Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Jaja...kids zijn duur. Ik was 33 toen de oudste geboren werd. Genoeg gespaard, huis op 1 salaris gekocht, man ontzettend goede baan en nu dus bevoorrecht om thuis te kunnen blijven.
Whiskers jij hebt zwangerschapsverlof?
Oooh Noreen wat lekker!

Ik zou ook wel eeuwig thuis willen blijven!

Halverwege Maart ga ik denk ik weer aan de slag, denk ik.

Ben ZZP er dus mag het zelf weten!
Ik ben al vanaf mijn tienerjaren aan het sparen "voor later" en sinds deze week ook met vriend samen een spaarrekening Komt goed, dus! Geloof dat ik af en toe iets te verstandig ben wat dat betreft... haha. Heeft voor- en nadelen.

Oh,ik moet er juist niet aan denken... Helemaal niet meer werken. Heb nu geen leuke baan, maar ik denk dat als ik een leuke baan heb, ik altijd toch wel parttime zou willen blijven werken.
Ja, nu is het volgens mij bevallingsverlof, kind is er al uit!

Kiss, issie er nou al??
stomme tnt! Nee helaas nog steeds geen post....
Oh,ik moet er juist niet aan denken... Helemaal niet meer werken. Heb nu geen leuke baan, maar ik denk dat als ik een leuke baan heb, ik altijd toch wel parttime zou willen blijven werken.

Dat dacht ik ook maar het is retedruk zo'n baby!
Kiss, ik zou een klacht indienen!

M'n duimen doen pijn!
ja idd stomme tnt.... ik heb het idee dat er nog maar 1x in de week bij ons in het complex bezorgd wordt... Krijg maar op 1 dag post en dan altijd heel veel... structureel gewoon! Nu een maand al ofzo.
waarom doen je duimen pijn?
Van het duimen voor Kiss dat de uitslag positief is!
Nou ik dacht dat ik dat ook wel eeuwig zou willen. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet elke dag nog van de kids en het is en blijft bijzonder. Maar er zijn van die momenten dat je denkt...zucht...weer een poepluier! En wat wordt het vandaag, worteltjes of bloemkool? Begrijp je me een beetje? Daarnaast kan ik het niet over mijn hart krijgen om mijn kinderen naar de opvang te brengen. Echt.....ik wil ze nu steeds nog bij mij hebben. Ben wat dat betreft echt een moeder moeder.

Wel fijn dat je zelf een beetje in de hand hebt wanneer je weer gaat werken. Ik ben nu een beetje aan het rondkijken wat ik straks eigenlijk wil gaan doen. Wil ik me om laten scholen of niet of wil ik iets voor mezelf gaan beginnen of niet. Dit is wat me de laatse 2 maanden een beetje bezig houden.

Lindaatje, moet om je lachen. Wij hadden van de week een mannetje over de vloer die voor ons even zou uitzoeken wat we allemaal aan spaarrekeningen etc hebben lopen. We bleken uiteindelijk veel 'onzichtbare' appeltjes voor de dorst te hebben lopen. Hoefden ons dus nergens druk over te maken gelukkig. Maar kids zijn ook echt duur, wij zijn elke week 30 euro kwijt voor luiers. Dus dat je het besef hebt dat kinderen duur zijn is alleen maar goed. En dat je 'voorbereid' aan de toekomst wil beginnen brengt rust en zekerheid.
Nor, hoe oud zijn jouw kinderen??
Kids zijn inderdaad retedruk. Ik weet dat ik niet aan het werk hoef en de kids hebben een beetje een eigen ritme. Ik ben blij dat ik ze niet elke dag uit bed hoef te trommelen, en daarbij zelf ook helemaal tiptop gepoetst, 's morgens het ontbijt er in moet proppen en de kids naar de opvang te brengen.

Ach ik merk wel dat ik af en toe wel eens iets anders wil maar dan houd ik me voor dat ik nu in mijn kids investeer en nu maak ik ook alles mee (en dat is een heleboel!).

Ik heb voor kids gekozen en daar sta ik nu voor, de tijd vliegt hier in huize Noreen voorbij dus de tijd dat ik mijn kleine 2 bazen inruil voor een betalende baas komt denk ik wel eerder dan ik zou willen.
Ik snap helemaal wat je bedoeld!

De Batterij van m'n aaifoon is leeg en Toet heeft het op het krijsen gezet!

Ik stop er even mee.

Lees vanavond wel weer bij!
Lindaatje 2 en 1
kiss al nieuws?
Whiskers, vanavond ben ik er niet, dus tot morgen dan

Grr, ik krijg net een mailtje dat mijn beste vriend zijn afstudeerfeest de zaterdag na mijn verjaardag viert... Dan wilde ik dus eigenlijk mijn feest doen... Irritant als je alles voor jezelf al zo gepland hebt!
Lindaatje heb je al mensen uitgenodigd?
Nou, informeel, maar heb nu een uitnodiging rondgestuurd voor de week ervoor dan maar. Vind het nooit zo leuk om het feest de doen voor mijn eigenlijke verjaardag. Maar ok, nu is de dag in elk geval geclaimd
Nog wel genoeg tijd om voorbereidingen te treffen?
jawel. Klein maandje nu. Vind het alleen niet zo aardig van die vriend... Zal ie vast niet bij stil hebben gestaan, dat is namelijk een echt mannenkwaaltje
Ja dat is waarschijnlijk een gevalletje: typisch mannen!

Kan wel een complete encyclopedie vullen met van die ondoordachte acties van het andere geslacht!
Wat voor werk doe je dat je nu lekker op het viva forum kan zitten?
Hahaha ja he

Ik werk op kantoor van een technisch, klein bedrijf. Adminstratie, communicatie, klantencontact, boekhouden, planning, van alles wat.

Er is nu alleen echt helemaal niks te doen. Dit is echt zo'n werkplek dat het óf druk is, óf rustig. Zelden een middenweg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven