig in zijn recht.
Het lijkt wel of klanten soms vergeten dat mensen met een bedrijf ook gewoon hun inkomsten nodig hebben.
En het is crisis, ook nog.
Het zou leuk zijn als het wel kon, maar de verkoper staat volledig in zijn recht.
Het lijkt wel of klanten soms vergeten dat mensen met een bedrijf ook gewoon hun inkomsten nodig hebben.
En het is crisis, ook nog.
zondag 22 augustus 2010 om 17:36
Had ze aan iemand voor de helft van het geld aangeboden die in de rij stond om een kaartje te kopen.
Ik vind het niet terecht dat je het geld terug wilt, je snapt zelf ook wel dat het niet kan.
Waar praten we over, 2,50 per kaartje?
Ik vind het niet terecht dat je het geld terug wilt, je snapt zelf ook wel dat het niet kan.
Waar praten we over, 2,50 per kaartje?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 22 augustus 2010 om 17:46
zondag 22 augustus 2010 om 17:46