klantonvriendelijkheid attractie
zondag 22 augustus 2010 om 17:20
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 18:59
zondag 22 augustus 2010 om 19:12
quote:thee schreef op 22 augustus 2010 @ 19:01:
Wist niet dat ik bij een groepje hoor(de), heb nog nooit in een groepje gezeten/bij een groepje gehoord.
En nu ga ik met me, myself and I even uitbuiken (in m'n uppie dus )
Niet veel schrijven he maisjes!Ja zeg, en het "En wat eten we vandaag-groepje" dan? Die ken je opeens niet meer ...
Wist niet dat ik bij een groepje hoor(de), heb nog nooit in een groepje gezeten/bij een groepje gehoord.
En nu ga ik met me, myself and I even uitbuiken (in m'n uppie dus )
Niet veel schrijven he maisjes!Ja zeg, en het "En wat eten we vandaag-groepje" dan? Die ken je opeens niet meer ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 22 augustus 2010 om 19:18
quote:Prima_Vera schreef op 22 augustus 2010 @ 18:49:
Dreumes zat niet op schoot, het was in de draaimolen dus ik zat er nog niet eens voor mijn lol in :puke: . Maar dat is ook geen argument zeker .
Gelukkig zijn mijn kinderen nu oud genoeg om zelf te gaan, de oudste is er al te groot voor (de draaimolen bedoel ik) Nu kan ik eindelijk mee in de python, Joris en de draak etc .Nope
Dreumes zat niet op schoot, het was in de draaimolen dus ik zat er nog niet eens voor mijn lol in :puke: . Maar dat is ook geen argument zeker .
Gelukkig zijn mijn kinderen nu oud genoeg om zelf te gaan, de oudste is er al te groot voor (de draaimolen bedoel ik) Nu kan ik eindelijk mee in de python, Joris en de draak etc .Nope
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 augustus 2010 om 22:28
zondag 22 augustus 2010 om 23:39
quote:alkmaarnees schreef op 22 augustus 2010 @ 17:20:
maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Waar baseer jij dit op? Denk je dit alleen maar of is het al vaker gebeurd dat je kind onverwachts ergens toch niet in durft?
Verder: huillie
maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Waar baseer jij dit op? Denk je dit alleen maar of is het al vaker gebeurd dat je kind onverwachts ergens toch niet in durft?
Verder: huillie
dinsdag 24 augustus 2010 om 09:14
Wat een ontzettend flauwe reacties hier. Ik zal ook wel het hele forum over me heen krijgen, maar het is mij ook een keer gebeurd . Kaartje gekocht voor een attractie, attractie ingestapt, werd ingesnoerd zodat ik er niet uit kon vallen en toen kreeg ik opeens een aanval van paniek. Kon opeens niet ademhalen en werd helemaal naar. Gelukkig kon ik er uit en heb toen ook geprobeerd mijn geld terug te krijgen. Mocht niet want ze gaven geen geld terug en dat stond ook op het kaartje. Toen wilde een ander meisje mijn kaartje overkopen en dat mocht ook niet van de kermismeneer. Alleen ik mocht erin en niemand anders.