leuk, onweer....
zondag 28 juli 2013 om 02:32
Ben een halfuur geleden ongeveer mn bed uitge-onweert, was al onrustig maar nou kan ik helemaal niet meer slapen.
Ik ben al jaren niet meer bang voor onweer, maar de bui die net over regie 026 trok was serieus een van de heftigste die ik in mn hele leven meegemaakt heb. Ik vond het serieus bijna eng!
In de rest van het landje rustig?
En wat zal ik es doen, schaapjes tellen in het Frans ??
Ik ben al jaren niet meer bang voor onweer, maar de bui die net over regie 026 trok was serieus een van de heftigste die ik in mn hele leven meegemaakt heb. Ik vond het serieus bijna eng!
In de rest van het landje rustig?
En wat zal ik es doen, schaapjes tellen in het Frans ??
zondag 28 juli 2013 om 03:30
quote:koekkie schreef op 28 juli 2013 @ 03:19:
Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!Ik zou achter de caravan gaan. Niet ophouden hoor. Niemand die je ziet.
Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!Ik zou achter de caravan gaan. Niet ophouden hoor. Niemand die je ziet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 28 juli 2013 om 03:34
zondag 28 juli 2013 om 03:39
zondag 28 juli 2013 om 03:43
quote:flakes schreef op 28 juli 2013 @ 03:39:
[...]
Ook een liefhebster? Ik geniet echt van dit weer.
Maar jij doet er een schepje bovenop, cocacola light break
Sterkte voor alle bange mensen!Ik heb nog wel de tic van mijn oma overgenomen. Metaal zoals schaar uit de vensterbank. Mijn god wat was dat lieve mensje bang. Soms ging ze onder het bed liggen.
[...]
Ook een liefhebster? Ik geniet echt van dit weer.
Maar jij doet er een schepje bovenop, cocacola light break
Sterkte voor alle bange mensen!Ik heb nog wel de tic van mijn oma overgenomen. Metaal zoals schaar uit de vensterbank. Mijn god wat was dat lieve mensje bang. Soms ging ze onder het bed liggen.
zondag 28 juli 2013 om 04:20
zondag 28 juli 2013 om 09:00