Kletsgroepje Vliegvogeltje
zondag 22 augustus 2010 om 21:18
Yep ik leef nog. En nee, ik heb niet de hele dag in mijn nest gelegen
We zijn net weer thuis van een dagje sociaal doen. Na eerst lekker te hebben uitgeslapen en te hebben gesport, waren op verjaardagsvisite, bij oma op de thee * tussendoor snel hapje gegeten bij Subway * en bij de schoonouders langs.
Pfff ... normaal doen we niet zoveel in een weekend hoor.
We zijn net weer thuis van een dagje sociaal doen. Na eerst lekker te hebben uitgeslapen en te hebben gesport, waren op verjaardagsvisite, bij oma op de thee * tussendoor snel hapje gegeten bij Subway * en bij de schoonouders langs.
Pfff ... normaal doen we niet zoveel in een weekend hoor.
anoniem_101779 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 21:21
Reden: typen is lastig
Reden: typen is lastig
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 21:23
SD: haha eerlijk gezegd denk ik inderdaad dat je zoon niet echt in gaat stemmen met dat voorstel!! Hoe was het voetballen? Kijk echt alleen maar EK en WK, dus echt geen idee van uitslagen enzo..
Lekker he zo'n schoon huis Whiskers, hier is het echt een zooitje, maar ja heb twee weekjes vakantie nu, dus moet maar eens wat gaan doen (goede voornemens, ga liever leuke dingen doen).
Welke kook programma's beginnen er volgende week weer MV?
Kook ook erg graag maar ben nog niet zo'n ster. Maar uit eten is natuurlijk altijd lekker!
Lekker he zo'n schoon huis Whiskers, hier is het echt een zooitje, maar ja heb twee weekjes vakantie nu, dus moet maar eens wat gaan doen (goede voornemens, ga liever leuke dingen doen).
Welke kook programma's beginnen er volgende week weer MV?
Kook ook erg graag maar ben nog niet zo'n ster. Maar uit eten is natuurlijk altijd lekker!
zondag 22 augustus 2010 om 21:26
MV ik verheug me ook weer op een nieuw kookprogramma seizoen..
Hier geen ervaring met sporten de kids ( heb alleen katten ) maar ik zou zeggen kookwas met extra van die supervlekkenpoeder erbij?? Oké je kind valt wel een beetje uit de toon bij de rest van het team maar de vlekken zijn er dan tenminste wel uit
Hier geen ervaring met sporten de kids ( heb alleen katten ) maar ik zou zeggen kookwas met extra van die supervlekkenpoeder erbij?? Oké je kind valt wel een beetje uit de toon bij de rest van het team maar de vlekken zijn er dan tenminste wel uit
zondag 22 augustus 2010 om 21:55