Klets mee met Lé
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:02
He Leo ik vind die jurk van Robo met dat kussen wel wat hebben. Kun je meteen je moeie hoofd nedervleien in de Rolls. Na alle glemoer ben je vast uitgeput.
Heerlijk dit. Meis ik vind het zo geweldig dat jij erbij zit.
Check meteen mail, maar helaas geen Viva te bekennen. Ben dus niet een van de andere drie.
Heerlijk dit. Meis ik vind het zo geweldig dat jij erbij zit.
Check meteen mail, maar helaas geen Viva te bekennen. Ben dus niet een van de andere drie.
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:54:
Hééé M'leen!
Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!
Ben even met een terrine bezig dus geen mail gechecked. Maar wel een compliment als het zo zou zijn. .
Geniet jij er nou maar even van, voorlopig ben je nog even de enige ...... .
Hééé M'leen!
Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!
Ben even met een terrine bezig dus geen mail gechecked. Maar wel een compliment als het zo zou zijn. .
Geniet jij er nou maar even van, voorlopig ben je nog even de enige ...... .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:10
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:54:
Hééé M'leen!
Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!
Ik ben het niet, tuurlijk mijn mailbox even gecheckt
Ik ben ooit eens genomineerd om forummer van de maand te worden. Vind en vond ik al een hele eer. Maar meer eer moet ik niet hebben hoor, ga ik van naast mijn crocs lopen.
(en ben geen jurken mens- tunieken zijn uitzondering- , dus bye bye rode loper en toeters en bellen hahaha)
Hééé M'leen!
Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!
Ik ben het niet, tuurlijk mijn mailbox even gecheckt
Ik ben ooit eens genomineerd om forummer van de maand te worden. Vind en vond ik al een hele eer. Maar meer eer moet ik niet hebben hoor, ga ik van naast mijn crocs lopen.
(en ben geen jurken mens- tunieken zijn uitzondering- , dus bye bye rode loper en toeters en bellen hahaha)
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:29
quote:robo schreef op 07 augustus 2009 @ 14:23:
MyleneValerie, volgens mij kan jij er best ook één van de Grote drie zijn!
Check even, zou het ook meer dan terecht vinden.
Hihi, ik durf niet te checken. Ga snel zo naar de supermarkt.
Daarbij mag van mij Leo eeuwige roem alleen hebben hoor, meer dan verdient!!!!
MyleneValerie, volgens mij kan jij er best ook één van de Grote drie zijn!
Check even, zou het ook meer dan terecht vinden.
Hihi, ik durf niet te checken. Ga snel zo naar de supermarkt.
Daarbij mag van mij Leo eeuwige roem alleen hebben hoor, meer dan verdient!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 7 augustus 2009 om 15:31
Ik héb twee collega's hoor, qua ereforummers, dat staat in dat waar het er over gaat.
Hiero http://www.viva.nl/2009/07/31/forum-eer ... -forummer/
Of misschien heb ik wel helemaal fout en zijn het er wel tien of zo hahahaa, maakt geen ruk uit, ik vind het werkelijk fantastisch. Ik zat net op de motormaaier (jullie denken dat ik een grapje maakte maar nee hoor, ik heb er zo een.....)
helemaal te glimmen van trots!
Ik kan niet wachten om die anderen virtueel in de armen te sluiten. Leuk zo'n trio.
Hiero http://www.viva.nl/2009/07/31/forum-eer ... -forummer/
Of misschien heb ik wel helemaal fout en zijn het er wel tien of zo hahahaa, maakt geen ruk uit, ik vind het werkelijk fantastisch. Ik zat net op de motormaaier (jullie denken dat ik een grapje maakte maar nee hoor, ik heb er zo een.....)
helemaal te glimmen van trots!
Ik kan niet wachten om die anderen virtueel in de armen te sluiten. Leuk zo'n trio.
vrijdag 7 augustus 2009 om 15:45
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 15:32:
Weet jij wel wie het zijn Leo?
EN wanneer krijgen we te horen wie die andere twee zijn?
Ik heb het gevraagd aan de dame die mij mailde maar ik heb geen antwoord gekregen.
Het wordt denk ik pas volgende week want in het weekend gebeurt er (volgens mij) niks op de site.....
Weet jij wel wie het zijn Leo?
EN wanneer krijgen we te horen wie die andere twee zijn?
Ik heb het gevraagd aan de dame die mij mailde maar ik heb geen antwoord gekregen.
Het wordt denk ik pas volgende week want in het weekend gebeurt er (volgens mij) niks op de site.....
vrijdag 7 augustus 2009 om 15:46
quote:Dushi74 schreef op 07 augustus 2009 @ 15:35:
Ik heb even overleg gehad met Bjorn Leo, je mag haar jurk wel lenen. Eventuele vergelijkenissen met bepaalde dieren berust geheel op toeval.
[afbeelding]O, die jurk vond ik ook zo geweldig...Zó origineel. Helemaal Björk. Ze werd er om afgefakkeld maar ik vond 'm weergaloos.
Ik heb even overleg gehad met Bjorn Leo, je mag haar jurk wel lenen. Eventuele vergelijkenissen met bepaalde dieren berust geheel op toeval.
[afbeelding]O, die jurk vond ik ook zo geweldig...Zó origineel. Helemaal Björk. Ze werd er om afgefakkeld maar ik vond 'm weergaloos.
vrijdag 7 augustus 2009 om 15:46