Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
heb trouwens al een andere nick gehad. Telt dat dan helemaal niet meer mee.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 06 januari 2010 @ 14:54:

heb trouwens al een andere nick gehad. Telt dat dan helemaal niet meer mee.Nee dan moet je maar blijven wie je bent...
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:48:

[...]

Hebben we een forummer die begint met de letter X?

*kijkt heel onschuldig*

Oh fuckerdefuck zeg, ik heb thuis heel wat uit te leggen straks. Ik dacht nog zo dat ik het méénde toen ik die eeuwige trouw beloofde enzo. *zucht* De X is NIET de moeilijkste letter van het alfabet. Jeetje wat ben jij een draaikont zeg. Eerst wil je wel, dan wil je niet. En je man hoeft het toch niet te weten. Wij zeggen niks hoor!
quote:Bruja78 schreef op 06 januari 2010 @ 14:52:

Schmoepie, dan kom je toch bij mijn meelezert-kluppie? Wij zijn zeker in het voordeel, want wij 'kennen' hunnie wel, maar zij ons niet. Dus. Jaaaaa!!! Ik zit in een kluppie! ik zit in een kluppie!!!!
quote:Ratteke schreef op 06 januari 2010 @ 14:53:

Post nummer 2000!!!! Ik verklaar mijzelf hierbij gewoon lid!

Gefeliciteerd!

575 (42)
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:54:

[...]

Nee dan moet je maar blijven wie je bent...Het is niet anders...
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 14:54:

[...]

Ja shiiiit. Echt wel!!! Groepjes liefde ten top. Wij offeren ons wel op voopr Delphicat en Leaf.

BTW dames, de kosten van het lidmaatschap zijn wegens aanhoudende economische crisis en inflatie omhooggeschroefd tot 2300 euries p.p. per jaar. Anders kunnen we jullie helaas geen foto van Kaat en Robo in de jungle toezenden.Das wel een hele hoge verhoging. Voor dat bedrag wil ik dan wel samen met Delphi het enige erelid blijven hoor

Kaatje, voor de foto doen we àlles.

En onze leden hebben NU de kans te laten zien hoeveel Het Groepje voor ze betekent!

Met hun portemonnee, liefst
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:55:

[...]

*zucht* De X is NIET de moeilijkste letter van het alfabet. Jeetje wat ben jij een draaikont zeg. Eerst wil je wel, dan wil je niet. En je man hoeft het toch niet te weten. Wij zeggen niks hoor!

"Goh, hoe kom je aan die schrale pruim?"

"Ehhh... niks hoor... op een Amsterdammertje gevallen..."

"Maar je bent vandaag helemaal niet buiten geweest!"

"Ehhhh... nou, maar het heeft in ieder geval NIKS met het Vivaforum te maken!"
Ik zie dat ze mijn lidmaatschapsdagen van me afgenomen hebben.... 0 dagen lid, hoe komen ze er bij? *intens verdrietig*
* krijgt door het erbij moeten horen en clubjes vormen basisschoolplein flashbacks *

Dit is trouwens wel mijn best lopende topic ooit. Zou ik daar nog bonuspunten voor krijgen?

(En zou ik dan de joker in mogen zetten? Elke keer? )
Toch een gek idee dat je hier een hoop forummers 'kent', terwijl je zelf betrekkelijk onbekend bent. Wat jij, Bruja? Of is deze posting te inhoudelijk voor dit topic? Kan mij het schelen, ik krik mijn aantal wel op op deze manier. Of word ik dan uit het meelezert-kluppie gedonderd?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:57:

[...]

"Goh, hoe kom je aan die schrale pruim?"

"Ehhh... niks hoor... op een Amsterdammertje gevallen..."

"Maar je bent vandaag helemaal niet buiten geweest!"

"Ehhhh... nou, maar het heeft in ieder geval NIKS met het Vivaforum te maken!"Heel goed, daar trapt ie wel in hoor!
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:57:

Ik zie dat ze mijn lidmaatschapsdagen van me afgenomen hebben.... 0 dagen lid, hoe komen ze er bij? *intens verdrietig*Hé, maar dan haal je wel een astronomisch hoog daggemiddelde!
quote:Puntje schreef op 06 januari 2010 @ 14:57:

* krijgt door het erbij moeten horen en clubjes vormen basisschoolplein flashbacks *

Wil jij soms ook bij het meelezert-kluppie van Bruja en mij? Wees welkom.
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:58:

[...]

Heel goed, daar trapt ie wel in hoor!Ik ben eerder bang dat 'ie me d'r úit trapt.
quote:Schmoepie schreef op 06 januari 2010 @ 14:59:

[...]

Wil jij soms ook bij het meelezert-kluppie van Bruja en mij? Wees welkom.Yessssss!!!
Kijk eens aan...123 inmiddels. Recht zo die gaat.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:59:

[...]

Ik ben eerder bang dat 'ie me d'r úit trapt. Naaah, da's ook niet zo erg want dan kun je hier op het Viva Forum heel goed terecht met al je problemen. En dat is weer goed voor.... ja hoor, je gemiddelde! Voor je het weet zit je op de 34.000 en daar hoort weer een heel ander ritueel bij maar dat merk je dan vanzelf wel weer...
576 (41)
quote:Jaaaaa!!! Ik zit in een kluppie! ik zit in een kluppie!!!!

Welkom dan!

Maarre, ik vind wel dat evt. nieuwe leden minimaal het oude forum meegemaakt moeten hebben (liever nog het forum dààrvoor) en minimaal 3 keer per dag hier komen loeren. En maximaal 10 berichten per week.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:Schmoepie schreef op 06 januari 2010 @ 15:01:

Kijk eens aan...123 inmiddels. Recht zo die gaat.577 (40)
Oeh... spannend hoor, lekker tegen beter weten in ook even posten om te zien of ik zo'n mooi daggemiddelde haal... (tromgeroffel tot de edit)

EDIT: JAAAA!!!! 116 (geloof ik)!!!! En met 91 dagen lid brengt dat mijn daggemiddelde op 1,27 postings!

Wat een mooie dag! Mag ik nu ook bij het groepje?
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 15:01:

[...]

Naaah, da's ook niet zo erg want dan kun je hier op het Viva Forum heel goed terecht met al je problemen. En dat is weer goed voor.... ja hoor, je gemiddelde! Voor je het weet zit je op de 34.000 en daar hoort weer een heel ander ritueel bij maar dat merk je dan vanzelf wel weer...

(Wíl ik het weten?! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven