Lekker lomp vandaag!

27-11-2009 18:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ga eens een topic schrijven na mijn laatste droevige ernstige pijnlijke weggehaalde topic, iets helemaal anders!

Ik heb me vandaag toch een last van mijn lompigheid!

Ik kom vanmorgen mijn bed uit, het eerst wat ik deed was struikelen over rond zwervende kleren van gister avond.

Denk je ooooooooh is dat alles, Nee hoor nog lang niet. Het is etens tijd. Joepie lekker aardappelen met een halve pot appelmoes er over heen en kipfilet. Dus ik pak de pot appelmoes en blijf met mijn vinger tussen de koelkast en op dat zelfde moment viel de pot appelmoes uit mijn andere hand. Wat ik riep was DOOS, MUTS, CHAMPION. Dat is dus geen aardappelen met appelmoes en een lekker kipfiletje.

Ik denk ga het maar eens opruimen.

En nu zit ik hier met een pijnlijke knie (uitgegleden) en kleine sneetjes in mijn handen (van de glazenpot).

OEH zijn we lekker lomp vandaag.

Heeft iemand van jullie ook wel eens zo een lompe dag?
En heb je daar geen foto's van?
Ik ben lomp geboren en ga lomp het graf in.
quote:lapin schreef op 27 november 2009 @ 18:48:

En heb je daar geen foto's van?

Jammer genoeg niet

Was wel een kodak momentje waard geweest geloof ik.
he hangmat ben je stiekem mij

och lompheid hoort bij me, mensen weten niet beter meer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
whahahahaha, ik herken er niks van<---------ze liegt
Oh, ik heb heel de dag door zulke acties. Wel fijn dat ik er zelf altijd om kan lachen, anders had ik me toch een belabberd leven.
quote:Linda1985 schreef op 27 november 2009 @ 18:52:

Oh, ik heb heel de dag door zulke acties. Wel fijn dat ik er zelf altijd om kan lachen, anders had ik me toch een belabberd leven.Dat kan ik ook wel, en heel hard!!
ik ben ook zo iemand die dan denkt o daar is een snoer en erop af loop en er dan nog keihard overheen valt
Zo pakte ik daarstraks een grote zak (2,5 kilo) surinaamse rijst van het keukenkastje, die bleek al open... dus de hele keuken onder de rijst. Pak ik de stofzuiger, stekker in het stopcontact in de keuken, lekker aan het zuigeren, ik denk "ik doe ook de huiskamer maar meteen even" dus ik trek aan die stofzuiger en dat snoer maait het hele aanrecht leeg, alles op de grond: 1 stuk bord, een biologische biefstuk die de prullenbak in kan en de dreft lag ook lekker te lekken....

Had ik al gezegd dat ik lomp geboren ben en ook lomp mijn graf in ga? ik maak me er niet eens meer druk om.
quote:itsme26 schreef op 27 november 2009 @ 18:50:

he hangmat ben je stiekem mij

och lompheid hoort bij me, mensen weten niet beter meerIk heb jou nou nog nooit lomp gevonden
echt niet char, kan ik het dan toch verbloemen
Het is me echt nog nooit opgevallen. En dan heb ik je toch al een aantal keer meegemaakt
Toen ik een jaar of 6 was kon mijn vader al zuchtend zeggen; "Wat kan jij toch lomp zijn zeg!" Eenmaal puber zei hij alleen nog maar "lomperd!" En nu jaren verder (ik ben 3 kinderen rijker, je zou dus denken ook jaren wijzer ) schudt hij alleen nog maar zuchtend zijn hoofd. Maar toen ik net de trap op ging en bijna 2x naar beneden lazerde hoorde ik toch een stemmetje in mijn hoofd "lomperd!"

Dus de vraag: Heeft iemand van jullie ook wel eens zo een lompe dag? Kan voor mij beter zijn, heb je wel eens geen lompe dag, hahha!
Vorige week scheurde mijn panty. Toen ik net een nieuwe aan had, scheurde mijn rok...
quote:Lesbellesdesfleurs schreef op 27 november 2009 @ 21:06:

Vorige week scheurde mijn panty. Toen ik net een nieuwe aan had, scheurde mijn rok...Oeh, balen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven