Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Tja,misschien een beetje mosterd maar ik had op elke doos gezet waar het heen moest en wat er in zat.

De keuken had ik al zo veel mogelijk ingericht dus we konden koffie drinken etc. Ik zou gewoon grof alles in de wagen(heb je een verhuiswagen oid?) (laten) sjouwen.Jij in je nieuwe huis en de mannen alles in de wagen laten zetten in het oude huis.

Dan kun je aanwijzingen geven en weet je straks ook waar alles staat en kom je niet helemaal in een vreemd huis.Kun je CG uitbesteden? Zal enorm schelen denk ik...heb je daar even geen zorg om en kun je je op 1 ding richten.

En 's nachts kan ze gewoon in haar eigen bedje slapen zonder dat ze de hectiek van de verhuizing mee heeft moeten maken.Geeft rust lijkt me.

Ik heb er ook geen verstand van hoor!
Jawel juist! Je hebt het 'net' achter de rug. Ik denk dat ik haar idd uitbesteed en er zelf bij ga zijn en dan in het nieuwe huis. Daar zat ik nog over te twijfelen. De keuken is al ingericht nu, dat scheelt. Oppas zal ik regelen.
Goeiemorgen

We hebben bobo's in huis dus ik heb een nette rok aan en blouse(zucht hijg puf)

Ik probeerde hier voor hen te zijn maar ze waren al rond 7 uur present,tja..helaas!Gelukkig zijn ze hier bekend dus weten de weg naar het koffie-apparaat
Zo, dat is vroeg. Zijn ze nu weer opgekrast? Wat kwam het prinsje laatst doen eigenlijk?
Ja,ze zijn weer weg hoor,ik had 2 groepen vandaag en morgen niemand,lekker want de collega die overneemt is vrij morgen. Nu kan ik ook morgenmiddag vrij

Prinsje kwam eigenlijk zn lege blikje weggooien,een vriendje(dat wél een lekker ding is) van hem heeft een bedrijf in 'ons' pand,hij schijnt wel vaker langs te komen.
Blikje weggooien haha. Bier??

Morgen schijnt het superwarm te worden he. Kijken of ik het uithoud. Heb zwembad no. 2 voor de tuin gekocht, eerste stuk door kattennageltjes.
Nee,cola light