klantonvriendelijkheid attractie

22-08-2010 17:20 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.

bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.

Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
Vakantietip voor TO;

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is het groepje al compleet?
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:26:

[...]

Wie was jij eerst? dat vraag ik me bij meer af Star, iig bij degene die jij quote en bij nog enkele die ik 'mis/graag las'.
Het Joran van der Sloot-groepje is present.
Mijn dochter wilde ooit eens persé in een muis-achtbaan voor peuters en kleuters. Eenmaal in het ding heeft ze moord en brand gegilt. Na één rondje zette "kermismijnheer" het apparaat stil, vroeg of dochter eruit wilde en gaf het arme kind ook nog een kaartje voor een suikerspin voor de schrik.

Dat vond ik haske lief! En helemaal niet vanzelfsprekend. Ik had 't niet gedurfd om geld terug te vragen. Niet eens aan gedacht.
quote:Yavanna schreef op 22 augustus 2010 @ 17:52:

TO wat vind jij eigenlijk van de c1000?Klote, heb je haar vorige topic niet gelezen dan ?
quote:Zoey_ schreef op 22 augustus 2010 @ 18:26:

Waar is TO gebleven?????Die is verhaal halen daar in Alkmaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Betere titel was geweest " kermis Alkmaar heeft een klote- attractie"
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:31:

Het Joran van der Sloot-groepje is present.

Mooi dan kunnen we los!

Star
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 augustus 2010 @ 18:30:

Is het groepje al compleet?Ik ben een éénmancollectief.
quote:Nastik schreef op 22 augustus 2010 @ 18:31:

Mijn dochter wilde ooit eens persé in een muis-achtbaan voor peuters en kleuters. Eenmaal in het ding heeft ze moord en brand gegilt. Na één rondje zette "kermismijnheer" het apparaat stil, vroeg of dochter eruit wilde en gaf het arme kind ook nog een kaartje voor een suikerspin voor de schrik.

Dat vond ik haske lief! En helemaal niet vanzelfsprekend. Ik had 't niet gedurfd om geld terug te vragen. Niet eens aan gedacht.Achossie, dat is inderdaad heel lief
Klote personeel van die klote attractie op die klote kermis in dat klote Alkmaar.
quote:nouschi schreef op 22 augustus 2010 @ 18:20:

[afbeelding]Ja, echt balen dat de strippenkaart verdwijnt.
quote:roos1987 schreef op 22 augustus 2010 @ 18:36:

Klote personeel van die klote attractie op die klote kermis in dat klote Alkmaar.
quote:Very Cherry schreef op 22 augustus 2010 @ 18:29:

Vakantietip voor TO;

[afbeelding]Allemaal kermisklanten . Dat zie je zo.
quote:roos1987 schreef op 22 augustus 2010 @ 18:36:

Klote personeel van die klote attractie op die klote kermis in dat klote Alkmaar.O ja, dacht ik het niet, vriendinnetje van TO zeker hè?
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:39:

[...]

O ja, dacht ik het niet, vriendinnetje van TO zeker hè? Nee joh, een dubbel nickerT .
Vervelend, maar je had dan van tevoren moeten inschatten of je kind zich zou terugtrekken.
En anders moet je je kind er gewoon inrammen. Je denkt toch niet dat ik zomaar 1.50 weg ga gooien?!
Alkmaar is sowieso zwaar kut.
Dreumes zat niet op schoot, het was in de draaimolen dus ik zat er nog niet eens voor mijn lol in :puke: . Maar dat is ook geen argument zeker .

Gelukkig zijn mijn kinderen nu oud genoeg om zelf te gaan, de oudste is er al te groot voor (de draaimolen bedoel ik) Nu kan ik eindelijk mee in de python, Joris en de draak etc .
quote:Ksenija schreef op 22 augustus 2010 @ 18:45:

Vervelend, maar je had dan van tevoren moeten inschatten of je kind zich zou terugtrekken.

moeahahaha

Geen kinderen zeker he.
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:47:

En anders moet je je kind er gewoon inrammen. Je denkt toch niet dat ik zomaar 1.50 weg ga gooien?! Mee eens. Joran is ook groot geworden met een pak op zijn broek.
Het me, myself en I schizo groepje is er ook hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven