klantonvriendelijkheid attractie

22-08-2010 17:20 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.

bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.

Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
die mensen werken keihard om al die atrakties op te zetten en weer af te bouwen, als hij elk kaartje moet terug gaan geven kan hij wel een andere baan gaan zoeken want dat schiet niet op he...dat zijn namelijk zijn inkomsten

of gebeurd dit alleen in dat Kut alkmaar
Wist niet dat ik bij een groepje hoor(de), heb nog nooit in een groepje gezeten/bij een groepje gehoord.

En nu ga ik met me, myself and I even uitbuiken (in m'n uppie dus )

Niet veel schrijven he maisjes!
quote:dangeensuus schreef op 22 augustus 2010 @ 18:50:

[...]

moeahahaha

Geen kinderen zeker he.Zeggen jouw kinderen dan nooit 'mam, ik zie het niet zo zitten, ik trek me terug'?
quote:thee schreef op 22 augustus 2010 @ 19:01:

Wist niet dat ik bij een groepje hoor(de), heb nog nooit in een groepje gezeten/bij een groepje gehoord.

En nu ga ik met me, myself and I even uitbuiken (in m'n uppie dus )

Niet veel schrijven he maisjes!Ja zeg, en het "En wat eten we vandaag-groepje" dan? Die ken je opeens niet meer ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 22 augustus 2010 @ 19:12:

[...]

Ja zeg, en het "En wat eten we vandaag-groepje" dan? Die ken je opeens niet meer ...Da's geen groepje, da's een gezellige en lekkere club !
Toch?
ben wel benieuwd wat je had gedaan als je kind je niet was bevallen
quote:thee schreef op 22 augustus 2010 @ 19:14:

Toch?Ja lekker zeker .
quote:Prima_Vera schreef op 22 augustus 2010 @ 18:49:

Dreumes zat niet op schoot, het was in de draaimolen dus ik zat er nog niet eens voor mijn lol in :puke: . Maar dat is ook geen argument zeker .

Gelukkig zijn mijn kinderen nu oud genoeg om zelf te gaan, de oudste is er al te groot voor (de draaimolen bedoel ik) Nu kan ik eindelijk mee in de python, Joris en de draak etc .Nope
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haal het geld voor de kaartjes uit de spaarpot van je kind en stuur de kaartjes naar de arme kinderjes in Afrika. Want die zouden wél blij zijn met een ritje op de kermis! Dat zal je ondankbare kind leren!
quote:dangeensuus schreef op 22 augustus 2010 @ 18:50:

[...]

moeahahaha

Geen kinderen zeker he.Het gaat hier niet over stiefkinderen, he.
pas maar op dat ze het niet lezen en je aanklagen voor smaad.....
quote:mimootje schreef op 22 augustus 2010 @ 19:50:

pas maar op dat ze het niet lezen en je aanklagen voor smaad.....Ja, kan maar zo met noemen van bedrijfsnaam etc. (en dan zou het ook nog terecht zijn van de firma!).
of zou alkmaarnees toevallig een concurrerende kermisattractie beheren en zo proberen die autootjesattractieman over het randje van de afgrond te duwen?
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 19:01:

[...]

Zeggen jouw kinderen dan nooit 'mam, ik zie het niet zo zitten, ik trek me terug'?ow jawel. maar ik heb het werkelijk nog nooit kunnen inschatten...hun meningen draaien met de snelheid van het licht zonder vooraankondiging
quote:Ksenija schreef op 22 augustus 2010 @ 19:22:

[...]

Het gaat hier niet over stiefkinderen, he.Nee? Ow in dat geval heb ik nog steeds geen flauw idee waar deze opmerking vandaan komt
Ik had het gewoon aan een ander kindje gegeven

poeh wat een drama zeg
Is het Juridisch Loket al aanbevolen? Zoniet dan morgen meteen bellen!
quote:alkmaarnees schreef op 22 augustus 2010 @ 17:20:

maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.

Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid

Waar baseer jij dit op? Denk je dit alleen maar of is het al vaker gebeurd dat je kind onverwachts ergens toch niet in durft?

Verder: huillie
Ah 5, zie nu dat je naam verwijderd hebt uit OP. Goede actie!
En Alkmaarnees, is het allemaal een beetje gezakt? Kom je nog vertellen hoe het afliep of laat je het bij die ene posting?
Wat een ontzettend flauwe reacties hier. Ik zal ook wel het hele forum over me heen krijgen, maar het is mij ook een keer gebeurd . Kaartje gekocht voor een attractie, attractie ingestapt, werd ingesnoerd zodat ik er niet uit kon vallen en toen kreeg ik opeens een aanval van paniek. Kon opeens niet ademhalen en werd helemaal naar. Gelukkig kon ik er uit en heb toen ook geprobeerd mijn geld terug te krijgen. Mocht niet want ze gaven geen geld terug en dat stond ook op het kaartje. Toen wilde een ander meisje mijn kaartje overkopen en dat mocht ook niet van de kermismeneer. Alleen ik mocht erin en niemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven