Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gefeliciteerd met je nieuwe status, wat cool!!

Eens met shining, als iemand hem verdient ben jij het. Geniet ervan!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Wat goed, wat mooi en geniet van je nieuwe status!
Leo, heb je ook wat gewonnen?
Dank jullie wel, ik ben er echt helemaal wiebelig van weten jullie dat? Goh meiden, wat moet ik zeggen? *slik*

Ik heb twee mede-ereforummers, geloof ik, wat leuk he? Voor als we op tournee moeten en zo, dat je dan samen een kleedkamer kunt delen. Ik wil alleen blauwe M&M's, geen anjers, gele rozen of rooie tulpen in mijn boeketten en ik moet als de bliksem gaan passen bij een leuke ontwerper, voor als ik een van mijn representatieve taken moet uitvoeren. Zal ik voor Nederlands gaan of meteen doorstoten naar Parijs voor een paar robes?

Mijn haar moet geverfd en ik moet naar de mani- en pedicure. Ik ben hier Crocs gewend maar dat zal nu anders worden, voor als de bladen komen en Hart van Nederland en Voelebard voor diepteinterviews, dan moet je van die torenhoge peep-toes aan en daar zijn mijn toes nu niet op berekend.

Als Wé het haar maar van zijn oren geschoren krijgt, of zou ik dat aan Leco kunnen vragen als hij mij mijn make-up komt doen?

Ja, ik vraag het maar allemaal hoor, ik weet het natuurlijk ook niet. Ben nog nooit ergens 'ere' wat dan ook van geweest. Ik ga nu maar snel die berg was wegvouwen die in de bijkeuken ligt, voor als de pers straks voor de deur gaat liggen........

Ben echt blij, ik weet me geen raad maar ik ben echt heel blij......

quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 13:17:

Leo, heb je ook wat gewonnen?Over geld en zo gaan we het nog hebben Nee hoor, het is echt wat het is geloof ik 'ereforummer' dus er komt een interviewtje, dat is alles volgens mij.
Leo wat gaaaafffff. Ereforummer en dat samen met de FvdM Robo is best wel een feestje waard. 2 Meiden die het dubbel en dwars hebben verdiend.

Nou Leo, ik heb nog wat rozen liggen van mijn FvdM-verkiezing, die mag je zò overnemen voor een schappelijk prijsje!

Ze waren een groot succes bij de fans, al leken die wat tam vanwege de warmte waarin ik ze uren had laten wachten.

En qua jurk: ga voor glitter. Boeiuh of de jurk uit Lutjebroek of Parijs komt: als je maar opvalt.

Vergeet niet dat je je spotlights moet delen met twéé anderen dus zòrg voor glitter!
Waar is de taart?
Wat ik me afvroeg hè, ben je nu een beetje uit die dip die je een paar weken geleden had?
Wie zullen die andere twee zijn?

Ik denk Poezewoes en....... die derde weet ik niet.
Zal ik Mari vd Ven vast bestellen? Ik vind het wel een beetje een griezel, maar hij kan er wel wat van. Doet ook je haar meteen en misschien een heeeel bekende mode-ontwerper om je in pontificaal te steken, Nee wacht Parijs is echt beter.

(Ben bang dat je nu je crocs weer aantrekt en verder gaat met je wasje).
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:20:

[...]

Over geld en zo gaan we het nog hebben Nee hoor, het is echt wat het is geloof ik 'ereforummer' dus er komt een interviewtje, dat is alles volgens mij.

Misschien komt je titel wel bij elke post die je nu plaatst. Iets van een disclaimer onder elk bericht: "Dit bericht is geplaatst door dé ereforummer. Gelieve hier rekening mee te houden bij uw reactie."

Leuk en gefeliciteerd. Mooie mensen krijgen mooie dingen!
Robo, ik zie de koppen al voor me;'Ereforummer droeg jurk uit Lutjebroek!'

De horror!

Nee, eerst maar eens zien wat de andere ereforummers doen en misschien dan op handjeklapbasis naar de PC Hooft bij Sheila een jurk scoren. Wie weet krijgen we groepskorting als we alledrie dames zijn en alledrie een jurk weghalen bij Shiel.....

Tegen de tijd dat die rozen van jou vanuit Het Zwarte Woud bij mij zijn kan ik ze weggooien. Of heb je (slim) zijden rozen gekocht, zoals Yolanthe Kabbeljauw?
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 13:25:

Wat ik me afvroeg hè, ben je nu een beetje uit die dip die je een paar weken geleden had?

Ja, gaat echt beter. Dat meldde ik vorige week en het heeft gelukkig doorgezet. Jullie zijn daar zeer zeker debet aan. Ik ben heel erg blij met alle liefs en steun en mails en postings hier. Het heeft me er echt doorheen geduwd!

Ja heel grappig, ik vond supergoedkope zijden rozen op Marktplaats, dus die heb ik maar aangeschaft. Inderdaad verkocht door ene Yolanthe, maar goed, ik ken geen mensen uit Volendam, dus dat kan iederéén zijn, toch?

En ze stonden zo leuk bij de gehaakte tafelkleedjes

Meid, ik zou geen jurk van Shiel doen, dat is toch een beetje het poldergevoel ten top. Nee, wat jij moet doen is glamour, échte glamour, dus op naar Gukki of Versaakie!

Je bent potdorie toch maar ééns in je leven ere-forummer, ja toch? Niet dan?
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 13:26:

Wie zullen die andere twee zijn?

Ik denk Poezewoes en....... die derde weet ik niet.

Bianca, Djoels, Yasmijn, Meds, Mylene......?

O nee, ik zou geen lijstjes meer maken.....
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:33:

[...]

Ja, gaat echt beter. Dat meldde ik vorige week en het heeft gelukkig doorgezet. Jullie zijn daar zeer zeker debet aan. Ik ben heel erg blij met alle liefs en steun en mails en postings hier. Het heeft me er echt doorheen geduwd!

Gelukkig. Ben ik blij om dat je je beter voelt.
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:34:

[...]

Bianca, Djoels, Yasmijn, Meds, Mylene......?

O nee, ik zou geen lijstjes meer maken..... Ik denk dus Jij, Poezewoes en misschien inderdaad Meds. Of Yamuna.
quote:Zoebie schreef op 07 augustus 2009 @ 13:27:

Zal ik Mari vd Ven vast bestellen? Ik vind het wel een beetje een griezel, maar hij kan er wel wat van. Doet ook je haar meteen en misschien een heeeel bekende mode-ontwerper om je in pontificaal te steken, Nee wacht Parijs is echt beter.

(Ben bang dat je nu je crocs weer aantrekt en verder gaat met je wasje).

Ik moet inderdaad nog even op de Stiga (motormaaier) vanmiddag, mét de Crocs dus. *draait een shaggie* dusse, ik kan niet de hele middag over hoot kutuur praten helaas......

Bel jij Mari maar inderdaad, dan kunnen hij en Leco samen de ereforummers optutten....
Leo van harte! Als iemand die titel verdient ben jij het wel.
quote:robo schreef op 07 augustus 2009 @ 13:34:

Ja heel grappig, ik vond supergoedkope zijden rozen op Marktplaats, dus die heb ik maar aangeschaft. Inderdaad verkocht door ene Yolanthe, maar goed, ik ken geen mensen uit Volendam, dus dat kan iederéén zijn, toch?

En ze stonden zo leuk bij de gehaakte tafelkleedjes

Meid, ik zou geen jurk van Shiel doen, dat is toch een beetje het poldergevoel ten top. Nee, wat jij moet doen is glamour, échte glamour, dus op naar Gukki of Versaakie!

Je bent potdorie toch maar ééns in je leven ere-forummer, ja toch? Niet dan?

Weet je wat ik doe?

Ik doe Victor & Rolf.

Gewone polderboys *hoest* en ze ze zitten in Parijs. Heb ik meteen de vaderlandse pers stil en kunnen ze niet klagen dat ik geen nederlandse ontwerpers kies! Ha! (je moet als BF-er om je imago denken he...)
quote:Dushi74 schreef op 07 augustus 2009 @ 13:42:

Leo van harte! Als iemand die titel verdient ben jij het wel.

*glimt*

Goh, ik vind het zó geweldig, dank je wel lieverd!
Hartstikke leuk, zoiets bijvoorbeeld:

Mooi Robo.....ik vond deze ook wel wat hebben....

Doe ik er gewoon twee, moet kunnen, budgetgewijs.
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 12:58:

Ik doe genieten!

Meisje weer thuis, lekker bij d'r moeder.....Ik kan dat blonde hondje van me wel blíjven knuffelen!

Zojuist een mail gekregen van de Viva (ik dacht, ik zal toch geen waarschuwing krijgen of zoiets....) blijk ik ereforummer te zijn geworden! Ik had geen idee dat dat speelde met een verkiezing en zo. Ik dacht dat dat 'forummer van het jaar' een geintje was, ontstaan in een topic, maar ik had Robo willen nomineren als ereforummer! En nu ben ik het zelf, en ik wist geeneens dat het er was!

Ik ben helemaal confuus Werélds lieverd. Ben de laatste dagen te weinig op het forum maar las dit direct, wat een geweldig nieuws. Je staat ook voor mij op nummer 1. Dus dik verdient. Hopelijk voor jou nou ook alles weer in de lift.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven