Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Joehoe, ik ben er gewoon hoor!

Ik ben alleen niet zo attent geweest om te kijken of hier gepost was....

Het gaat prima vandaag. Ik vind het niet leuk zo alleen maar ik heb me wel over mijn huiliegedoe heen gezet.

Van mijn moeder moest ik buiten gaan zitten en dat heb ik dan ook even gedaan maar pfffffffffff te warm.....

Goh Netje, wat rot voor je, hou je me op de hoogte van hoe het ging bij de dokter?

Morgen zijn ze er weer, mijn liefstes, en dan ben ik er aan gewend om alleen te zijn, zul je zien hahaha!

Liefs, en jullie lieve meiden!
Gezellige EV brengt je even een bloemetje.

't Is een andere dan gisteren, dan krijg je leuke afwisseling in de vaas. Een boeket van ongekende schoonheid zal er gaan ontstaan..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nog maar een nachtje slapen, dan is het alweer donderdag. En je bent vast héél snel weer gewend aan je schatten om je heen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:Zoebie schreef op 05 augustus 2009 @ 13:39:

Netje wat een supergemeen motto heb jij zeg, Moest er wel om lachen.

Leo is wel wakker, heb haar al lang gespot.

Dank je! Ik vind die van jou ook geweldig, hahaha!

En ja, Leo: ik hou je op de hoogte. Moet 16 september geloof ik naar de reumatoloog.

Nog maar 1 nachtje, meid!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Leeeejooo, Leeheeheejoooooooo! Hoe is het met je meidz? Verveeltzz je je nietz meer? Genietz nog éven van de zaaiheitz, mowgen is hetz weer dwukte watz de klok slaatzt!

Lieve Zoebie, hoe is het met jou? Hoe is het met je man weer thuis? (En wat ben jij vroeg ohop!)

Verder iedereen aan het genieten van de zon? Ik zit lekker in de tocht bij mijn mobiele airco.
O joepie, Wé en Fien zijn morgen al weer terug! (ik dacht vrijdag, sorry, hormonen enzo)

Ja het was vroeg vanmorgen. Moest gaan werken om 8 uur. Dus de 1e was van thuis en de 2e vanaf mijn werk.

Leo nog 1 nachtje. Kom je er nog doorheen? Hoe laat komt je prinsesje weer thuis?
Fijn dat je kunt forummen op je werk. Dat betekent toch hopelijk niet dat je er niks te doen hebt? Want saaaaaiheid is een van de ergste dingen op je werk als je het mij vraagt...
Morgenavond is de prinsessenpoekeloeris weer thuis bij d'r moeder.

Ik moet zeggen dat het vandaag gelukkig heel goed gaat. Het is ook een kwestie van wennen gewoon.

Tante D. ik wil jou even speciaal bedanken omdat je zo lief met me gemaild hebt de afgelopen dagen. Ik koester je, je bent zo leuk in de mailbus ook, evenals hier op het forum....

Netje, ik ben heel benieuwd naar wat de reumatoloog gaat zeggen.

Annie, wat fijn dat je airco hebtz, ik moet er altijd zo vaak van naar het tzelet, van de airco, maar goed, ik moet er bij zeggen dat ik eigenlijk gewoon stikjaloers ben, ik zou graag een airco hebben nu en dan zou ik dat vele piesen er met liefde bijnemen!

Bedankt voor de bloemen Elmerlief!

Zoeb, ik kom er zeker te weten doorheen, ik wil jou ook bedanken voor je lieve zorgen de afgelopen dagen, het is fijn om te weten dat jullie er zijn weet je dat?

Nog even volhouden lieve schat. Bijna, bijna. Kop op hoor.
Joehoe het is donderdagavond, ik ben blij voor je Leo!
quote:sneezeweasel schreef op 06 augustus 2009 @ 21:22:

Joehoe het is donderdagavond, ik ben blij voor je Leo!Die laat zich hier nu echt niet zien, veulste blij dat haar schare weer terug is! Geniet ervan Leetje!
Even lekker alle gemiste knuffels inhalen... Geniet ervan!
@ Ann Liv: Ja groot gelijk heeft ze!!
Ze zijn er weer, ik zit nog buiten met Wé bij de kaarsen, af te koelen. Kind in bed gestopt samen, voorgelezen, ze had(den) me gemist en we hebben uitgebreid ge-group-hugd!

Voor jullie ook een , ik ben zo blij dat jullie er zijn!

Annie, ik mail je morgen!
quote:eleonora schreef op 06 augustus 2009 @ 23:34:

Ze zijn er weer, ik zit nog buiten met Wé bij de kaarsen, af te koelen. Kind in bed gestopt samen, voorgelezen, ze had(den) me gemist en we hebben uitgebreid ge-group-hugd!

Voor jullie ook een , ik ben zo blij dat jullie er zijn!

Annie, ik mail je morgen! Heb je toch nog íets van je hippietijd overgehouden.

Zo Leo was een paar dagen niet op je topic dus je hebt nog wat te goed
O, dat klinkt als een heerlijk avondje, wat fijn!! De liefde straalt van die paar zinnen af, prachtig om te lezen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Leo heb je lekker geslapen nu je geliefden weer fijn thuis zijn? Nu kun je weer genieten. Blij voor jou dat die eenzame dagen voorbij zijn.

Liefs Zoeb
quote:eleonora schreef op 06 augustus 2009 @ 23:34:

Ze zijn er weer, ik zit nog buiten met Wé bij de kaarsen, af te koelen. Kind in bed gestopt samen, voorgelezen, ze had(den) me gemist en we hebben uitgebreid ge-group-hugd!Dat klinkt heerlijk, Leo.

Bloemetje erbij voor jou.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
He, fijn, schat! Geniet. Ik ken het onderhand een beetje, TD-man is jaarlijks ook een paar weken weg van huis. De leegte is herkenbaar en het fijne gevoel van weer samenzijn ook.

Ik doe genieten!

Meisje weer thuis, lekker bij d'r moeder.....Ik kan dat blonde hondje van me wel blíjven knuffelen!

Zojuist een mail gekregen van de Viva (ik dacht, ik zal toch geen waarschuwing krijgen of zoiets....) blijk ik ereforummer te zijn geworden! Ik had geen idee dat dat speelde met een verkiezing en zo. Ik dacht dat dat 'forummer van het jaar' een geintje was, ontstaan in een topic, maar ik had Robo willen nomineren als ereforummer! En nu ben ik het zelf, en ik wist geeneens dat het er was!

Ik ben helemaal confuus
Jeeej Leo, holladiejee, Holladiejoo

Je hebt het verdiend. Maar dat zul je nog wel 38975609283576018247 keer horen.

Maar ik ben wél mooi de eerste.

Gefelicitéééééérd!
Welverdiend en hartstikke tof

Gefeliciteerd!!!!
Zo hé! wat lees ik nu? Ereforummer??? Een titel die je dubbel en dwars verdiend hebt, schat!

Van Harte gefeliciteerd!!!!
anoniem_43579 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 13:06
Reden: het bekende d of t verhaal ;-)
% gewijzigd
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven