Leuke auto voor vlot stel

15-10-2009 23:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik gaan binnenkort een nieuwe auto kopen maar zijn nog erg aan het zoeken. We hebben tot de 15.000 te besteden en zijn op zoek naar een occasion. We zoeken een leuke vlotte auto en aangezien we vaak maar met z'n tweeën in de auto zitten is een 2 zits geen probleem. We zitten nu te denken aan een Audi TT cabrio (een vriend van ons heeft deze ook gekocht voor deze prijs en hij ziet er super uit) maar nou ben ik toch nog benieuwd of jullie misschien nog suggesties hebben?!

Groetjes!
quote:Vl43inder schreef op 16 oktober 2009 @ 00:29:

[...]

Ik geloof zomaar niet dat een stationcar ooit als "vlot" zal worden gezien.

.

Gelukkig zijn zeer sportieve stations nooit vlot, maar gewoon geil:

Autoblog test de Audi RS6 Avant (580 pk)

Ook leuk:

Autoblog test de M5 Touring

Deze zou ik graag willen hebben, Cuore Sportivo!

Het wordt nooit wat met die Duitse auto's. Degelijkheid en passie gaan zelden hand in hand. Verder is de keuze wat leuk is wel heel persoonlijk
Flink wat feedback gehad, thanx!

Ik vind die plaatjes hierboven wel erggg mooi maar ik ben bang dat dat een beetje buiten het budget gaat vallen:( Ik vind het inderdaad belangrijk dat een auto natuurlijk in het gebruik en onderhoudt ook niet al te duur is maar risico's loop je bij een occasion altijd natuurlijk! Wij vinden het belangrijk aan een auto dat hij mooi is (strake en luxe uitstraling) en niet al te groot is zodat we hem makelijk in de stad kwijt kunnen. Daarnaast is het verbruik natuurlijk ook belangrijk! Nog meer tips..? En even tussen haakjes vinden jullie de TT allemaal echt zo'n vrouwen auto, ik vind hem zelf namelijk erg stoer!

ps. Peugeot 207 cabrio is ook top! Maar denk ik ook iets duurder:(
ps. Bij nader inzien vallen de plaatjes hierboven mijlen boven ons budget;) Nog even doorwerken;)
Hoi Puk,

Wat dacht je van een BMW 3 compact? Ik heb er zelf een uit de laatste 'lichting' nieuw gekocht (2005) en vind em geweldig! Niet te groot, niet te klein (je kan met de achterbanken ingeklapt een hele hoop in kwijt en in de stad is ie ook lekker compact, de naam zegt het al haha), ziet er stoer uit en rijdt heerlijk sportief! Omdat ie helemaal af is (executive, M-sportpakket etc.) zit je er ook supergoed in. Ontzettend helaas voor mij moet ik em verkopen, ik heb een lease-auto nu en mijn eigen auto erbij houden is niet haalbaar...baal er stevig van want die leasebak haalt het zeer zeker niet bij mijn mooie BMW, maar om em nou voor de deur neer te zetten om er naar te kijken, nee, das ook geen optie...

Maar misschien zou je hier ook es naar kunnen kijken, volgens mij, als ik jouw beschrijving lees, zou dit best weleens een match kunnen zijn
En het mooie is dat deze niet boven budget is
quote:Puk85 schreef op 17 oktober 2009 @ 01:06:

Flink wat feedback gehad, thanx!

Ik vind die plaatjes hierboven wel erggg mooi maar ik ben bang dat dat een beetje buiten het budget gaat vallen:( Ik vind het inderdaad belangrijk dat een auto natuurlijk in het gebruik en onderhoudt ook niet al te duur is maar risico's loop je bij een occasion altijd natuurlijk! Wij vinden het belangrijk aan een auto dat hij mooi is (strake en luxe uitstraling) en niet al te groot is zodat we hem makelijk in de stad kwijt kunnen. (

Lekker subjectief allemaal. Waarom neuzel je zelf niet wat rond op een aantal auto sites?

Mooi, luxe, niet al te groot.. hmm... luxe auto's zijn meestal niet klein
Valt zo'n kekke Mini binnen het budget? Klein, pittig en tamelijk luxueus volgens mij.

Ik vind een TT geen echte vrouwenauto, een Mazda MX5 bijvoorbeeld wel. Maar ik vind de TT persoonlijk gewoon niet mooi, hij doet me altijd aan een speelgoedautootje denken.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Puk85 schreef op 17 oktober 2009 @ 01:06:

Wij vinden het belangrijk aan een auto dat hij mooi is (strake en luxe uitstraling) en niet al te groot is zodat we hem makelijk in de stad kwijt kunnen. Ik zeg: Lancia Ypsilon! Een kleine auto met luxe uitstraling.
Allemaal leuk, maar een van de vier pijlers zal moeten omvallen om de andere drie hoog te houden: "mooi" "luxe" "goedkoop in onderhoud" "maximaal 15 mille".

Dan wordt het toch echt een duurdere uitvoering van een goedkoop klein autootje denk ik. Een oude bak vereist meer onderhoud, een mooie luxe wagen is echt duurder dan 15 mille.

Een Audi TT is geen 'vrouwen-wagen' wat mij betreft (en als autoliefhebber kan ik sowieso wat minder met die term omdat ik ook wel eens mannen als complete dweilen in een Suzuki Wagon R+ zie rijden, bijvoorbeeld...) maar in de versie die 15 mille moet kosten, een oude stugge rammelbak...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven