Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Tja,misschien een beetje mosterd maar ik had op elke doos gezet waar het heen moest en wat er in zat.

De keuken had ik al zo veel mogelijk ingericht dus we konden koffie drinken etc. Ik zou gewoon grof alles in de wagen(heb je een verhuiswagen oid?) (laten) sjouwen.Jij in je nieuwe huis en de mannen alles in de wagen laten zetten in het oude huis.

Dan kun je aanwijzingen geven en weet je straks ook waar alles staat en kom je niet helemaal in een vreemd huis.Kun je CG uitbesteden? Zal enorm schelen denk ik...heb je daar even geen zorg om en kun je je op 1 ding richten.

En 's nachts kan ze gewoon in haar eigen bedje slapen zonder dat ze de hectiek van de verhuizing mee heeft moeten maken.Geeft rust lijkt me.

Ik heb er ook geen verstand van hoor!
Jawel juist! Je hebt het 'net' achter de rug. Ik denk dat ik haar idd uitbesteed en er zelf bij ga zijn en dan in het nieuwe huis. Daar zat ik nog over te twijfelen. De keuken is al ingericht nu, dat scheelt. Oppas zal ik regelen.
Goeiemorgen

We hebben bobo's in huis dus ik heb een nette rok aan en blouse(zucht hijg puf)

Ik probeerde hier voor hen te zijn maar ze waren al rond 7 uur present,tja..helaas!Gelukkig zijn ze hier bekend dus weten de weg naar het koffie-apparaat
Zo, dat is vroeg. Zijn ze nu weer opgekrast? Wat kwam het prinsje laatst doen eigenlijk?
Ja,ze zijn weer weg hoor,ik had 2 groepen vandaag en morgen niemand,lekker want de collega die overneemt is vrij morgen. Nu kan ik ook morgenmiddag vrij

Prinsje kwam eigenlijk zn lege blikje weggooien,een vriendje(dat wél een lekker ding is) van hem heeft een bedrijf in 'ons' pand,hij schijnt wel vaker langs te komen.
Blikje weggooien haha. Bier??

Morgen schijnt het superwarm te worden he. Kijken of ik het uithoud. Heb zwembad no. 2 voor de tuin gekocht, eerste stuk door kattennageltjes.
Nee,cola light

Ik ga morgen mn hangmat in en kom er niet eerder uit dan dat het afkoelt...dat kan dus wel heel lang duren,schijnt dat het morgen rond 20 uur nog ruim 30 graden zal zijn

Dat zal een aardig buitje worden 's nachts
Goeiemorgen

Ik kon niet meer slapen na J zn wekker dus ik zit hier nu met mn haar in de verf Lekker alles opengegooid maar geen zuchtje wind.Ik denk dat het best 20 graden is buiten.Jim maakt het allemaal niet uit
Haren verven? Jij hebt er zin an.

Ik denk dat het hier wel 30 graden is vanaf vanmorgen, het is gewoon een muur waar je tegenop loopt. Morgen zou het koeler zijn volgens mijn krant. We zullen zien.

Krijg straks de eerste schouw, komen ze kijken wat je in oude staat moet terugbrengen. Ik vrees dat we er niet aan ontkomen de zwarte muur wit te schilderen.

Alsof we daar nog zin in hebben!

Trouwens, het eerste kleurtje zit op de muur in het nw. huis!
T was hard nodig,blonde uitgegroeide plukken met hier en daar wat grijze haren

Precies de reden waarom er hier zo weinig aan de muur hangt Compu,als je eruit gaat moet alles weer dichtgestopt.
Ik zoek een reden om een smiley van een net ontdekte site te gebruiken, maar kan geen toepasselijke vinden...

Deze dan maar:

Ff testen of het werkt.
En deze vast voor straks
Goeiemorgen

Leuke site Juultje!

Ik heb zo lang geslapen,van half elf tot net,kwart voor 9.We waren na het eten gaan fietsen,even een beetje gekoeld.De voetbalhysterie was weer wat gaan liggen.Leuk hoor allemaal,alleen jammer dat iederéén ervan meegeniet,niet alleen de liefhebbers.Ik vind het overdreven!
anoniem_14976 wijzigde dit bericht op 03-07-2010 09:12
Reden: overactieve vinger ;-)
% gewijzigd
Compu,vandaag of volgende week verhuizen? Ik hoop volgende week voor jou.

We hebben weer horgaas voor de ramen gespannen,althans..nog mee bezig,zal een hoop muggen schelen.We hadden het al maar een keer voor de glazenwasser afgehaald.

Gisterenavond zijn we een raam vergeten dicht te doen dus het was muggenfeest vannacht

Net ook even officieel met de nieuwe buren kennis gemaakt,ze lijken toch aardig,erg rustig.Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.
Muggen vallen hier nog erg mee. We slapen wel met de ramen open, anders is het echt niet te harden.

Volgende week verhuizen toch, Compu?

Hmm ja, een zwarte muur, dat vonden ze vast niet goed.
Dat kan hier echt niet,dat is een nadeel van het meer,ontzettend veel muggen.Vliegen ook hoor.Heel grappig,we zijn nu helemaal gewapend,horren>vieze antivlieg plakdingen,citronella-anti-muggen-stekker.

Sinds de plak-antivlieg-dingen hangen zien we er geen één meer,die zijn bij voorbaat op de vlucht geslagen

Het heeft geregend,lekker wel maar ik mis de zon vandaag!
Dat is een goed idee, die vliegenplakstrips, vliegen hebben we hier ook, zal ze maandag eens gaan halen.

Hier ook even regen net, maar de meeste buien gaan aan ons voorbij.
Het regent nu lekker door hier,scheelt weer een paar keer heen en weer lopen met de gieter

Ik heb er nog 2 over,pakketje van 4 bij Marskramer voor een paar euro.Beetje zielig wel hoor,als zo'n vlieg eraan vast zit ( ) maar ik vind het ook niet fris in huis.

Ik vind het ook vies. Ik heb wel zo'n racket, maar die doet het niet goed.
Ohja,die zag ik liggen.Ik ben gewoon te lui om met zo'n racket aan de haal te gaan
Volg. week pas hoor!! Moeten nog zoveel doen. Zag vandaag wel een eerste gedeelte vloer erin, super.

Ik heb vandaag Ikea leeggehaald.
Ikea,leuk leuk!

Waarom gaan jullie niet iets later verhuizen? Het lijkt me zo'n druk zo
Heel goed! Bel jij even met CV? Kan zijn dat je het met hem aan de stok krijgt hoor..

Nou, ik ga nog een doosje pakken boven.

Fijne nacht allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven